Skocz do zawartości
drax

AWT, prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

W samochodzie mam problem z LPG, bo przejechaniu 100-200 km zaczynają mi sypać błędy obu sond, czasem wypadanie zapłonów i zbyt ubogą mieszankę przez co korekty na kanale 032 łapie (według okienek) ok. -2% i ok. -20% do -25%, przez co rano próbując odaplić samochód ma problem z zaskoczeniem na wszystkie cylindry, podejście z kompem, wykasowanie błędow i odpala normalnie, w związku z tym, że ogólnie bywały problemy z samochodem zanim zacznę go dawać do gazowania chcę być pewny, że dobrze jeździ na benzynie, ponieważ próba usunięcia błędu 2 sondy wiąże się z odsyłaniem od mechanika do mechanika, gazownik twierdzi niech Pan wymieni katalizator, natomiast gość od katalizatora: jak pan ma błędy katalizatora to zaraz pan zapcha nowy, niech pan wyreguluje instalacje bo zawali Pan nowy katalizator.

 

Logi dynamiczne:

Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_251332.html

Grupa 002, 118: http://vaglog.pl/log_251333.html

Grupa 003, 020: http://vaglog.pl/log_251334.html

Grupa 033, 118: http://vaglog.pl/log_251335.html

Grupa 002, 115: http://vaglog.pl/log_251336.html

 

 

wszystko robione na BP, samochód po wykasowaniu błędów nie widział gazu przez ok. 150 km, obecnie korekty ma: -0.4% oraz -3.9%, odpala bez problemu. Oprócz tego w trakcie tego dystansu( jakieś 60 km wcześniej wywaliło mi błędy w silniku:

 

Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG

 

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0002

 

Software Coding: 11001

 

Work Shop Code: WSC 07777

 

 

4 Faults Found:

 

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

 

P0140 - 35-10 - - - Intermittent

 

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

 

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

 

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

 

P1114 - 35-00 - -

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

 

P0130 - 35-00 - -

 

Tak więc zapewne już 2 sonda jest do wymiany, pierwsza pewnie też, czy można to jeszcze jakoś próbować czyścić, coś robić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CO do logów to na pb wyglądają całkiem wporządku i tu nie szukał bym problemu, jesli rozjeżdzają się korekty na lpg to znaczy ze gaz źle ustawiony, pan gazownik ustawiał na drodze czy tylko pomachał na postoju? Błędy od drugiej sondy raczej nie szkodliwe ale ewidentnie druga sonda uszkodzona, ostatni błąd od pierwszej sondy lubi wypadać jak lpg źle ustawione, ale jęśli wyskoczył na pb to może być sonda podejrzana choć w logach pracuje prawidłowo. Ja bym usunął drugą sonde programowo, do tego porządnie ustawił lpg wg. vaga na drodze i powinno być dobrze, jakie masz komponenty od lpg zainstalowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gaz był ustawiany na postoju, potem w drodze przez chwilę, jednak teraz pojechałem do innego gazownika, wcześniejszym nie za bardzo już ufam, bo samochód nigdy nie wrócił od nich tak żeby miał moc, dlatego samym LPG teraz się nie przejmuję i sprawdzam czy na PB wszystko jest OK.

Jeśli chodzi o graty od LPG to kkomp STAG 4 PLUS ,reduktor BRC 1500 a wtryski BRC pomrańczowe, jednak prawdopodobnie wtryski już się kończą i na ich miejsce trafią Barracudy 130, przewód od zbiornika jest 8 mm.

 

Jeśli chodzi pierwszą sondę(szerokopasmową) to czy jest jakaś opcja jej czyszczenia/sprawdzenia z miernikiem czy jeśli juz sypie błędami to do wymiany ?

Drugą sondę chce własnie programowo usunąć, ale to będzie przy robieniu chipu, bo za samo usunięcie sondy chcą ok. 400 zł, a chip ( z hamownią) i wycięcie sondy ok 1000-1200 zł.(więc tyle co sam chip)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności