szylton Zgłoś #21 Napisano 19 Maja 2016 Podjechałem moim 2.0 TSI na wagę żeby się przekonać jak to faktycznie wygląda. Moja wersja wyposażenia (z cięższych elementów): Sedan, szklany dach, Dynaudio, wentylacja foteli, grzana szyba, Telefon Premium, 19". Ok. 60litrów w baku, waga bez kierowcy, parę drobiazgów w schowku, czy bagażniku nie przekraczające 5kg, no i trochę wytłumień drzwi pod Dynaudio. Rozkład mas nawet niezły ok. 57% - 43% przód/tył. Masa równe 1580kg (898kg/682kg przód/tył) Wg. instrukcji powinno być 1505kg z kierowcą Co ciekawe w dowodzie mam wpisane: 1430kg (sic!) to tyle co 1,4 TSI. (Chyba że to jest wartość bez kierowcy 75kg) Przy okazji zrobiłem test zbieżności i zonk! Przód jest na -4,9 to już się kwalifikuje do poprawki. Tył +2,7 jeszcze w granicach normy. Pojadę przy najbliżej okazji do serwisu żeby to poprawili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #22 Napisano 19 Maja 2016 Ja tez na zbierznosc musze jechac bo kierownica nie jest idealnie rowno w jezdzie na wprost. Szymon a zauwazyles cos takiego ze przy bardzo gwaltownym przyspieszaniu sciaga go lekko w prawo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #23 Napisano 19 Maja 2016 Niestety zmartwię Was. Zbieżność nie jest w zakresie gwarancji Przynajmniej tak było dla B6 - - - - - aktualizacja - - - - - Ja tez na zbierznosc musze jechac bo kierownica nie jest idealnie rowno w jezdzie na wprost. Szymon a zauwazyles cos takiego ze przy bardzo gwaltownym przyspieszaniu sciaga go lekko w prawo? Skręca moment obrotowy na jednym kole Mam tak w B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #24 Napisano 19 Maja 2016 Niestety zmartwię Was. Zbieżność nie jest w zakresie gwarancji Przynajmniej tak było dla B6 zgadza się - kiedyś po pół roku od zakupu pojechałem do ASO (innym autem) i się dowiedziałem że gdybym przyjechał dwa tygodnie po odbiorze do bezpłatnie panowie z ASO by poprawili.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #25 Napisano 19 Maja 2016 Kierownica jest prosto, ale faktycznie przy gazie w podłogę znosi trochę na prawo. Na gwarancji czy nie i tak pojadę to załatwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #26 Napisano 19 Maja 2016 To też uwaga Nie każdy serwis VW może ustawić zbieżność Np Bursiak w Łodzi nie ustawiają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iluvmyvw Zgłoś #27 Napisano 20 Maja 2016 Podjechałem moim 2.0 TSI na wagę żeby się przekonać jak to faktycznie wygląda.Moja wersja wyposażenia (z cięższych elementów): Sedan, szklany dach, Dynaudio, wentylacja foteli, grzana szyba, Telefon Premium, 19". Ok. 60litrów w baku, waga bez kierowcy, parę drobiazgów w schowku, czy bagażniku nie przekraczające 5kg, no i trochę wytłumień drzwi pod Dynaudio. Rozkład mas nawet niezły ok. 57% - 43% przód/tył. Masa równe 1580kg (898kg/682kg przód/tył) Wg. instrukcji powinno być 1505kg z kierowcą Co ciekawe w dowodzie mam wpisane: 1430kg (sic!) to tyle co 1,4 TSI. (Chyba że to jest wartość bez kierowcy 75kg) Przy okazji zrobiłem test zbieżności i zonk! Przód jest na -4,9 to już się kwalifikuje do poprawki. Tył +2,7 jeszcze w granicach normy. Pojadę przy najbliżej okazji do serwisu żeby to poprawili. Cześć. Ciekawa sprawa. To, że producenci zaniżają dane typu spalanie lub masa pojazdu to już prawie norma. Jedyny wniosek to taki, że Twojemu autu jest u Ciebie dobrze skoro w rok nabrało tyle masy. :piesio Wynik, którego nie powstydziłby się najlepszy hodowca trzody chlewnej :brawo Wszyscy kochamy swoje auta, ale żeby tak je utuczyć w tak krótkim czasie? A tak na serio, masa pojazdu gotowego do drogi to może według VW masa wersji trend albo comfort, bez tych wszystkich bajerów. Ciekawe czy w to wliczają panoramę i pełne zapasowe koło, z pewnością jest to dodatkowe kilkadziesiąt kilo. Benzyny do pomiaru masy masz chyba zbyt dużo. Z tego co się orientuję norma pomiarowa to 2/3 baku, więc kolejne +/- 10kg. Upewnij się jeszcze, że wyjąłeś zabawki dziecka. Moje dzieciaki na podróż zabierają ok. 50kg sprzętu Sprawa zbieżności to może być wypadkowa dużych kół, tego po czym jeździsz i może gwałtownych przyspieszeń? Dziwne, w poprzednim b6 sprawdzałem zbieżność po kilku latach i była w normie. Niemniej jednak trzeba to sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #28 Napisano 22 Maja 2016 (edytowane) W Polsce podawane sa rozne masy, troche inaczej liczone niz na zachodzie, 1430 to jest masa wlasna samochodu (bez kierowcy! - kierowca wchodzi w DMC ) ze wszystkimi plynami i paliwem w baku 90%. Instrukcja podaje mase wlasna samochodu ale z kierowca ( 68 kg + 7 kg bagaz ), zas masa zwazaona na wadze obejmuje dodaatkowo wyposazenie dodatkowe. w homologacji niemieckiej ( nie wiem czy VW taka sama dodaje do polskich wersji ) punkt 13 - masa samochodu gotowego do jazdy tzn. tez z kierowca ( BiTDI 1721 kg) punkt 13.2 - masa rzeczywista czyli punkt 13 + wyposazenie dodatkowe. ( BiTDI 1833 kg ) W polsce dowod punkt G masa wlasna czyli punkt 13 - kierowca 75 kg pozd. PS moj BiTDI to prawie jakies 1900 kg na drodze:), niezle Edytowane 22 Maja 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #29 Napisano 1 Sierpnia 2016 Dzisiejszy pomiar serii na RON98 i miły bonus Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #30 Napisano 1 Sierpnia 2016 no! bardzo ładnie zastanawiam się tylko dlaczego wykres ucina się przy 5200 obr? Nie kręcili Ci do 6500? W sumie w trybie "Sport" nierzadko przekraczamy 5500obr, a na moim wyjkresie wszystko zaczyna spadać po tych wartościach Też muszę powtórzyć na jakiejś innej hamowni moją próbę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #31 Napisano 1 Sierpnia 2016 Na 5ce podobno ogranicznik mu wchodził, zreszta i tak kreski spadają czekam na boxa od gebelsa i zobaczymy ile wyjdzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #32 Napisano 1 Sierpnia 2016 Tylko Maha jak dla mnie. I to skalibrowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #33 Napisano 2 Sierpnia 2016 Box od Niemca założony, jutro jadę hamować [emoji41] Subiektywnie jedzie jak 300/310 zobaczymy co wyjdzie na kreskach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #34 Napisano 2 Sierpnia 2016 Duza roznica przy wiekszych predkosciach w przyspieszeniu? Bo przy starcie to 220 km nie radzi sobie z trakcja to co dopiero 300... Wrzuc koniecznie wykres z gamowni z boksem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #35 Napisano 2 Sierpnia 2016 180 w gore idzie jeszcze lepiej, a juz i tak było niezłe właśnie jest spoko nie wiem czy przez moje wyczucie czy tak zestrojony ale nie ma tragedii z trakcja na suchym wiadomo jakby sie chciało to sie zerwie, ale szkoda skrzyni i laczkow Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #36 Napisano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Hamowania zaliczona oraz próba pomiaru Top Speed [emoji23] Na kreskach wyszło 270km i 425niuta, za jakis czas powtórzę pomiar, bo producent daje czas na adaptacje Smutni panowie okazali się bardzo mili i na szczęście dzisiaj z magazynku wzięli urządzenie do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu zamiar Ultralyta [emoji56] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez merci_94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #37 Napisano 3 Sierpnia 2016 Jakiej firmy boxa masz? Ja zamontowałem SB i właśnie wybieram się na hamownię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #38 Napisano 3 Sierpnia 2016 Może zmień hamownię? Auto powinno ciągnąć jeszcze dodatkowy 1000 obrotów i nie wiadomo co tam by się pokazało, szczególnie z boxem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #39 Napisano 3 Sierpnia 2016 Box speedbustera dedykowany do 2.0 220, przy okazji jak będę jechał do Wrocławia to podjade do znajomego na hamowanie, gdzie robiliśmy wszystkie auta w firmie, siadając za kołkiem czuje sie znacznie więcej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #40 Napisano 3 Sierpnia 2016 Tylko MAHA. Ja innym nie wierzę. Sprawdzę mój i zobaczymy co wyjdzie na serii i jak wyjmę zworkę i wepnę boxa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach