Franciszek2013 Zgłoś #81 Napisano 25 Lipca 2016 Tttm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #82 Napisano 25 Lipca 2016 Ten Typ Tak Ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franciszek2013 Zgłoś #83 Napisano 25 Lipca 2016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand Zgłoś #84 Napisano 16 Sierpnia 2016 Podepnę się pod temat bo akurat mam DSG7 suchą ale w Superbie 1.6TDI 120KM. Jakiś czas temu zauważyłem, że przy jeździe po nierównościach typu kocie łby, trelinki lub podczas przejazdu przez leżącego policjanta z prędkościami 10-20km/h w szczególności na 1-2 biegu słychać dziwne postukiwania i zgrzyty. (...) stwierdzili, że wszystko jest ok i że ten typ tak ma. Czy ktoś z Was ma podobne doświadczenia z jazdy z tą skrzynią biegów ? Radzicie działać coś więcej w tym temacie ? Potwierdzam - TTTM. Przejechałem dwoma paskami B6 1.8 TSI (kilkuletnimi), B7 (nówka 2 miesięczna), nowym golfem z DSG-7 (demo dealera) i wszystkie to miały. Fakt że tego w środku nie słychać, tylko np w halach garażowych przy otwartych oknach. Najcichszy był jeden z B6 - trzeba było wprawnego ucha. Golf dzwonił najgłośniej, ale myślę że to kwestia osobnicza - zależy od konkretnej sztuki. Dźwięk jest irytujący, jak się o nim wie, no i trochę wstyd na wsi jak się po leżących przejeżdża, ale poza tym kompletnie bez wpływu na sprawność autka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #85 Napisano 4 Września 2016 (edytowane) nie wiem jak to sie ma do skrzyn w B8 ale pewnie za duzo sie nie zmienilo http://blog.octaviaclub.pl/2013/04/dsg-fakty-i-mity/ oraz cos o DQ500 http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t119166.html Edytowane 4 Września 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #86 Napisano 6 Września 2016 TO Dq200 jest dużo bardziej awaryjna od DQ250? w 2.0 tsi Tiguanie jaka jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #87 Napisano 7 Września 2016 Na pewno nie sucha bo ich nie montują z 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #88 Napisano 7 Września 2016 TO Dq200 jest dużo bardziej awaryjna od DQ250? w 2.0 tsi Tiguanie jaka jest? Nie wiem czy nie DQ 500 tam nie siedzi bo jest 7 stopniowa i mokra na pewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #89 Napisano 7 Września 2016 ładna kombinacja DQ500 TSI 2.0 4x4, jest potencjał na kręcenie i do 300KM spokojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #90 Napisano 7 Września 2016 Te silniki mają dużo większe możliwości. W golfie mam teraz 410ps i 526nm no i DQ250 znosi to bez problemu. Przy DQ500 już można zaszaleć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #91 Napisano 8 Września 2016 tylko jak jest autko na gwarancji to **** z chipowaniem? teraz wgrywa się nową mapę czy daje jakiegoś boxa? w Mondek mkv sa dwa silniki diesla 150 i 180 km które nie różnią się niczym tylko mapa. goście wgrywają mapę i zamiast dopłacać kilka koła ma się to samo za 1000zł. w vw jest też taka możliwość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #92 Napisano 8 Września 2016 tylko jak jest autko na gwarancji to **** z chipowaniem? teraz wgrywa się nową mapę czy daje jakiegoś boxa? w Mondek mkv sa dwa silniki diesla 150 i 180 km które nie różnią się niczym tylko mapa. goście wgrywają mapę i zamiast dopłacać kilka koła ma się to samo za 1000zł. w vw jest też taka możliwość? a jestes pewien że w Mondeo nie ma róznic w sprawnosci hamulców w mocniejszym, innym osprzecie silnika? sprawdzałes to czy tak sobie piszesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #93 Napisano 8 Września 2016 jestem pewny. mam też mondeo mkiv i jestem dość aktywny na forum (kilka problemów) i tam chłopaki robią cuda. niestety mój silnik się nie kwalifikuje do wgrania nowych map ale nowsze od 2010 na innych wtryskach spokojnie chodzą z 140 km na 163 km i w nowych ze 150 na 180KM:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziabagm Zgłoś #94 Napisano 8 Września 2016 Te silniki mają dużo większe możliwości. W golfie mam teraz 410ps i 526nm no i DQ250 znosi to bez problemu. Przy DQ500 już można zaszaleć. A duży masz kolego przebieg po chipie? ja się zastanawiam czy mojemu trochę mocy nie dodać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #95 Napisano 8 Września 2016 Ja bym nie dodawał jak autko na gwarancji ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #96 Napisano 8 Września 2016 Sprawa wyglada tak ze jak padnie silnik albo skrzynia i beda chcieli to sprawdza ze byl modyfikowany soft sterownika silnika mimo ze wgra sie oryginalny, to nie dawne czasy ze nie umieli tego sprawdzic. Kolega zrobil chipa w audi A8 4.2tdi, silnik padl w trzecim roku, wycena naprawy prawie 40tys zl. Wcale nie wiadomo czy to byla wina chipa bo tym silnikom i na fabrycznym programie zdarzaja sie takie jazdy, wgrali mu jego fabryczny program, oddal samochod do serwisu i uslyszal ze bardzo im przykro ale w dniu tym i tym o tej i tej godzinie zmodyfikowano oprogramowanie silnika a potem kolejne daty i godziny ze byla kolejna modyfikacja i ze w zwiazku z tym gwarancja tego nie obejmuje... Jedyne bezpieczne rozwiazanie to box ale to juz nie ta efektywnosc i mozliwosci co chip... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #97 Napisano 8 Września 2016 trzeba nadmienic, ze modyfikacje powodujace zmiane wpisow w dowodzie rejestracyjnym, sa zakazane, chyba ze, po zwiekszeniu np. mocy pojedziemy na hamownie, potem do diagnosty i do wydzialu komunikacji:), a tak mamy pojad bez homologacji i jak sie ubezpieczyciel polapie np. przy wypadku to moze byc zong. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem Zgłoś #98 Napisano 8 Września 2016 TO Dq200 jest dużo bardziej awaryjna od DQ250? w 2.0 tsi Tiguanie jaka jest? DQ250 z silnikami1,4 a reszta DQ500 o oznaczeniu kodowym OD9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tiger918 Zgłoś #99 Napisano 15 Sierpnia 2017 A wiecie coś na temat oleju do mokrej 7dsg w BiTDI bo nigdzie nie mogę znależć info czy taki sam jak do 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #100 Napisano 29 Sierpnia 2017 @Przem Skąd informacja o skrzyni DQ500 w TSI? Ja czytałem, że w TSI czy to 220, czy 280 KM to jest DQ250. Jak to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach