Maciej86 Zgłoś #41 Napisano 27 Września 2017 (edytowane) Raz ze tylko maha a dwa żadne boxy, Box do nowego auta to głupota. W każdym swoim aucie które miałem bądź mam softa robiłem w compsporcie. Nie jest to żadna reklama ale opinia zadowolonego użytkownika. Autami po softach przejeżdżałem po kilkadziesiąt tys przebiegu i nigdy nie było najmniejszego problemu. Pozdrawiam! Edytowane 28 Września 2017 przez Maciej86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #42 Napisano 28 Września 2017 Sprawdzał ktoś z szanownych kolegów jak na hamowni zaprezentował sie 1.8 TSI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #43 Napisano 28 Września 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #44 Napisano 2 Października 2017 U mnie seria (237KM/350 Nm) i stage 1 wyszło tak: Robione w Compsport Łódź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #45 Napisano 3 Października 2017 Super wyszło, nic tylko można żałować ze kupiłem 1.8! Tsi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #46 Napisano 5 Października 2017 Nie ma czego żałować. To praktycznie ten sam silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #47 Napisano 16 Listopada 2017 Seria: Po modzie: Teraz mogę powiedzieć jedno - idzie jak wściekły. Mimo, iż modyfikacje nie jest za duża - mocy pod dostatkiem w każdej sytuacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #48 Napisano 16 Listopada 2017 @daniel_: box? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #49 Napisano 16 Listopada 2017 (edytowane) Googie Compsport Bielsko, Patryk zrobił remap oraz tłumik został wymieniony. Zdecydowanie lepiej brzmi, coś jak Golf 7R Edytowane 16 Listopada 2017 przez daniel_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #50 Napisano 16 Listopada 2017 Świetny przyrost moja a3 tez robiłem u Patryka i jestem mega zadowolony btw to gratulacje D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #51 Napisano 17 Listopada 2017 Daniel jaki tłumik ci wsadzały compoty? Ja się przymierzam do małej przeróbki 220/280? nie za głośno przy prędkościach autostradowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #52 Napisano 17 Listopada 2017 Jest głośniej, nie ma co, ale nie jest to drastyczne - za to teraz przy zmianie biegów jest dźwięk podobny do tego co jest w Golfie 7R - bardzo przyjemne. Auto teraz zbiera się świetnie, nie ma drżenia na niskich obrotach. Było za bardzo stłumione, teraz ogień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #53 Napisano 17 Listopada 2017 32 minuty temu, daniel_ napisał: Jest głośniej, nie ma co, ale nie jest to drastyczne - za to teraz przy zmianie biegów jest dźwięk podobny do tego co jest w Golfie 7R - bardzo przyjemne. Auto teraz zbiera się świetnie, nie ma drżenia na niskich obrotach. Było za bardzo stłumione, teraz ogień. A ten tłumik co teraz masz to z MG robili pod zamówienie czy jakiś OEM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #54 Napisano 17 Listopada 2017 21 minut temu, merci_94 napisał: A ten tłumik co teraz masz to z MG robili pod zamówienie czy jakiś OEM? Na 80% MG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #55 Napisano 17 Listopada 2017 Compsport raczej korzysta z usług MG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #56 Napisano 17 Listopada 2017 Jak byś miał info co dokładnie robili z wydechem byłbym wdzięczny czy zmienili środkowy, czy może tylne puchy z klapami No i najważniejsze czy kominy z tylu dalej masz do dołu czy zrobili przelot przez zderzak jak w 280ce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #57 Napisano 17 Listopada 2017 2 godziny temu, merci_94 napisał: Jak byś miał info co dokładnie robili z wydechem byłbym wdzięczny czy zmienili środkowy, czy może tylne puchy z klapami No i najważniejsze czy kominy z tylu dalej masz do dołu czy zrobili przelot przez zderzak jak w 280ce Ale przecież on ma 280 :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #58 Napisano 17 Listopada 2017 280, zgadza się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grus Zgłoś #59 Napisano 18 Listopada 2017 (edytowane) @ daniel_, kilka pytań: 1. Czy badałeś jakoś jak podniesienie momentu skończy się dla skrzyni (DQ250 ma nominalnie max 350Nm) 2. Rozumiem że po zmianach gwarancji już nie ma? 3. Ile Cię kosztowała impreza (przemapowanie plus tłumik)? 4. Czy widzisz jakieś zmiany w spalaniu? Edytowane 18 Listopada 2017 przez grus uzupełnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_ Zgłoś #60 Napisano 20 Listopada 2017 @grus 1. Skrzynia wg tunerów wytrzymuje spokojnie 550. 2. Jeżeli będą szukać to tak, MY2017 teoretycznie powinien być już pozbawiony wad, choć wiadomo, zawsze coś może wyjść, ale liczę się z tym. Gwarancja pewnie na silnik i skrzynię pójdzie jak już. 3. Koszty - musisz pisać do tunera - ale tu raczej jest standard - u każdego tyle samo. 4. Jeżeli "pałuje" pije więcej, tak na codzień, jak jeździsz jak biały człowiek bez zmian. Może nawet bardziej eko - bo szybciej zrzuca biegi. Generalnie - tuning polecam - warto - Passeratti idzie jak niesamowicie, elastyczność też bombowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach