Skocz do zawartości
Impact

Przepływka B5 tdi AVG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Po przeczyszczeniu przepływki mam dziwny objaw w aucie. W momencie kiedy ciągne silnik do 3tys obrotów auto sie przydusi i słabo ciągnie. Zatrzymuje sie wyłączam auta i objaw całkowicie znika do momentu kolejnego rozruchu. Dodam, że przed wyczyszczeniem auto całkowicie muliło niezależnie od tego ile było obrotów i ile razy odpalałem auta. Czy macie jakieś pomysłu sugestie... B5 tdi AVG 110km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie było to robione w warsztacie. Odebrałem auto dzisiaj i miało być ok. Tak wiem muszę wrócić do warsztatu ale zastanawia mnie co może być powodem. Może ktoś coś jeszcze podsunie za pomysł

Edytowane przez Impact

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję :D

Mam takie pytanie ten gruby wąż od przepływki co idzie do turbiny powinien być twardy jeżeli będzie koło 4000 obrotów?

Czy tam się nie wytwarza żadne ciśnienie? Bo u mnie nie zależnie ile obrotów to on jest męki :[

Za jakiekolwiek odpowiedzi dzięki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miekki

z niego pobierane jest powietrze do przeplywki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jeden to lepszy :-) Przez niego leci powietrze do turbo a nie przepływki, więc jak ma być tam ciśnienie:P?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki moja pomylka:poddajesie

mialem na mysli oczywiscie z filtra do sprezarki

jakis dzis otumaniony jestem :devil

 

jutro musze wymienic pompe wody w moim pastuchu i ...

kiedys odkrecalem caly wspornik alternatora i tak mi sie wydaje ze da sie chyba wymienic ja bez zciagania przodu

nie za bardzo mi sie chce pozniej ustawiac te plastiki itp.:sciana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha :D No bo u mnie coś słabiej na obrotach kręci :/ Ale nie wchodzi w tryb awaryjny, może po prostu turbo do czyszczenia mam :P Zobaczę w środę jadę w trasę i zobaczę czy poleci 205 km/h Bo tyle wydusiłem z niego :D

Dzięki za info :D

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sorki moja pomylka:poddajesie

mialem na mysli oczywiscie z filtra do sprezarki

jakis dzis otumaniony jestem :devil

 

jutro musze wymienic pompe wody w moim pastuchu i ...

kiedys odkrecalem caly wspornik alternatora i tak mi sie wydaje ze da sie chyba wymienic ja bez zciagania przodu

nie za bardzo mi sie chce pozniej ustawiac te plastiki itp.:sciana

 

Wymieniałem jakieś pół roku temu, bez problemu wychodzi bez demontażu przodu. TO skoro tak to już odkęć zderzak i powyjmuj chłodnice. Będzie szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mam odkrecac zderzak i chlodnice to bym caly przod odkrecil

 

bede dostawal sie od gory odkrecajac podstawe alternatora

przy okazji wymienie wentylator na wisko bo mam lekko pekniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączę się do tematu. Ostatnio majstrowalem przy przyplywomierzu passat b5 fl 2002r 130km tak napieszalem ze autko nie mialo w ogole mocy. Zakupilem orginalny uzywany okazalo sie ze jedzie lepiej ale to jeszcze nie to z dolnych obrotow do 2.5 tys jest mul straszny, a jak wlecu powyzej 2.5 tys to idzie jak przecinak. Gdy odpinam przyplywomierz to zmienia sie i z dolnych obrotow idzie lepiej lecz muli na wyzszych. Myslicie ze przyplywke ktora kupilem to bubel ktory juz jest na wykonczeniu? Prosze o pomoc bo zbliza mi sie wyjazd do Zakopanego a mam kawalek drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że coś w tym może być. Nie wiem, ile masz do przejechania, ale ja bym uważał ;)

Edytowane przez kotecek113

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów,

 

mam pytanie następującej treści:

Pewnego razu Passeratti zaczął dziwnie chodzić i po odkręceniu korka okazało się, że jest sam budyń zamiast oleju. Potem wiadomo remont itd.

Autko w końcu odżyło ale, nie ma takiej mocy jak wcześniej (jest założone turbo regenerowane), i delikatnie kopci czego wcześniej w ogóle nie było.

Dziś sprawdzałem przepływkę i na wolnych obrotach wartość MAF aktuall jest dwukrotnie wyższa od zadanej przez komputer. Ogólnie przepływka nie oscyluje płynnie na pełnym zakresie obrotów. Czyżby to był jej koniec?

Do tego wszystkiego wysokie BIPy tzn. w kolejności 75, 48, 7, 56. Wiadomo zmieniają się ale oscylują w tym zakresie.

Wiem wiem dorzucę Wam logi które postaram się wykonać na dniach.

Rano zrobię regulację na krzywkach pompowtryskiwaczy i zobaczę czy to coś zmieni. Całą głowicę robił fachowiec także nie było to sprawdzane.

Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech się wypowie. Jak już wspomniałem logi trafią na forum.

Autko to Passat 1,9 TDI AVB (z chipem na 140KM) rok 2002. Przebieg 250 tys z licznika.

Bez katalizatora i z zaślepionym EGR (wężyk od EGR ma zatyczkę).

 

Pozdrawiam

 

PS. Jakie są objawy ustawienia złej odległości pompowtryskiwacza od boku głowicy?

Czy jeśli takowa odległość nie mieści się w tolerancji to czy mogę taką pompkę poluzować przekręcić na wymiar i dokręcić? Czy takim zabiegiem mogę uszkodzić oringi na pompkach?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pRZEPLYWAKA ZAWSZE BEDZIE ZAwyzac jak egr jest zaslepiony,objawy zlej odleglosci nie wystapia,sam smigam juz na pompkach od awx w avb ktore wsadzilem na oko i jest od ponad roku ok.podkapca ci bo moze turbo zbyt pozno wstaje i masz sztange do podkrecenia,co do bipow to zrob reg pompek i powinno byc ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności