Skocz do zawartości
Miszka

Hak holowniczy B8

Rekomendowane odpowiedzi

ma być oryginalna a nie dedykowana, to spora różnica...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.03.2024 o 09:50, Hubi14 napisał:

ma być oryginalna a nie dedykowana, to spora różnica...

Wiesz jaki jest kod? Zobaczę ile kosztuje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpisz se na allegro, albo w ASO, u tych od haków takiej nie kupisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 3/5/2024 at 11:41 AM, Dzonzi said:

Wiesz jaki jest kod? Zobaczę ile kosztuje 

Ponownie napiszę, to co wcześniej - polecam czytać wątki, bo po coś ludzie poświęcają czas, żeby coś opisać, podzielić się. Właśnie po to, żeby nie trzeba było zadawać tych samych pytań i móc korzystać z dobrodziejstwa forum.

Sprawdź sobie stronę 8 tego wątku, numery wiązki pojawiają się kilkukrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może numer kostki tej przy napędzie haka? I numery pinów.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta kostka na 8pin? 4H0973714 

piny 000979025 (0,5mm2), 000979150E (1mm2), 000979255E (1,5mm2)

image.thumb.png.3681af37336ec11094d8258d687052a5.png

 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.03.2024 o 09:19, Dzonzi napisał:

Dzięki, zatem biorę taki zestaw, żeby jeszcze był pod bagażnik rowerowy :)

 

Życzę powodzenia aby wszystkie systemy w aucie poprawnie widziały te chiński moduł i aby można było poprawnie zakodować auto.

Hak jak najbardziej możesz założyć westfalii ale reszta powinna być zrobiona zgodnie ze sztuką. Jak chcesz to podłączę Ci ten hak jak powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruby do mocowania belki haka powinny być chyba N90648402. Czy to będą te które zostaną po odkręceniu starej belki czy inne jak inne to zna ktoś skok gwintu? Bo przyszedł hak i standardowa szpilka wkręca się kawałem co znaczy że to zły skok gwintu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minutes ago, Tadex0 said:

Śruby do mocowania belki haka powinny być chyba N90648402. Czy to będą te które zostaną po odkręceniu starej belki czy inne jak inne to zna ktoś skok gwintu? Bo przyszedł hak i standardowa szpilka wkręca się kawałem co znaczy że to zły skok gwintu. 

Nie, śruby trzymające belkę a te do mocowania haka, to dwa różne typy. I nie, śruba, którą wymieniłeś idzie raczej do wahaczy i zawieszenia, a nie haka. Poniżej numery i schemat:

image.thumb.png.f51a248c2f93a715f2d55ffeacca9bca.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim:)

I ja zamontowałem hak do passata B8.

Wiązkę zakupiłem na allegro i moduł haka 5H2907383C wygląda, że nie jest on z passata. (w aukcji napisane było, że instalacja do niego pasuje)

Nie świeci się przycisk otwierania haka - jak przeczytałem w tym temacie jest to związane z wgraniem parametryzacji.

Czy ktoś mógłby przybliżyć ten temat, w internetach nie znalazłem nic co by wyjaśniało tą kwestię. 

Widziałem, że kilka osób w tym wątku wgrywało to i wtedy hak ruszał.

Pozdrawiam Tomek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 3/17/2024 at 3:39 PM, [email protected] said:

Cześć wszystkim:)

I ja zamontowałem hak do passata B8.

Wiązkę zakupiłem na allegro i moduł haka 5H2907383C wygląda, że nie jest on z passata. (w aukcji napisane było, że instalacja do niego pasuje)

Nie świeci się przycisk otwierania haka - jak przeczytałem w tym temacie jest to związane z wgraniem parametryzacji.

Czy ktoś mógłby przybliżyć ten temat, w internetach nie znalazłem nic co by wyjaśniało tą kwestię. 

Widziałem, że kilka osób w tym wątku wgrywało to i wtedy hak ruszał.

Pozdrawiam Tomek.

Najprościej - sterownik ma powiedzmy swój firmware wg którego działa. A ten musi być dopasowany do danego auta. I to nie tylko mówimy o marce, a o modelach (a nawet wypusty danego modela) z danej marki. Ja np. kupiłem nowiutki i czysty sterownik, więc w ogóle nie było tam parametryzacji. Jak kupowałem, to zastanawiało mnie, że jak wystawiano używki, to przy tym samym modelu sterownika pisano, pod jakie auto jest. Nie skojarzyłem wtedy, że jest coś takiego jak parametryzacja i ma to znaczenie. Na używanych jak Twój może być taka ze Skody albo nawet VW, ale nie pod Twoje auto. Stąd musi zostać wgrana (nadpisując istniejącą) taka pasująca. Aby to zrobić, niestety nie wystarczy VCDS, czy OBDeleven a interfejsy mogące zmieniać "głęboki" soft. Takie jak odis, czy vcp. No i oczywiście ten ktoś posiadający musi mieć takie pliki z parametryzacją lub dostęp do nich. I ostatnia rzecz - parametryzacja to jedno, a zakodowanie, czy adaptacja potrzebna do tego, żeby sam hak działał poprawnie, to drugie. To już można zrobić VCDSem/OBD, ale bez tego auto też nie rozpozna poprawnie haka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, kenhor napisał:

Najprościej - sterownik ma powiedzmy swój firmware wg którego działa. A ten musi być dopasowany do danego auta. I to nie tylko mówimy o marce, a o modelach (a nawet wypusty danego modela) z danej marki. Ja np. kupiłem nowiutki i czysty sterownik, więc w ogóle nie było tam parametryzacji. Jak kupowałem, to zastanawiało mnie, że jak wystawiano używki, to przy tym samym modelu sterownika pisano, pod jakie auto jest. Nie skojarzyłem wtedy, że jest coś takiego jak parametryzacja i ma to znaczenie. Na używanych jak Twój może być taka ze Skody albo nawet VW, ale nie pod Twoje auto. Stąd musi zostać wgrana (nadpisując istniejącą) taka pasująca. Aby to zrobić, niestety nie wystarczy VCDS, czy OBDeleven a interfejsy mogące zmieniać "głęboki" soft. Takie jak odis, czy vcp. No i oczywiście ten ktoś posiadający musi mieć takie pliki z parametryzacją lub dostęp do nich. I ostatnia rzecz - parametryzacja to jedno, a zakodowanie, czy adaptacja potrzebna do tego, żeby sam hak działał poprawnie, to drugie. To już można zrobić VCDSem/OBD, ale bez tego auto też nie rozpozna poprawnie haka.

Dziękuję za wytłumaczenie tematu. Już wszystko jasne. Parametry już wgrane, kodowanie już zrobiłem wcześniej. Wszystko działa jak należy.

Pozdrawiam i życzę udanych montaży 😃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.03.2024 o 15:39, [email protected] napisał:

Wiązkę zakupiłem na allegro i moduł haka 5H2907383C wygląda, że nie jest on z passata. (w aukcji napisane było, że instalacja do niego pasuje)

 

na allegro kupiłeś wiązkę? od kogo?

W dniu 17.03.2024 o 15:39, [email protected] napisał:

Nie świeci się przycisk otwierania haka

tak się zdarza jak parametryzacja jest z innego auta lub jest nowy sterownik. Tak jak wiele razy juz pisałem wgranie poprawnej parametryzacji problem usuwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Bimbasz napisał:

na allegro kupiłeś wiązkę? od kogo?

tak się zdarza jak parametryzacja jest z innego auta lub jest nowy sterownik. Tak jak wiele razy juz pisałem wgranie poprawnej parametryzacji problem usuwa.

Wiązkę od użytkownika VAG_PREMIUM_PL.

mogę szczerze polecić. Wraz z wiązką jest dokładna instrukcja podłączenia. 

Tak jak pisałem wyżej problem już ogarnięty, wgranie parametryzacji usunęło problem.

 

Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, [email protected] napisał:

Wiązkę od użytkownika VAG_PREMIUM_PL.

 

Tak też myślałem, wysyłałem wiązkę do Ligota :)

Dziękuję ze moją wiązkę kupiłeś

 

4 godziny temu, [email protected] napisał:

mogę szczerze polecić. Wraz z wiązką jest dokładna instrukcja podłączenia. 

 

trzeba było dzwonić, temat byłby do rozwiązania w parę chwil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Bimbasz napisał:

Tak też myślałem, wysyłałem wiązkę do Ligota :)

Dziękuję ze moją wiązkę kupiłeś

 

trzeba było dzwonić, temat byłby do rozwiązania w parę chwil

Dzwoniłem w niedzielę 😁 

Może pamiętasz, mówiliśmy o wysyłce i parametryzacji u Ciebie. 

Znajomego elektronik ogarnął temat. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie zamontowałem zdjemowany hak Westfalia ale wybrałem z uniwerslanym modułem do podłączenia pod światła. Tyle mi wystarczy. Będę robił elektrykę na weekend i z tego co zauwałym światła cofania są na klapie i tu moje pytanie czy wiązka będzie szła lewą stroną auta czy prawą?Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności