Skocz do zawartości
PiotrekPO

1.8 TSI DSG - wykres z hamowni.

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry za odkop ale....

1.8 TSI z dsg poniżej 7 sekund do 100 km/h?  ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.8 TSI 180KM manual

passat_B8_1.8TSI.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spadłeś mi z nieba. Właśnie coś knuje w tym kierunku. Czy kwota za program 1700 zeta to dużo? Martwi mnie tylko każdorazowa podmianka softu przed wizytami w aso. Czy ten silnik wytrzyma takie przesterowanie? Coś dłubałeś w bebechach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest wykres mojej fury... Cena za modyfikację takiego silnika może kosztować 1500-1700zł... Jeżeli modyfikacja z głową to nic złego się dziać nie będzie. Wystarczy sama modyfikacja mapy i nie ten samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

wszystko pięknie ładnie ale jest sens robić taką modyfikację? Do 3 tys obrotów różnica jest znikoma (dosłownie kilka Nm więcej tuż przed 3tys) a to w zasadzie w tym przedziale obrotów spędza się 95% czasu użytkownia samochodu. Generalnie różnicy w elastyczności w niższych partiach nie ma. No chyba, że innym tunerom wychodzą inne wykresy. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wykombinowałem sam,  że to nie Twoja fura. Będzie robione z głową jak coś bo firma jest sprawdzona i fachowa. Dalej chodzi mi po głowie to wgrywanie oryginału i ponowna podróba przed i po aso. Kwestia na pewno warta przemyślenia bo to zdrowe koszty dla firmy jak coś ?. Ciekawe czy jednak mimo wszystko są w stanie w aso rozkminić, że coś było grzebane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.8 TSI DQ200

passat_B8_1.8TSI_DQ200.jpg

Godzinę temu, SeBa_ napisał:

Hej,

wszystko pięknie ładnie ale jest sens robić taką modyfikację? Do 3 tys obrotów różnica jest znikoma (dosłownie kilka Nm więcej tuż przed 3tys) a to w zasadzie w tym przedziale obrotów spędza się 95% czasu użytkownia samochodu. Generalnie różnicy w elastyczności w niższych partiach nie ma. No chyba, że innym tunerom wychodzą inne wykresy. 

akurat nie wiemy jaka była prośba właściciela.... może program zrobiony na 80% możliwości turbiny i silnika... Troszkę mocniejsza poprawka i przyrost o jeszcze 10-15Nm mógłby być i trochę wcześniej o ile ta turbina na to pozwala. Na razie mało jest modyfikacji tego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malo modyfikacji bo skrzynia dq 200 pada na fabrycznie scietych 250nm, a 300 i wiecej jeszcze szybciej ja wykonczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sprawa z manualną skrzynią biegów. Nie mogę nic namierzyć w necie. Same czipy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest ktoś w stanie podesłać log dynamiczny serii 1.8 TSI manual?

grupa 115+118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.8 TSI CJSC manual Stage 1

 

passat_B8_1.8TSI_manual.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności