Jump to content
Guest v64motion

miga kontrolka ! i swieci kontrolka abs.co to znaczy?pomocy

Recommended Posts

A wiec narazie jest lipa bo nie moge sie połaczyć z kierownica i skalibrować tego czujnika G85 ?Co to moze być?Taśma przerwana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam mam pytanie które dotyczy kontrolki abs i kontroli trakcji raz się zapalą obydwie po uruchomieniu auta czasem w czasie jazdy potrafią się zapalić czy to może być wina sterownika pompy abs-u już raz go wymieniałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest możliwe ale najlepiej podpiąć kompa bo u mnie np czasem ale to bardzo sporadycznie się zapalają i tylko jak się akurat wyświetlą to pokazuje błąd włącznika świateł stopu i wiem że pewnie czasem zaszwankuje bo juz go raz wymieniałem;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Jestem tu nowy - choć od dłuższego czasu śledzę forum passata ale dzisiaj postanowiłem dołączyć do grona użytkowników ponieważ mam pewien problem. Mam passata b6 rocznik 2007 - tdi 170 km, dsg - od jakiegoś czasu zapalają mi się kontrolki abs, kontrola trakcji i hamulec postojowy jednak problem w tym, ze po jakimś czasie gasną... w trakcie jazdy również tak się dzieje - zapalają się po czym np po pół godz znowu gasną itd itd...

Czy ktoś z was miał do czynienia z takim przypadkiem???

co to może być??

Share this post


Link to post
Share on other sites

a błędu żadnego nie masz? Na silniku albo innym sterowniku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

już wiem i już naprawione - czujnik abs się zepsuł, wymieniłem i wszystko hula

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie komputerowiec powiedzial ze siada tasma kierownicy,a wyswietlaq sie kontrolka ABS i trojkat ostrzegawczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie odgrzewam kotleta :) Witam wszystkich forumowiczów na początku chciałbym zaznaczyć iż szukałem czytałem na internecie ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Standardowo jak u wszystkich po przekręceniu zapłonu słychać dźwięki z błędami pierwszy jest własnie po przekręceniu zapłonu natomiast po odpaleniu dodatkowo są jeszcze 3 sygnały plus na liczniku wyświetla sie na chwilę ABS i (!)

natomiast gdy sprawdzałem bezpieczniki natknąłem sie na dziwną sprawę a mianowicie tak zwane '' zwatowane'' bezpieczniki [ATTACH=CONFIG]154200[/ATTACH] gdy ściągnąłem miedziany drucik z bezpiecznika (bezpiecznik wsadziłem w swoje miejsce) podczas przekręcenia stacyjki auto zachowywało się tak

wszystkie kontrolki były osłabione oraz zaczęły mrugać plus climatronic zaczął wariować. Nie mam pojęcia co to może być może ktoś miał taki przypadek jak ja. Czytałem o sterowniku ABS i o reszcie przypadków które mogą powodować takie objawy ale dlaczego te bezpieczniki są złączone kabelkiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Temat umarł lecz spróbuje , jak sprawdzic czujniki ABS? mam to samo , kontrolka recznego i abs, plyn w normie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 28.05.2018 o 12:36, baksik28 napisał:

Witam. Temat umarł lecz spróbuje , jak sprawdzic czujniki ABS? mam to samo , kontrolka recznego i abs, plyn w normie.

najprędzej podłączająć pod komputer jak jakiś uwalony to wyświetli błąd

witam panowie mam pytanie czy ktoś kiedyś próbował zamontować sterownik ABS o innym numerze niż miał w aucie na pompie a dokładniej chodzi mi o to że mam

8E0614111 B  a chcę założyć 8E0614111AB czy mogą być jakieś złe konsekwencje tego czynu

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, jacas napisał:

mam

8E0614111 B  a chcę założyć 8E0614111AB czy mogą być jakieś złe konsekwencje tego czynu

 

Zamiennikiem 8E0614111 B jest  8E0 614 111 F

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć koledzy mam takie pytanko gdyż tak jak wyżej w temacie zaczęła zapalić mi sie kontrolka  (i) sygnał dźwiękowy ABS i kontrola trakcji .. po podłączeniu pod kompa błąd 16352 .. co robić może ktoś tak miał czy to pompa czy szukać coś innego 

 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymienilem pompe abs ze sterownikiem , wymienilem przewody hamulcowe i wszystkie zaciski i dalej jest ten sam problem .. grzeje mi sie nadal lewe kolo od kierowcy , praży bledami (!) i ESP I ABS . nie mam już pomysłu jak to ruszyc . czy ktoś moze wymienial serwo hamulcowe ? slyszalem zeby jeszcze to sprobowac a jak nie to ,to rece rozlozone ..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, arekes napisał:

wymienilem pompe abs ze sterownikiem , wymienilem przewody hamulcowe i wszystkie zaciski i dalej jest ten sam problem .. grzeje mi sie nadal lewe kolo od kierowcy , praży bledami (!) i ESP I ABS . nie mam już pomysłu jak to ruszyc . czy ktoś moze wymienial serwo hamulcowe ? slyszalem zeby jeszcze to sprobowac a jak nie to ,to rece rozlozone ..... 

Wymieniłeś pompe, wymieniłeś sterownik, wszystkie przewody i wszystkie zaciski. Teraz wymienisz serwo a czujnikiem ABS nie zainteresowałeś się żadnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra, ale z pompą abs znajomy greg jesli kojarzysz ze skarżyska nie mogl sie w ogole polaczyc. wymieniona zostala - jest polaczenie a bledy dalej są . niestety oddaje zwykle auto do mechanikow ktorzy sa nie powazni i licza na to zeby to wskazywac co wymieniac dalej . greg z forum golf.pl probowal pomoc ale kazdy pracuje i nie ma czasu i miejsca na rozbieranie auta od tak pod blokiem , domem etc. 

zainteresuje sie w takim razie podpowiedzią by ktos sprawdzil czujniki ABS  . tylko bierz pod uwage fakt , auto jak jest zimne , lata zajebiscie bez bledow.hamulec czasem wpadnie . czasem nie . drugie odpalenie auta powoduje ze bledy zaczynaja prazyc spowrotem . paranoji idzie dostac . wiec jesli tak sie stanie ze to ten czujnik jest przeczyna calej zabawy to stawiam Ci piwo. btw a jak mi serwo kiedys zamarzlo , slychac je, jak wciskam pedal hamulca , slychac na zewnatrz taki zasys. nie jestem mechanikiem , dlatego sorry za bezposredni jezyk .pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, arekes napisał:

No dobra, ale z pompą abs znajomy greg jesli kojarzysz ze skarżyska nie mogl sie w ogole polaczyc. wymieniona zostala - jest polaczenie a bledy dalej są . niestety oddaje zwykle auto do mechanikow ktorzy sa nie powazni i licza na to zeby to wskazywac co wymieniac dalej . greg z forum golf.pl probowal pomoc ale kazdy pracuje i nie ma czasu i miejsca na rozbieranie auta od tak pod blokiem , domem etc. 

zainteresuje sie w takim razie podpowiedzią by ktos sprawdzil czujniki ABS  . tylko bierz pod uwage fakt , auto jak jest zimne , lata zajebiscie bez bledow.hamulec czasem wpadnie . czasem nie . drugie odpalenie auta powoduje ze bledy zaczynaja prazyc spowrotem . paranoji idzie dostac . wiec jesli tak sie stanie ze to ten czujnik jest przeczyna calej zabawy to stawiam Ci piwo. btw a jak mi serwo kiedys zamarzlo , slychac je, jak wciskam pedal hamulca , slychac na zewnatrz taki zasys. nie jestem mechanikiem , dlatego sorry za bezposredni jezyk .pozdrawiam

Nie napisałeś wcześniej o wpadającym hamulcu i zamarzniętym serwie :P  Wymień w takim razie to serwo bo też nie działa dobrze a koszt ogromny nie jest. Jeżeli to nic nie da to wtedy zostaną czujniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy