twinsen Zgłoś #141 Napisano 16 Sierpnia 2021 U mnie jest DQ500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #142 Napisano 16 Sierpnia 2021 Ale Ty masz BiTurbo Tam i tylko tam w VW montowano DQ500. Jedyne inne auto jakie seryjnie otrzymywały DQ500 to chyba TT-RS/RS3/RSQ3. Ale może coś mylę (nie piszę o BiTDI, bo tu mamy u skody i tiguany, i T6-ki..). W B8-FL DQ250 zastąpiono DQ381 (czyli wszystko z 4x4 albo z pojemnością 2.0). W Arteonie wszystkie mają DQ381 (nawet 1.5TSI) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareks6 Zgłoś #143 Napisano 23 Sierpnia 2021 (edytowane) No tak ale to chyba nie dotyczy Alltracka? Bo z tego co gdzieś na zagranicznym forum czytałem to Alltracki też mają DQ500, a zważywszy na słaby zapas wytrzymałości tej DQ381 w zwykłym Variancie, zacząłem się rozglądać właśnie za Alltrackiem, bo jestem pewny, że prędzej czy później te 190PS/400Nm będę podkręcać do jakichś 220PS i odpowiednio większego momentu, a ten pewnie przekroczy wytrzymałość skrzyni DQ381. Wiadomo, że taka skrzynia nie padnie od razu, ale ja nie zamierzam tym autem jeździć na zakupy i do kościoła ?, a na długie ekstremalne trasy i pewnie dobiję nim znów do grubo ponad 500tyś przebiegu... Edytowane 24 Sierpnia 2021 przez mkpol ostatni raz proszę, nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach