szylton Zgłoś #1 Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) Zrobiłem dziś pomiar i wyszedł mały bonus 230KM i 370Nm. Ogólnie nieźle, chociaż ta krzywa momentu mogłaby po 4500obr jeszcze siedzieć powyżej 350... Może kiedyś mały program korygujący 260/420... Wrzucajcie koledzy swoje serie, ciekaw jestem jak to wygląda u innych Edytowane 4 Lutego 2016 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #2 Napisano 4 Lutego 2016 Fajnie. Mnie też coraz bardziej kusi żeby sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #3 Napisano 4 Lutego 2016 Trochę cienki ten bonus jak na temperaturę poniżej zera. Przyjdzie lato i bonus wyparuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #4 Napisano 5 Lutego 2016 Myślisz że temperatura otoczenia może mieć wpływ aż na 5-6% mocy/momentu. papier papierem, najważniejsze, że super się jeździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2016 Oczywiscie ze tak. Akurat Kreatora mocy Ci nie polecam do chipa. 3 lata temu tak mi zrobił chipa w 3.0tdi v6 ze non stop wracałem z nim na poprawki bo auto przechodziło w tryb awaryjny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2016 Myślisz że temperatura otoczenia może mieć wpływ aż na 5-6% mocy/momentu.papier papierem, najważniejsze, że super się jeździ a jak myslisz, po co IC jest w aucie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2016 Zrobiłem dziś pomiar i wyszedł mały bonus 230KM i 370Nm. Ogólnie nieźle, chociaż ta krzywa momentu mogłaby po 4500obr jeszcze siedzieć powyżej 350...Może kiedyś mały program korygujący 260/420... [ATTACH=CONFIG]140937[/ATTACH] Wrzucajcie koledzy swoje serie, ciekaw jestem jak to wygląda u innych Program na pewno by się przydał choćby po to żeby coś zrobić z tą âzadyszką" między 3-3,7 tys. obr. To w sumie dość użyteczny zakres np przy wyprzedzaniu Jeśli chodzi o bonus to też myślałem że wyjdzie więcej, wiadomo hamownia hamowni nie równa, a temperatura też swoje odgrywa ale sądziłem że będzie podobnie jak np wychodziło w Octavii RS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #8 Napisano 5 Lutego 2016 nie sądziłem że aż taki wpływ, może 1-2% ale 5-10%?? Do Kreatora się tak na spontanie udałem bo dostałem ad-hoc rabacik więc w końcu chciałem zobaczyć jak to jest. Ogólnie wykres mi się podoba, poza tym spadkiem momentu od 4,5. Choć przyznam szczerze, że rzadko Automat kręci powyżej tej wartości w trybie D, w S owszem śmiga i do 6,5, ale ciąg jest odczuwalnie mniejszy, choć w żadnym razie nie mogę na niego narzekać, bo nawet do 6tys obr utrzymuje się powyżej 250Nm co jest dla porównania wartością maksymalną dla 1.8TSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #9 Napisano 5 Lutego 2016 temperatura, wilgotność i ciśnienie maja bardzo duże znaczenie, ale te parametry pokazują, że nawet w bardzo ciepły dzień będzie utrzymana seria...a to niezle ... w samochodach naprawdę sportowych jak w porsche 911 RS3 spadek mocy w naprawdę gorący dzień dochodzi nawet do 60-100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #10 Napisano 5 Lutego 2016 z tą "zadyszką" między 3-3,7 tys. obr ja wiem czy taka zadyszka??, w sumie między 3-3,7 moment nie schodzi poniżej 360Nm, więc ciągle jest powyżej serii, ja to bym wolał żeby ten poziom utrzymywał się do 5,5tys. Naprawdę podkreślę, papier ewidentnie przedstawia wiele danych, ale w realu do niczego nie jestem w stanie się przyczepić. Już kiedyś wrzucałem tu swoje filmiki z pomiarów: Czy auto jest obciążone, czy nie, czy jadę 60 czy 140 but w podłodze i banan na twarzy jedyne czego mi brakuje przy tej mocy to start od "0" i uślizg osi, ale poza tym miodzio Oczywiście pamiętajmy, że zawsze znajdą się szybsze/mocniejsze auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekPO Zgłoś #11 Napisano 5 Lutego 2016 Skąd ujemna temperatura na hamowni? Oni ją na dworze mają? Przy moim pomiarze (temat o 1.8 TSI) było 14 stopni w hali i tyle jest na wydruku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #12 Napisano 5 Lutego 2016 Nie mieści się w jakiejś wielkiej hali, tylko raczej takim garażu, a drzwi wejściowe były otwarte także temperatura raczej taka jak na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekPO Zgłoś #13 Napisano 5 Lutego 2016 Nie mieści się w jakiejś wielkiej hali, tylko raczej takim garażu, a drzwi wejściowe były otwarte także temperatura raczej taka jak na zewnątrz. [ATTACH=CONFIG]140966[/ATTACH] Z przodu był jakiś wiatrak? I jeszcze jedno - wyłączyli ci adaptacyjny tempomat? Diagnosta w hamowni gdzie robiłem swój pomiar powiedział że producent jego hamowni wymaga wyłączenia tempomatu. Ale nie tylko na kierownicy ale poprzez bezpiecznik. Nie mogliśmy jednak znaleźć bezpiecznika więc trzeba było zdjąć przednią osłonę i fizycznie odłączyć wtyczkę od radaru. To tak na wszelki wypadek jakby radar stwierdził że należy zahamować przed przeszkodą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #14 Napisano 5 Lutego 2016 Wykres z kreatora mocy to dno totalne, pojedz gdziekolwiek indziej (polecam Daron'a) a dopiero wtedy poznasz prawdę... W kreatorze byłem raz, jesienią ubiegłego roku. Udając totalnych laików pojechaliśmy na hamownie Seatem Toledo 1.9 ASZ (świeżo po programie na 170/400nm - Daron świadkiem). Rolki kreatora pokazały 120km/344nm... Panowie zadowoleni namawiali nas, żeby zrobić u nich program po promocyjnej cenie, bo silnik coś niedomaga i oni wiedzą jak to naprawić - LOL Wykres z kreatora - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t34.0-12/12272958_955713814494234_904397660_n.jpg?oh=a526244420df1409b2be69f09def759f&oe=56B7D6C6 Wykres od Daron - to samo auto, ten sam soft - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t35.0-12/12414040_1646891445528338_1385391784_o.jpg?oh=df8e1a7eadb97950bdc54a295cbad6aa&oe=56B7B8CC Wnioski wyciągnijcie sami Choć nie mówię, że w Twoim przypadku Szylton jest tak samo Choć tak jak kolega wyżej wspomniał - ujemna temperatura na hamowni, mimo że w garażu, daje powód do zastanowienia, czy aby napewno wykres pokrywa się z tym co jest faktycznie - bo jak widać wyżej niekoniecznie kreator prawdę nam powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #15 Napisano 7 Lutego 2016 (edytowane) Wykres z kreatora mocy to dno totalne, pojedz gdziekolwiek indziej (polecam Daron'a) a dopiero wtedy poznasz prawdę... W kreatorze byłem raz, jesienią ubiegłego roku. Udając totalnych laików pojechaliśmy na hamownie Seatem Toledo 1.9 ASZ (świeżo po programie na 170/400nm - Daron świadkiem). Rolki kreatora pokazały 120km/344nm... Panowie zadowoleni namawiali nas, żeby zrobić u nich program po promocyjnej cenie, bo silnik coś niedomaga i oni wiedzą jak to naprawić - LOL Wykres z kreatora - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t34.0-12/12272958_955713814494234_904397660_n.jpg?oh=a526244420df1409b2be69f09def759f&oe=56B7D6C6 Wykres od Daron - to samo auto, ten sam soft - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t35.0-12/12414040_1646891445528338_1385391784_o.jpg?oh=df8e1a7eadb97950bdc54a295cbad6aa&oe=56B7B8CC Wnioski wyciągnijcie sami Choć nie mówię, że w Twoim przypadku Szylton jest tak samo Choć tak jak kolega wyżej wspomniał - ujemna temperatura na hamowni, mimo że w garażu, daje powód do zastanowienia, czy aby napewno wykres pokrywa się z tym co jest faktycznie - bo jak widać wyżej niekoniecznie kreator prawdę nam powie Coś kręcisz. Wystarczy spojrzeć na daty Twoich wykresów. Napisałeś, że u Kreatora mocy byłeś już ponoć po zabiegu u Darona, a u Kreatora pokazało ci mniej mocy? To w jakim celu pojechałeś 2 dni później do Daron? Po to by otrzymać kolejny wykresik na papierku? Po co Ci był potrzebny znowu wykres jak przecieź kilka dni temu już u niego byłeś u tego Darona. Czy tylko ja widzę tu jakiś bezsens czy jak inaczej to wytłumaczyć? Czuję tu jakąś reklamę, lub antyreklamę. Dodam od siebie, że nie znam ani tego Kreatora, ani Daron Edytowane 7 Lutego 2016 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #16 Napisano 8 Lutego 2016 Dmuchawa z przodu oczywiście była. ACC było wyłączone (zwyczajnie -przyciskiem na kierownicy), tym bardziej ono przecież nie działa na nieruchome obiekty jakim jest ściana Robili to oczywiście na trybie manualnym i jeśli dobrze kojarzę to na "3" biegu Jeszcze może będę miał dojście do możliwośći wyhamowania auta na "ruchomej" hamowni. Kolega coś takiego robił, że podłączał jakieś sprzęty chyba do OBD i robił próbę drogową. To chyba najbardziej wiarygodny wynik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melmax Zgłoś #17 Napisano 8 Lutego 2016 Ja wprawdzie nie mam VW ale swoje auto robiłem w KreatorzeMocy i jestem z ich pracy bardzo zadowolony, mój kumpel też tam robił auto i było OK. szylton jak chcesz potwierdzić*wyniki to możesz jeszcze pojechać do VTG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #18 Napisano 10 Lutego 2016 Coś kręcisz.Wystarczy spojrzeć na daty Twoich wykresów. Napisałeś, że u Kreatora mocy byłeś już ponoć po zabiegu u Darona, a u Kreatora pokazało ci mniej mocy? To w jakim celu pojechałeś 2 dni później do Daron? Po to by otrzymać kolejny wykresik na papierku? Po co Ci był potrzebny znowu wykres jak przecieź kilka dni temu już u niego byłeś u tego Darona. Czy tylko ja widzę tu jakiś bezsens czy jak inaczej to wytłumaczyć? Czuję tu jakąś reklamę, lub antyreklamę. Dodam od siebie, że nie znam ani tego Kreatora, ani Daron Auto ma soft od kogoś innego niż Daron czy Kreator - nigdzie nie napisałem że soft pisał Darek. Do kreatora udałem się z kumplem tylko na hamownie(mieli akurat wtedy promocje), bo żaden z nas nie miał pojęcia ile auto faktycznie ma mocy i ile niutów(osoba która robiła soft nie posiadała hamowni) - wiedzieliśmy jedynie, że inne 131 konne seaty toledo objeżdżane były na każdym biegu przy każdej prędkości obrotowej. Wykres z kreatora nie dawał spokoju właścicielowi auta, więc podsunąłem mu pomysł aby udać się do Daron'a zrobić soft taki jak należy (kreator za soft do EDC15 bierze mimo wszystko zbyt dużo pieniędzy). A że do Darka kolejki są jakie są, to i data hamowania auta u niego była inna niż ta z kreatora - logiczne. Darek nie ruszając softu tego który był, zrobił pełen komplet logów a potem shamował auto i na jego hamowni wyszło to co wrzuciłem w poprzednim poście. Jaśniej wytłumaczyć nie potrafię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #19 Napisano 10 Lutego 2016 Nigdy o żadnym Daronie nie słyszałem, tak czy siak wolałbym kreator a najlepiej compsport w Bielsku wystarczy w Google wpisać kto ile samochod zrobił i jakie sa opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #20 Napisano 28 Kwietnia 2016 witam ja mialem robiony w Golfie 7 virus w Kreatorze Mocy i jestem bardzo zadowolony !!! Mogę to powiedzieć po roku jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach