herbu Zgłoś #1 Napisano 20 Marca 2016 Witajcie. Szczerze, to powoli zaczyna mi brakować pomysłów na rozwiązanie mojego problemu. Passat 1.6, z LPG (sekwencja). Sytuacja wygląda tak: Auto odpala na benzynie idealnie, jedzie bez najmniejszych problemów, czy to na LPG, czy na benzynie. Jednak po przejechaniu ~ 20 km zaczyna poszarpywać przy przyspieszaniu. Kilka razy zdarzyło się, że po wyłączeniu silnika nie chciał zapalić aż do momentu, kiedy nie ostygł. Jak się wychłodził, działał idealnie. Raz zdarzyło się, że jadąc dłuższy czas z góry hamując silnikiem, przestał nagle reagować na pedał przyspieszenia i zgasł. Nie zapalił oczywiście dopóki nie ostygł. Co lepsze, sytuacja taka ma miejsce zarówno na LPG jak i na benzynie. Nie chce odpalić na benzynie, a także na wymuszonym LPG również nic. Wszystkie filtry nowe, świece nowe, gaz po regulacji, wymieniłem ostatnio także czujnik położenia wału, bo to mi najbardziej pasowało. Był spokój jakieś 2 tygodnie, a dzisiaj powtórka z rozrywki. Na kompie oczywiście błędów 0. Może macie jeszcze jakieś pomysły, bo ja już nie wiem co może być tego przyczyną.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #2 Napisano 20 Marca 2016 kolego jak pali na zimnym z na ciepłym nie chce, to do sprawdzenia czujnik położenia wału korbowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbu Zgłoś #3 Napisano 20 Marca 2016 kolego jak pali na zimnym z na ciepłym nie chce, to do sprawdzenia czujnik położenia wału korbowego Sęk w tym, że jest wymieniony. Zresztą raczej chyba niepotrzebnie, bo stary daje podobne odczyty.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #4 Napisano 20 Marca 2016 Sprawdzałeś czujnik temperatury cieczy G62 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #5 Napisano 20 Marca 2016 Sęk w tym, że jest wymieniony. Zresztą raczej chyba niepotrzebnie, bo stary daje podobne odczyty.... Ten czujnik przy skrzyni? Czy przy silniku? Ja w 1.6 miałem taką akcję jak Ty, jak padł czujnik przy skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbu Zgłoś #6 Napisano 20 Marca 2016 (edytowane) Sprawdzałeś czujnik temperatury cieczy G62 Czujnik raczej dobry, sprawdzalem na vagu i daje dobre odczyty. Ten czujnik przy skrzyni? Czy przy silniku?Ja w 1.6 miałem taką akcję jak Ty, jak padł czujnik przy skrzyni. Wymieniłem ten przy silniku, znajdujący się obok filtra oleju. Masz może nr tego czujnika albo nazwę? Tak mi jeszcze chodzi po głowie układ zapłonowy, a konkretne cewka... Edytowane 20 Marca 2016 przez herbu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #7 Napisano 20 Marca 2016 Bosch czujnik położ.wału korb. Skoda vw 0261210147 czujnik raczej dobry, sprawdzalem na vagu i daje dobre odczyty. Wymieniłem ten przy silniku, znajdujący się obok filtra oleju. Masz może nr tego czujnika albo nazwę? Tak mi jeszcze chodzi po głowie układ zapłonowy, a konkretne cewka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcherka Zgłoś #8 Napisano 22 Marca 2016 Miałem dokładnie to samo, dodatkowo sam wchodził na wysokie obroty, bez dotykania gazu. Oprócz świec i przewodów wysokiego napięcia, zafundowałem sobie wyczyszczenie przepustnicy - nie pomogło. Dopiero wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego, dała efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbu Zgłoś #9 Napisano 22 Marca 2016 Na razie czekam na powtórkę z rozrywki. Muszę przejechać większy odcinek, żeby sytuacja wystąpiła. Dzisiaj przejechałem 15 km, po mieście i nic. Auto jak nowe Na święta do rodziny jednak nie odważę się nim jechać. Na szczęście mam jeszcze 2 auto. Ale zaraz po świętach zabieram się za diagnozowanie Passata, bo jestem do niego jednak przywiązany, mimo że nieco krwi mi napsuł. Plan jest taki - jeżdżę aż usterka wystąpi. Na razie, po wymianie czujnika położenia wału nie miałem problemów z zapalaniem, a jedynie raz wystąpiło szarpanie przy przyspieszaniu. Jeżeli okaże się, że nowy czujnik jest wadliwy (co jest możliwe, choć mało prawdopodobne), to auto powinno w końcu przestać odpalać. Jeśli tak się stanie - podłącze miernik do czujnika i sprawdzę czy daje odczyty. Jeśli jednak usterka z odpalaniem nie wystąpi, a jedynie szarpanie, to wtedy będę szukał innej przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcherka Zgłoś #10 Napisano 24 Marca 2016 Zapomniałem dodać, że u mnie działo się tak w słoneczne dni. Jak było pochmurnie lub deszcz padał było OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarecki7745 Zgłoś #11 Napisano 25 Marca 2016 kolego zobacz jeszcze cewke zapłonową umnie było podobnie rano jak zimny palił ładnie a po rozgrzaniu zgaszeniu nie odpalał rozrusznik kręci a on nic mechanik mi powiedział że coś nie łączyło przy cewce zapłonowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markos Zgłoś #12 Napisano 25 Marca 2016 (edytowane) Również wydaje mi się, że to może być coś z cewką. Miałem kiedyś taki problem i to było to. Edytowane 29 Marca 2016 przez markos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herbu Zgłoś #13 Napisano 27 Marca 2016 kolego zobacz jeszcze cewke zapłonową umnie było podobnie rano jak zimny palił ładnie a po rozgrzaniu zgaszeniu nie odpalał rozrusznik kręci a on nic mechanik mi powiedział że coś nie łączyło przy cewce zapłonowej kolego zobacz jeszcze cewke zapłonową umnie było podobnie rano jak zimny palił ładnie a po rozgrzaniu zgaszeniu nie odpalał rozrusznik kręci a on nic mechanik mi powiedział że coś nie łączyło przy cewce zapłonowej Też mam takie podejrzenia Panowie. Po świętach pojeżdżę więcej i zobaczymy co wyjdzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach