dszyszko Zgłoś #1 Napisano 12 Marca 2016 (edytowane) Czy ktoś z Was wymieniał może na mocniejsze żarówki H8/H11 do doświetlania zakrętów? W zasadzie mam u siebie wszystko na LEDach, tylko te na dole są żółte i pomyślałem, że może warto zmienić na LED'y, tylko jakie? Na aukcjach są ze zwykłymi LEDami SMD od 18 do 30 sztuk, są również Cree, ma ktoś może coś takiego i coś dopowiedzieć? Zastanawia mnie jeszcze jak w takich LEDach wygląda samodiagnoza? Edytowane 14 Marca 2016 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #2 Napisano 13 Marca 2016 Juz to przerabialem. Mialem ledy bardzo mocne. Komplet z 500 zl mnie kosztowal. Ladnie w dzien, a w nocy porazka prawie nic nie widac. Oddalem i kupilem night breaker unlimited. Jest poezja !!! Tak jasno jeszcze nie bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #3 Napisano 13 Marca 2016 To teraz mnie zaciekawiles, mialem raczej przekonanie ze ledy w szczególności cree dadza wiecej światła niz zwykle halogeny, np te co piszesz?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #4 Napisano 14 Marca 2016 Niestety tak jest. Ledy dają światło bardziej rozproszone i w związku z tym jak je wsadzimy zamiast halogenów, to tracimy użyteczność tych pierwszych. Zresztą 500 zł za kpl żarówek to niezła ekstrawagancja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #5 Napisano 14 Marca 2016 OK rozumiem, z tym, że u mnie jest inaczej. adamb piszesz o utracie użyteczności halogenów...ja mam osobno, halogeny oraz doświetlanie zakrętów, więc mnie jakby interesuje tylko dobre doświetlanie zakrętów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #6 Napisano 14 Marca 2016 Chodziło o budowe halogenu i potwierdzam. Ledy mialem jedne z najdroższych ze sklepu moto hid. nie żadne z alle drogo pseudo ledziki.... i mowie Ci daj sobie spokoj. Jest totalna lipa ! a osramy świecą jak złoto... a za dnia są białe a nie żółte. Za ledy oddali kase. przynajmniej potestowałem... a przeklamywacze czyli canbusy... to porazka... wielkie i cięzkie... ledwo je gdzieś upakowałem pod zderzakiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #7 Napisano 14 Marca 2016 mnie jakby interesuje tylko dobre doświetlanie zakrętów. Ledy po prostu nie nadają się do oświetlania, natomiast jako światła dzienne sprawdzają się b. dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #8 Napisano 14 Marca 2016 No dobra, namówiliście mnie zaczynam szukać, typ OSRAM H11 NIGHT BREAKER UNLIMITED. Mam nadzieje że się sprawdzą, temat myślę można zamknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #9 Napisano 14 Marca 2016 H8 chyba ? Jak pamietam... I potwierdzam: do dziennych sie nadaja ale nie w nocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #10 Napisano 14 Marca 2016 (edytowane) H8 chyba ? tak, zgadza się H8 i tylko do doświetlania zakrętów jako osobna żarówkaale tak z drugiej strony, teraz się zastanawiam, czy ma różnicę czy H8 czy H11. Różnica pomiędzy żarówkami jest tylko w mocowaniu (w części metalowej), a w tym przypadku mocowanie jest w części plastikowej. Etka też nie precyzuje dokładnie rodzaju żarówki, czy to H8, czy H11, więć chyba bez różnicy. Edytowane 14 Marca 2016 przez dszyszko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #11 Napisano 14 Marca 2016 a ja mam Philips Crystal Vision H8 35W 12V 4300K, w halogenach i w doświetlaniu barwa prawie identyczna jak xenon, nie żółta jak zwykła żarówka choć to właśnie jest zwykła żarówka z niebieską bańką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2016 Osramy mocniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #13 Napisano 15 Marca 2016 W standardowych żarówkach nie ma nic za darmo. Mocniejsze światło wiąże się z osiąganiem wyższej temperatury, co proporcjonalnie skraca żywotność. Warto popatrzeć na ich deklarowaną żywotność (dotyczy H11): (B3) standardowy Osram 350h, Silverstar 2.0 250h, Nightbreaker 150h, Cool Blue Intense 100h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2016 No dokladnie. osramy podziałają z pol roku i dooo widzenia coś za coś. cool blue intense światło xenon jak Marcina Philipsy tez super... no ale unlimited duzo mocniejsze i bielsze. wszystkie testowalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomikman Zgłoś #15 Napisano 28 Stycznia 2020 A jak sie dobrac aby wymienić zarowke doswietlania? Musze zdjac kolo i nadkole czy latwiej dojde jakoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach