Impact Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2016 Witam wszystkich. Po przeczyszczeniu przepływki mam dziwny objaw w aucie. W momencie kiedy ciągne silnik do 3tys obrotów auto sie przydusi i słabo ciągnie. Zatrzymuje sie wyłączam auta i objaw całkowicie znika do momentu kolejnego rozruchu. Dodam, że przed wyczyszczeniem auto całkowicie muliło niezależnie od tego ile było obrotów i ile razy odpalałem auta. Czy macie jakieś pomysłu sugestie... B5 tdi AVG 110km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2 Napisano 5 Marca 2016 podpięcie pod kompa i sprawdzenie błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Impact Zgłoś #3 Napisano 5 Marca 2016 (edytowane) Teoretycznie było to robione w warsztacie. Odebrałem auto dzisiaj i miało być ok. Tak wiem muszę wrócić do warsztatu ale zastanawia mnie co może być powodem. Może ktoś coś jeszcze podsunie za pomysł Edytowane 5 Marca 2016 przez Impact Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FireBall Zgłoś #4 Napisano 4 Czerwca 2016 Odkopuję Mam takie pytanie ten gruby wąż od przepływki co idzie do turbiny powinien być twardy jeżeli będzie koło 4000 obrotów? Czy tam się nie wytwarza żadne ciśnienie? Bo u mnie nie zależnie ile obrotów to on jest męki Za jakiekolwiek odpowiedzi dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #5 Napisano 5 Czerwca 2016 miekki z niego pobierane jest powietrze do przeplywki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #6 Napisano 5 Czerwca 2016 Co jeden to lepszy :-) Przez niego leci powietrze do turbo a nie przepływki, więc jak ma być tam ciśnienie:P? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #7 Napisano 5 Czerwca 2016 sorki moja pomylka:poddajesie mialem na mysli oczywiscie z filtra do sprezarki jakis dzis otumaniony jestem jutro musze wymienic pompe wody w moim pastuchu i ... kiedys odkrecalem caly wspornik alternatora i tak mi sie wydaje ze da sie chyba wymienic ja bez zciagania przodu nie za bardzo mi sie chce pozniej ustawiac te plastiki itp.:sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FireBall Zgłoś #8 Napisano 5 Czerwca 2016 aha No bo u mnie coś słabiej na obrotach kręci Ale nie wchodzi w tryb awaryjny, może po prostu turbo do czyszczenia mam Zobaczę w środę jadę w trasę i zobaczę czy poleci 205 km/h Bo tyle wydusiłem z niego Dzięki za info Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #9 Napisano 5 Czerwca 2016 sorki moja pomylka:poddajesiemialem na mysli oczywiscie z filtra do sprezarki jakis dzis otumaniony jestem jutro musze wymienic pompe wody w moim pastuchu i ... kiedys odkrecalem caly wspornik alternatora i tak mi sie wydaje ze da sie chyba wymienic ja bez zciagania przodu nie za bardzo mi sie chce pozniej ustawiac te plastiki itp.:sciana Wymieniałem jakieś pół roku temu, bez problemu wychodzi bez demontażu przodu. TO skoro tak to już odkęć zderzak i powyjmuj chłodnice. Będzie szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #10 Napisano 5 Czerwca 2016 jak mam odkrecac zderzak i chlodnice to bym caly przod odkrecil bede dostawal sie od gory odkrecajac podstawe alternatora przy okazji wymienie wentylator na wisko bo mam lekko pekniety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jozin3k Zgłoś #11 Napisano 6 Czerwca 2016 Witam, Podłączę się do tematu. Ostatnio majstrowalem przy przyplywomierzu passat b5 fl 2002r 130km tak napieszalem ze autko nie mialo w ogole mocy. Zakupilem orginalny uzywany okazalo sie ze jedzie lepiej ale to jeszcze nie to z dolnych obrotow do 2.5 tys jest mul straszny, a jak wlecu powyzej 2.5 tys to idzie jak przecinak. Gdy odpinam przyplywomierz to zmienia sie i z dolnych obrotow idzie lepiej lecz muli na wyzszych. Myslicie ze przyplywke ktora kupilem to bubel ktory juz jest na wykonczeniu? Prosze o pomoc bo zbliza mi sie wyjazd do Zakopanego a mam kawalek drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotecek113 Zgłoś #12 Napisano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Myślę, że coś w tym może być. Nie wiem, ile masz do przejechania, ale ja bym uważał Edytowane 18 Lipca 2016 przez kotecek113 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedmau Zgłoś #13 Napisano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam forumowiczów, mam pytanie następującej treści: Pewnego razu Passeratti zaczął dziwnie chodzić i po odkręceniu korka okazało się, że jest sam budyń zamiast oleju. Potem wiadomo remont itd. Autko w końcu odżyło ale, nie ma takiej mocy jak wcześniej (jest założone turbo regenerowane), i delikatnie kopci czego wcześniej w ogóle nie było. Dziś sprawdzałem przepływkę i na wolnych obrotach wartość MAF aktuall jest dwukrotnie wyższa od zadanej przez komputer. Ogólnie przepływka nie oscyluje płynnie na pełnym zakresie obrotów. Czyżby to był jej koniec? Do tego wszystkiego wysokie BIPy tzn. w kolejności 75, 48, 7, 56. Wiadomo zmieniają się ale oscylują w tym zakresie. Wiem wiem dorzucę Wam logi które postaram się wykonać na dniach. Rano zrobię regulację na krzywkach pompowtryskiwaczy i zobaczę czy to coś zmieni. Całą głowicę robił fachowiec także nie było to sprawdzane. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem to niech się wypowie. Jak już wspomniałem logi trafią na forum. Autko to Passat 1,9 TDI AVB (z chipem na 140KM) rok 2002. Przebieg 250 tys z licznika. Bez katalizatora i z zaślepionym EGR (wężyk od EGR ma zatyczkę). Pozdrawiam PS. Jakie są objawy ustawienia złej odległości pompowtryskiwacza od boku głowicy? Czy jeśli takowa odległość nie mieści się w tolerancji to czy mogę taką pompkę poluzować przekręcić na wymiar i dokręcić? Czy takim zabiegiem mogę uszkodzić oringi na pompkach? Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #14 Napisano 6 Sierpnia 2016 pRZEPLYWAKA ZAWSZE BEDZIE ZAwyzac jak egr jest zaslepiony,objawy zlej odleglosci nie wystapia,sam smigam juz na pompkach od awx w avb ktore wsadzilem na oko i jest od ponad roku ok.podkapca ci bo moze turbo zbyt pozno wstaje i masz sztange do podkrecenia,co do bipow to zrob reg pompek i powinno byc ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach