peterson8514 Zgłoś #261 Napisano 21 Stycznia 2022 Sprawdzę. Dziś już przyszedł B jutro prawdopodobnie będzie drugi F. Na razie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peterson8514 Zgłoś #262 Napisano 23 Stycznia 2022 Wszystko przyszło, pytanie tylko czy sprawne. Analizuję pod kątem wizualnym między B a F. Piny przełożyłem już, jutro podepnę do samochodu przerzucę dane i dopiero będę robił dalej. Ale pytanie jest czy można przerzucić więcej tych elementów bo względem F jest o trzy więcej. Czy mniej więcej wiesz za co odpowiadają. Kółkiem są te które mają być do doświetlania, a kwadrat dodatkowe które można dołożyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #263 Napisano 23 Stycznia 2022 Dwa dodatkowe scalaki VN5E...: Cytat To są piny statycznego doświetlania zakrętów używane w B7 w wersji z ksenonami, gdzie w zderzaku są lampy 2xH8 (halogeny osobo, doświetlanie osobno). W prawym-górnym, to coś związane z diagnostyką tych dodatkowych wyjść, ale dokładnie nie analizowałem. Tego na dole pośrodku nie kojarzę, ale wystarczy "przedzwonić" miernikiem, do jakiego pinu jest podłączony i będzie wiadomo. Jest tam jeszcze jeden kondensator do przełożenia: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peterson8514 Zgłoś #264 Napisano 23 Stycznia 2022 wziąłem z tej opisówki Już wiem. Jest ok. Na pewno widziałeś tę stronę. Bardzo pomocna. https://vagcode.info/services/bcm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peterson8514 Zgłoś #265 Napisano 25 Stycznia 2022 Właśnie dziś niestety ale uwaliliśmy bcm f, ten duplikat który kupiłem dodatkowy w razie lipy. Wszystko było na dobrej drodze, bo przełożyłem piny z kodowałem go s samochodem, zostało tylko podnieść soft do 1465. Kolegą który to robił polecił dać samochód na potrzymanie napięcia z prostownika. No ale nie za bardzo vag can pro chciał to robić, więc wyłączyłem prostownik. Vag zaczął pompować soft, ale w obawie że może braknąć napięcia z akumulatora bo podczas pompowania softu włączyły się światła, polecił pstryknąć prostownik. No i takim oto sposobem uszkodziliśmy bcm. Dobrze że miałem oryginalny bo bym został bez auta. Teraz muszę kupić następny bcm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #266 Napisano 25 Stycznia 2022 Cytat Gdzie walka się toczy tam przecież są ofiary... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peterson8514 Zgłoś #267 Napisano 26 Stycznia 2022 Zgadzam się. Pochwalisz się jak to robiłeś na stole? Czy nie bardzo. Jak nie to nie ma problemu. Może by jeszcze uratował tego F. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #268 Napisano 26 Stycznia 2022 To żadna tajemnica. Do zabawy na stole potrzebna jest jakaś bramka "Gateway", może być najtańsza od B6 (od Golfa pewnie też), ale lepiej wziąć coś co będzie obsługiwać diagnozę UDS (tak na przyszłość) np. 3C0907530E (lub nowsza), albo każda od B7 7N0... Bramka jest potrzebna, żeby pośredniczyć między magistralami CAN, które mają różne parametry pracy. Do tego zasilacz z regulowanym napięciem, żeby ustawić te min 13.8V, czy ile tam potrzeba i oczywiście twój BCM, podłączony do magistrali CAN komfortu. VCP (VCDS) podłączasz do magistrali CAN diagnostycznej (gniazdo OBD mile widziane) i masz komunikację. Jeśli chcesz się w to bawić to ci mogę narysować schemat połączeń... 2 godziny temu, peterson8514 napisał: Może by jeszcze uratował tego F. A jakie daje objawy? Jest z nim jakaś komunikacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peterson8514 Zgłoś #269 Napisano 26 Stycznia 2022 Brak komunikacji. Światła jak zostały włączone, tak świecą nie można ich wyłączyć. a tym klastrem 10 pinowym nad prockiem na siłę nic nie zrobi. Niebieski kwadrat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peterson8514 Zgłoś #270 Napisano 26 Stycznia 2022 Jeżeli by to nie był problem to poproszę o schemat. Człowiek by się coś więcej dowiedział. Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #271 Napisano 27 Stycznia 2022 23 godziny temu, peterson8514 napisał: klastrem 10 pinowym nad prockiem na siłę nic nie zrobi Jeśli masz odpowiedni programator do takich procków + wsady bin/hex z bootloaderem to coś zrobisz ? Schemat do flashowania na stole poniżej: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peterson8514 Zgłoś #272 Napisano 28 Stycznia 2022 Ok. Dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #273 Napisano 8 Lutego 2022 (edytowane) Mam pytanie za co odpowiadają konkretne bity w BCM. Bit 2 bajt 9 w VCDSie mam nieopisany. Bit 5 bajt 16 również nieopisany bit. Bit 1 bajt 23 monitorowanie zacisk 50 patrząc po kodowaniach w necie niektórzy mają to włączone, zastanawiam się czy powinno być zaznaczone. Edytowane 9 Lutego 2022 przez Wolfe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #274 Napisano 19 Kwietnia 2022 Miał ktoś taki błąd po dołożeniu BCM w B6. Błąd pojawia się tylko podczas odpalania. Problem błędu z rozwiązany Został już tylko jeden błąd po zmianie na BCM od przycisku start/stop. Ale niedługo i tego błędu myślę że nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #275 Napisano 20 Kwietnia 2022 22 godziny temu, Matiz4 napisał: Problem błędu z rozwiązany To napisz jaki był powód błędu i jakie rozwiązanie. Może komuś się przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #276 Napisano 20 Kwietnia 2022 BCM - Bajt 23 odznaczyłem Bit 1 i zaznaczyłem Bit 0 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AlexB7 Zgłoś #277 Napisano 12 Maja 2022 (edytowane) proszę o pomoc, jest problem. passat b7 zainstalował bcm 3aa937087r sw0477, przeniósł kodowanie, konfigurację światła też. Wszystko działa, ale po wyjęciu kluczyka magniola się nie wyłącza, klimat się nie wyłącza, kierownica nie blokuje. wszystko działa dobrze na natywnym 3aa937087e sw0455... Przypuszczam, że oprogramowanie 0477 nie jest kompatybilne z passat b7, czy jakieś myśli? przepraszam za błędy, napisałam przez tłumacza, mieszkam na Ukrainie Edytowane 12 Maja 2022 przez AlexB7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #278 Napisano 12 Maja 2022 Start&Stop jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AlexB7 Zgłoś #279 Napisano 13 Maja 2022 miałeś na myśli go bez klucza? keyless go? nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #280 Napisano 13 Maja 2022 Pokaż aktualne kodowanie modułu BCM i listę błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach