mkpol Zgłoś #21 Napisano 1 Kwietnia 2016 Jak się przystawi do monitora kwitek potwierdzający uiszczenie opłaty abonamentu RTV to komunikat o próbie oszustwa znika i już się nie pojawia. SPRAWDZONE!!!! Zamiennie można przyłożyć legitymację emeryta, która zwalnia z opłaty abonamentu. :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szefol84 Zgłoś #22 Napisano 1 Kwietnia 2016 i ja również mam alert, dobre bo chwile musiałem się zastanowić co dalej buahahah. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #23 Napisano 1 Kwietnia 2016 Charakterek jak zwykle w formie... Co ma https do dziur w ***** vbulletin? No to też o tym piszę. Skoro vbulletin jest dziurawy, to znaczy, że baza danych nie jest za bezpieczna. I może w celu ochrony naszych danych osobowych by szyfrowanie wprowadzić? No ale nie - lepiej poklepać post obraźliwy dla samego poklepania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #24 Napisano 1 Kwietnia 2016 Zastanów się co piszesz człowieku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #25 Napisano 1 Kwietnia 2016 Albo wytłumacz mi jak certyfikat ssl zablokuje dziury w oprogramowaniu, które pozwalają wstrzyknąć kod przekierowujący na inną stronę? Chętnie posłucham. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #26 Napisano 1 Kwietnia 2016 Albo wytłumacz mi jak certyfikat ssl zablokuje dziury w oprogramowaniu, które pozwalają wstrzyknąć kod przekierowujący na inną stronę? Chętnie posłucham. Poczytaj ze zrozumieniem. I tyle w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #27 Napisano 1 Kwietnia 2016 Jacek... Ale szyfrowanie TLS dotyczy komunikacji a nie bazy jako takiej. Szyfrowane są twoje zapytania i odpowiedzi bazy. Nic poza tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #28 Napisano 1 Kwietnia 2016 a komunikat jest dalej ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #29 Napisano 1 Kwietnia 2016 niestety rowniez to widze co moglem, to zrobilem. jesli zauwazycie jeszcze podejrzane zachowanie forum to oczywiscie zglaszajcie to - teraz juz pozostaje czekanie na ponowne sprawdzenie przez google. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady375 Zgłoś #30 Napisano 1 Kwietnia 2016 Andrzeje dalej to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #31 Napisano 1 Kwietnia 2016 Ja tam żadnego komunikatu nie widzę :hym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #32 Napisano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Jeśli ktoś używa chroma to wystarczy po wejściu na forum nie otwierać podstron w nowych zakładkach/oknach. Trochę męczące bo sam lubię otworzyć sobie kilkanaście tematów i przeglądać po kolei, ale obecnie to jedyny sposób żeby uniknąć pojawiającego się co chwilę komunikatu. Przy odrobinie szczęścia w ciągu kilku-kilkunastu godzin problem zniknie... .... albo używać przeglądarki Edge Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #33 Napisano 1 Kwietnia 2016 Safari w iPhone wyrzuca taki komunikat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #34 Napisano 2 Kwietnia 2016 czyli taki sam komunikat jak wszędzie. na szczęście to już przeszłość, zweryfikowano nas ponownie i ostrzeżenia już nie ma. może zostało jeszcze w jakichś "dziwnych" miejscach w stylu dodatki antywirusów do przeglądarek albo same antywirusy, które jeszcze nie pobrały najświeższej informacji bazy google safe browsing. to już będzie na szczęście wygasać i 99% użytkowników nie powinno już widzieć ostrzeżenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #35 Napisano 2 Kwietnia 2016 :ok No to temat klozet. Oby na zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #36 Napisano 2 Kwietnia 2016 Oby na zawsze obawiam się, że do wykrycia kolejnej dziury w vbulletin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #37 Napisano 23 Lutego 2018 Takie coś, zarówno przez kompa jak i telefon. Ktoś oprócz mnie też ma problem z wejściem na stronę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #38 Napisano 23 Lutego 2018 Mamy chwilowe problemy techniczne, niedługo mamy nadzieję wszystko wróci do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #39 Napisano 1 Marca 2018 Dnia 23.02.2018 o 12:48, The_Saint napisał: Takie coś, zarówno przez kompa jak i telefon. Ktoś oprócz mnie też ma problem z wejściem na stronę? U mnie na Operze jest takie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #40 Napisano 1 Marca 2018 @kolec spróbuj wymusić odświeżenie w przeglądarce (na komputerze - Ctrl+F5 / Ctrl+R) na komórce - wyczyść pamięć podręczną. Z certyfikatami już wszystko ok, był mały fackup w serwerowni parę dni temu niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach