0x7B3 Zgłoś #41 Napisano 28 Listopada 2008 jeżeli nie odepniesz taśmy od kierownicy (nie poduszki od taśmy) to nie będziesz miał tego problemu ale nie pamiętam czy tak da sie wymienić manetki Z tego co pamiętam przy ściąganiu manetek ściągałem taśmę. Ale robiłem to delikatnie, tak aby nic się nie przekręciło (zabezpieczyłem nawet kawałkiem taśmy klejącej . Nie było żadnego problemu po złożeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #42 Napisano 28 Listopada 2008 hmm a jak bede zmuszony odpiac tasme gdyz planuje ja itak wymienic bo mam problem z sygnalem dzwiekowym bede musial ja kodowac na nowo??? Jak mam to zrobic?Czy też za pomoca vaga tak jak podaliscie w/w postach ???????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #43 Napisano 29 Listopada 2008 hmm a jak bede zmuszony odpiac tasme gdyz planuje ja itak wymienic bo mam problem z sygnalem dzwiekowym bede musial ja kodowac na nowo??? Jak mam to zrobic?Czy też za pomoca vaga tak jak podaliscie w/w postach ???????????? najpierw sprawdź klaksony (podmianka) i kabelki w kierownicy jeżeli odepniesz taśmę to będziesz musiał ją kodować na nowo. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krystiano Zgłoś #44 Napisano 1 Grudnia 2008 Tak jak wypowiadali się inni koledzy. Jest to błąd komunikacji sterownika ABS-u. Są tam mikro przewody cienkie jak włos. Często się łamią, albo odpinają. Wiadomo nasze polskie dziury plus kilka krawężników i problem gotowy. Sposoby napraw: 1- Naprawa sterownika, czyli polutowanie koszt około 350zł 2- Serwis VW i cena nawet do 2500zł za nowy 3- Poszukać używany, ale czy sprawny Może podłączyć wo VAGa i więcej można się wypowiedzieć. Co jesli VAG nie wykrywa zadnych bledow, a kontrolki mrugaja podczas zapalania? Czy mozna wtedy wykluczyc sterownik ABSu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichybob Zgłoś #45 Napisano 3 Grudnia 2008 Sprawdz czy masz swiatla stopu(mialem podobny problem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #46 Napisano 3 Grudnia 2008 No to ja również dodam cos od siebie - u mnie od jakigoś czasu zapala się ABS i ESP. Lampki zapalają się w różnych sytuacja,raz na postoju,raz podczas jazdy.Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu ponownie wszystko wraca do normy.Jakieś pomysły ?? Uszkodzony czujnik świateł stop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djacek85 Zgłoś #47 Napisano 3 Grudnia 2008 Co jesli VAG nie wykrywa zadnych bledow, a kontrolki mrugaja podczas zapalania? Czy mozna wtedy wykluczyc sterownik ABSu? Tak, Np. często jest to słaby Akumulator. A piszesz, że przy rozruch to obstawiam na 99%. Przy rozruchu dochodzi za małe napięcie do sterownika i zaczyna migać ABS. Jest normalny test napięcia, ponieważ system ABS podczas awaryjnego hamowania używa napięcie z Akumulatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artek9992004 Zgłoś #48 Napisano 3 Grudnia 2008 Też miałem to samo kontrolka ABS i (!), zapaliło mi się w czasie jazdy, paliło się dobre kilka godzin!! Koszt naprawy u mnie to 0 zł :-) Jak zapaliło się w czasie jazdy to i zgasło w czasie jazdy, samo się naprawiło nic nie wymieniałem i nie świeci się od dłuższego czasu jakieś kilka miesięcy. Nie wiem jak długo jescze pojeżdze....... :-)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djacek85 Zgłoś #49 Napisano 3 Grudnia 2008 ak zapaliło się w czasie jazdy to i zgasło w czasie jazdy, samo się naprawiło Dla pewności sprawdź VAGiem. U mnie też znikało, ale z czasem wyskakiwało 1 na tydzień, potem co drugi dzień, potem codziennie, aż poszło do naprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAROTEDO Zgłoś #50 Napisano 3 Grudnia 2008 mam podobny problem jak większość z was podczas jazdy z predkością powyżej 120km jest bardzo słyszalny sygnał 3krotny i zapala sie kątrolka i tak do wyłączenia zapłonu i tak bez przerwy nie wiem co jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djacek85 Zgłoś #51 Napisano 5 Grudnia 2008 mam podobny problem jak większość Dla pewności sprawdź VAGiem. Ale to raczej objaw sterownika abs http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7566&page=2 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Tu Poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość swl07 Zgłoś #52 Napisano 5 Grudnia 2008 panowie a tak pytanie troszke inne. podczas zapalenia swieci mi sie kontrolka od recznego ,swieci tak z 20sekund i zgasa, co to moze byc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krystiano Zgłoś #53 Napisano 8 Grudnia 2008 Sprawdz czy masz swiatla stopu(mialem podobny problem) Swiatla stopu dzialaja bez zarzutu Tak, Np. często jest to słaby Akumulator. A piszesz, że przy rozruch to obstawiam na 99%. Przy rozruchu dochodzi za małe napięcie do sterownika i zaczyna migać ABS. Jest normalny test napięcia, ponieważ system ABS podczas awaryjnego hamowania używa napięcie z Akumulatora. Rzeczywiscie kilka razy rano wydawalo mi sie ze rozrusznik cos slabo kreci. Natomiast teraz wydaje mi sie ze kreci ok. Aku sam sie naladowal podczas jazdy. Dlatego nie wiem czy winic za to aku? Sam nie wiem kiedy mozemy mowic ze aku faktycznie jest slaby? Mozna jakos sprawdzic czy akumulator jest jeszcze dobry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toni1980 Zgłoś #54 Napisano 8 Grudnia 2008 Walczyłem z identycznym problemem. (!+ABS) Po pierwsze !!! jeśli komp nie widzi usterek związanych z tymi systemami i po kontroli ogólnej auta (kable, czujniki) nie zauważyliście nic niepokojącego -TO NIE RÓBCIE NIC - z drogimi urządzeniami i modułami ABS itp. Co jest główną przyczyną - pedał STOP - złączki na pompowtryskach - alternator (tak było u mnie) /ew. niewłaściwy lub słaby akumulator Sam byłem w szoku co ESP i ABS ma do prądu! Uwierzcie mi że ma i to wiele. Sprawdźcie sobie ładowanie + pobór. No i przed zimą można również zerknąć do aku bo to nie zaszkodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #55 Napisano 8 Grudnia 2008 Sam byłem w szoku co ESP i ABS ma do prądu! Ma i to bardzo dużo.. szczególnie w samochodach z przednim napędem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidmarko160 Zgłoś #56 Napisano 8 Grudnia 2008 u mnie też miga ! i świeci ABS i słychą sygnał, nie ma bsu ani esp i do tego nie można połączyć sie wagien z samochodem, wag wykrywa tylko klime i moduł konfortu, jak prubyje połączyś sie z silnikiem albo z innymi zeczami w samochodaie (oprucz tych dwuch co wymieniłem) na wyświetlaczu laptopa wyskakuje komunikat w stylu "brzak kołączenia z samochodem" a te kontrolki wyskoczyły po ostrum chamowaniu. wcześniej swiecił sam ABS bo jak robiłem tylnie zawieszenie to zapomniałem włozyć czujnik, jak włożylem czyjnik wszystko było ok. ale chciałem sie upewnić czy działa abs i ostro zachamowałem, abs sie włączyl ale jak ruszyłem zaświeciły sie te kontrolki i dao tego esp, ale jak odłączyłem akumulator i połączyłem to znikneło esp i został tylko ! i ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominek_f Zgłoś #57 Napisano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Sam byłem w szoku co ESP i ABS ma do prądu! zauważcie, jak przygasają światła w samochodzie gdy zadziała ABS/ESP. System kontroli trakcji i ABS w chwili zadziałania stanowią duże obciążenie dla akumulatora. Wystarczy zerknąć, jakiej wartości bezpieczniki obsługują to ustrojstwo:7 -- 10 -- Urządzenie przeciwblokujące ABS 16 -- 5 -- Urządzenie przeciwblokujące ABS 41 -- 25 --ABS z ESP42 -- 25 -- ABS z ESP 2-- Przekaźnik ABS/EDS i ESC3-- Przekaźnik ABS/EDS i ESC C-- Bezpiecznik pompy hydraulicznej 50A Zwróćcie uwagę na wartość ostatniego bezpiecznika, który obsługuje pompę. Jeśli akumulator niedomaga, nie ma możliwości by podołał takiemu obciążeniu. Edytowane 8 Grudnia 2008 przez dominek_f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #58 Napisano 8 Grudnia 2008 zauważcie, jak przygasają światła w samochodzie gdy zadziała ABS/ESP. System kontroli trakcji i ABS w chwili zadziałania stanowią duże obciążenie dla akumulatora. Wystarczy zerknąć, jakiej wartości bezpieczniki obsługują to ustrojstwo: i nawet w czasie kiedy silnik chodzi to ABS obciąża akumulator.. kiedy ostro hamujecie na biegu to koła na chwile są zblokowane i też razem z nimi staje silnik na chwile.. całą robotę ABS robi dzięki akumulatorowi. Ten kto jeździł w zimę samochodem bez ABS wie jak łatwo można zdusić silnik na śniegu i nawet o tym nie wiedzieć.. do puki nie zobaczy kontrolek oleju i ładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablogoral1 Zgłoś #59 Napisano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam wszystkich. Jestem tu nowy i należę do nowicjuszy w tej dziedzinie. Mam taki sam problem. Nie wiem jak pozbyć się palących kontrolek. Posiadam vag 4,9 PL. Czy ktoś może mi doradzić co zrobić? Kierownica jest już ustawiona według opisu z poprzednich postów!!! Co dalej?????? Jak możecie pomóc piszczie [email protected] Edytowane 26 Kwietnia 2009 przez pablogoral1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #60 Napisano 27 Kwietnia 2009 Witam wszystkich.Jestem tu nowy i należę do nowicjuszy w tej dziedzinie. Mam taki sam problem. Nie wiem jak pozbyć się palących kontrolek. Posiadam vag 4,9 PL. Czy ktoś może mi doradzić co zrobić? Kierownica jest już ustawiona według opisu z poprzednich postów!!! Co dalej?????? Jak możecie pomóc piszczie [email protected] Poszło PW - sprawdź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach