Wolfe Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2016 Witam, Przymierzam się do wymiany pompy ABS w swoim samochodzie. Obecnie siedzi pompa o numerze 3C0614095P, drogą kupna nabyłem pompę o numerze 3C0614109D. Tutaj moje pytanie czy wymiana pompy jest p&p, czy trzeba będzie coś zmieniać w instalacji? Wiem, że trzeba będzie nowy płyn, odpowietrzyć, zakodować i zrobić adaptację. Wydaje mi się, że temat nie był poruszany na forum. Z góry dzięki za odpowiedzi,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maystero Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2016 Kolego zobacz tu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #3 Napisano 27 Marca 2016 Witam, Przymierzam się do wymiany pompy ABS w swoim samochodzie. Obecnie siedzi pompa o numerze 3C0614095P, drogą kupna nabyłem pompę o numerze 3C0614109D. Tutaj moje pytanie czy wymiana pompy jest p&p, czy trzeba będzie coś zmieniać w instalacji? Wiem, że trzeba będzie nowy płyn, odpowietrzyć, zakodować i zrobić adaptację. Wydaje mi się, że temat nie był poruszany na forum. Z góry dzięki za odpowiedzi,pozdrawiam Ja wymieniałem w komplecie z komfortem to sypało błędami z epb i abs. Dopiero po wymianie epb na nowszy jest ok. Ale ciężko powiedzieć czy to było związane z abs czy komfortem. Sama wymiana p&p ale zarąbiście niewygodna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2016 Piotrek, podpowiesz gdzie moglbym znalezc kodowanie do pompy 3c0 614 109 ag, na starej 109 bez liter mialem 29998 znalazlem ta strone http://www.netech.dk/index.php/ecuuk ale nie znalazlem zadnego pasujacego kodowania. w tej sytuacji tylko serwis i kodowanie online, czy da sie gdzies to znalezc? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #5 Napisano 29 Marca 2016 Nic innego oprócz strony którą podałeś i poniższej nie znalazłem w necie: http://www.hobotserwis.pl/vw/ABS.htm U mnie działa na 0000267, czyli BMP mają te same kody co BKP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #6 Napisano 29 Marca 2016 Kolego zobacz tu: Dzięku maystero, widziałem już to. Ja wymieniałem w komplecie z komfortem to sypało błędami z epb i abs. Dopiero po wymianie epb na nowszy jest ok. Ale ciężko powiedzieć czy to było związane z abs czy komfortem. Sama wymiana p&p ale zarąbiście niewygodna. Właśnie Piotrek czytałem na jakimś forum uk o vagach, że podczas wymiany pompy z 095 na 109 jest potrzebna wymiana sterownika EPB na nowszy, bo są błędy. W b6 pompa jest w paskudnym miejscu, trudno się do niej dostać, a jest jeszcze gorzej jak ktoś ma dpfa. Sterownik EPB planuję wymienić na 3AA, żeby przycisk od hamulca działał w dwie strony. Wielkie dzięki Piotrek za informację. Ps. Jak zmienię pompę napiszę jak przebiegła wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2016 Z przyciskiem może być problem aby działał w dwie strony na pompie 3c0 przetestowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2016 (edytowane) Czyli tylko wymiana pompy na 3AA, żeby przycisk działał w dwie strony. Jeżeli tak , to nie ma sensu pchać EPB 3AA, więc pewnie zmienię na 3C8 co by autohold wrócił do licznika. Dzięki Mirek Edytowane 30 Marca 2016 przez Wolfe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #9 Napisano 15 Kwietnia 2016 tutaj kolega nasz z forum pisze ze dziala przycisk w dwie strony na abs 3c0 i epb 3aa http://passat.blog.com/hamulec-reczny-z-b7/ a tutaj jego post http://forum.vw-passat.pl/threads/138984-B6-Trendline-by-Car-Tech-Electronics?p=2179106&viewfull=1#post2179106 ja walcze u siebie i caly czas mam blad Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-109-C4.clb Control Module Part Number: 3C0 614 109 AG HW: 3C0 614 109 AG Component and/or Version: J104 C4 440 V3 0015 Software Coding: 0000528 Work Shop Code: WSC 12345 028 123456 VCID: 63CFB155A24E991 6 Faults Found: 03194 - Incompatible Interface 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 69 Mileage: 316615 km Time Indication: 0 Date: 2116.14.07 Time: 01:16:48 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0000 Voltage: 12.25 V Bin. Bits: 00000000 Count: 225 Hex Value: 0x0000 co z tym zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2016 Ten gość z blogu coś dziwnie ma te kabelki połączone, do T26h/19 powinien iść kabel z ABS T38/29, a do T26h/20 kabelek z B287, jeżeli się nie mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #11 Napisano 19 Kwietnia 2016 Marek mozesz to rozjasnic gdzie te symbole sie pojawiaja, bo ja podlaczylem dokladnie wedlug tego co bylo na tej stronie, wyszlo ze czegos tam brakuje to sprawdzalem z instrukcja z niemieckiego forum i dolozylem brakujace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #12 Napisano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Panel przycisków w b7 jest podłączony według schematu(to za strzałkami to jak podłączyć w b6) T26h/4: T30/19 ->przycisk EPB 6 T26h/3: T30/18 ->przycisk EPB 4 T26h/6: T30/11 ->przycisk EPB 5 T26h/1: T30/10 T26h/2: T30/9 T26h/5: T30/20 ->przycisk EPB 2 T26h/14: T30/4 ->przycisk AH4 T26h/13: połączenie B287 według tego co można znaleźć na forach ru i de to powinniśmy wziąć AH 5, ale ja mam tutaj kabel z ESP4 lub AH2, nie ma znaczenia z którego bo to samo jest T26h/12: T30/7 ->przycisk AH 1 T26h/11: Połączenie B287 przycisk AH2 T26h/10: T30/8 ->przycisk EPB 7 T26h/7: BCM połączenie B340 ->przycisk ESP 3 T26h/8: masa ->przycisk ESP 6 T26h/9: Połączenie B331 + ->przycisk EPB 8 T26h/20: połączenie B287 ->przycisk ESP 4 T26h/19: ABS T38/29 przycisk ESP 5 Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Wolfe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power Zgłoś #13 Napisano 20 Maja 2016 Witam Padła mi pompa 3c0 614 095S, szukałem na szybko i wychaczyłem 3c0 614 109 C. Mechanik nie był zadowolony Może wiecie czy da rade ogarnąć taką podmiankę czy łatwiej szukać jednak pompy z końcówką 095s bo wymiana dodatkowo tego sterownika ebp raczej się nie opłaca. Mechanik powinien dać rade ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach