multisync Zgłoś #621 Napisano 10 Sierpnia 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #622 Napisano 10 Sierpnia 2017 Potwierdzili to co jest wiadome. Stosowanie PB98 do silnika zaprojektowanego na Pb95 nie ma sensu (w sensie "lepszej" mocy silnika). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #623 Napisano 11 Sierpnia 2017 Potwierdzili to co jest wiadome. Stosowanie PB98 do silnika zaprojektowanego na Pb95 nie ma sensu (w sensie "lepszej" mocy silnika). Dlatego zamieściłem link do tego aby zakończyć dywagacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #624 Napisano 11 Sierpnia 2017 A może Pb98 ma inne zalety? Bo na Shell mówią: "do takiego samochodu (dowolny model) to tylko 98, szkoda lać 95 to takiego samochodu" Ale to moje pytanie jest chyba jest . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian780425 Zgłoś #625 Napisano 11 Sierpnia 2017 Może i ja się pochwalę spalaniem . Średnie spalanie od nowości z 5500km to 8,9 A do baku zalałem 73 literki. 2,0 TSI 220km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #626 Napisano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) A może Pb98 ma inne zalety? Bo na Shell mówią: "do takiego samochodu (dowolny model) to tylko 98, szkoda lać 95 to takiego samochodu" Ale to moje pytanie jest chyba jest . te całe "lepsze" paliwo to taka bajka, miejska legenda. A na Shellu zawsze to powiedzą bo taką maja reklame. Polepszenie osiągów o 1% jest niezauważalne dla nikogo i szkoda dopłacać do tego taką kasę. Może jakbyś miał silnik podobny do aut wyczynowych itp - to by się to opłacalo - a do zwyklego auta to nie ma co cudować, bo ani nikt nie zauważy, ani nic to nie da. Oczywiscie bedą tu gadać fantaści - ze oni to czują.... ale mam kuzyna - co też mówi jak to on czuje różnice w głośnikach takich albo innych - i udaje audiofila. W ślepej próbie nie odróżniłby Pepsi od Coca-coli i tak to zwykle bywa z tymi porównaniami - że sie nie da odróżnić - tak samo jak nie da sie odróznić wina z Francji za $1000 butelka od sikacza premium z biedrony za 35zł. ps. film z youtube obejrzalem po tym co napisalem wyżej - wiec zgadując i tak wyszlo to co myslalem Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #627 Napisano 11 Sierpnia 2017 Hej Mi dzisiaj udalo sie osiagnac spalanie podawane przez producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #628 Napisano 11 Sierpnia 2017 HejMi dzisiaj udalo sie osiagnac spalanie podawane przez producenta. [ATTACH=CONFIG]154554[/ATTACH] Przez 33 km z górki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kameleon7 Zgłoś #629 Napisano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Hej Przez połowę z górki a drugą pod górkę. Trasa z Sienna (Czarna Góra) do Złotego Stoku. Jak wracałem do domu to od miejscowości Sienna (Czarna Góra) do Wrocławia miałem spalanie 3.8 (około 100km). Potem 400 km autostrada (A8 - S8 i A1, przez Łódź) 140 - 150 i wyszło tyle: (oczywiście cały czas clima włączona) Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez kameleon7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian780425 Zgłoś #630 Napisano 15 Sierpnia 2017 Gdyby ktoś się wahał przed kupnem TSI proszę raporty . trasa do Wiednia z Zielonej Góry Długookresowo się skasowało po 5000 km. Wynik mega ,poprzednio miałem Mondeo MK5 2,0 tdci i spalanie 8,5 do Chorwacji. Jazda raczej szybka około 160-170 na autostaradach plus kilka korków i dojazdów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #631 Napisano 15 Sierpnia 2017 Ja akurat jezdze co jakis czas do wiednia Takze wiem o co chodzi z tym spalaniem. Diesel na tej trasie spokojnie zejdzie do 4.5 - - - - - aktualizacja - - - - - Szedles przez boboszow czy gorzyczki. Same spalanie jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #632 Napisano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) - - - - - aktualizacja - - - - - pękło 1500 km na zbiorniku 3,6 średnie spalanie w DE Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez RADEK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #633 Napisano 16 Sierpnia 2017 Tak lekko OT, ale w Niemczech aktualnie jest taka panika właścicieli diesli, że nie wiadomo co z tym dalej będzie. Kolejne miasta wprowadzają (lub straszą, że wprowadzą) całkowite zakazy wjazdu samochodów dieslami i to nawet najnowszych. Media i właściciele benzynowych aut chwalą, jakie to one ekonomiczne "prawie jak diesel" i lepsze pod każdym względem. Ale prawda jest taka, że spalanie to wciąż*przepaść, przynajmniej w grupie VW. Ostatnio jechałem wyładowanym dość mocno A4 190 TDI Quattro (stałe), trasa blisko 900 km, głównie przez autostrady. Średnie spalanie 4,5 (średnia prędkość 95 km/h, a momentami ponad 200 km/h). Jaka benzyna ze stałym napędem na 4 koła zejdzie przy takiej trasie poniżej 8-9l? Nawet nie chodzi tu o oszczędności, ale jak ktoś jeździ często 'przelotowo' - np. Polska - Austria i robi po 1250 km to przyjemnie jest nie musieć tankować 3 razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #634 Napisano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Tak lekko OT, ale w Niemczech aktualnie jest taka panika właścicieli diesli, że nie wiadomo co z tym dalej będzie. Kolejne miasta wprowadzają (lub straszą, że wprowadzą) całkowite zakazy wjazdu samochodów dieslami i to nawet najnowszych. Media i właściciele benzynowych aut chwalą, jakie to one ekonomiczne "prawie jak diesel" i lepsze pod każdym względem. Ale prawda jest taka, że spalanie to wciąż*przepaść, przynajmniej w grupie VW. Ostatnio jechałem wyładowanym dość mocno A4 190 TDI Quattro (stałe), trasa blisko 900 km, głównie przez autostrady. Średnie spalanie 4,5 (średnia prędkość 95 km/h, a momentami ponad 200 km/h). Jaka benzyna ze stałym napędem na 4 koła zejdzie przy takiej trasie poniżej 8-9l? Nawet nie chodzi tu o oszczędności, ale jak ktoś jeździ często 'przelotowo' - np. Polska - Austria i robi po 1250 km to przyjemnie jest nie musieć tankować 3 razy. za 2 tygodnie bede mial 1.8tsi wiec Wam pokaze jak sie jezdzi oszczednie. mam teraz 2.0 CR B6 i 4.9-5.1l/100km na autostradzie z palcem w d. (jezdze z tempomatem 120km/h). Miasto max 5.9-6.1L/100km. Zeby bylo smieszniej jezdze na zimowkach i wielosezonowych 2+2 ps. zamierzam z TSI nie przekroczyc 6L na autostradzie i w miescie 7-7.5L. zeby nie bylo nie jezdze jak pizda - czesto zmieniam biegi i ogolnie nie przekraczam 1300-1500 obrotow w TDI CR 2.0 to calkiem normalne Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #635 Napisano 17 Sierpnia 2017 na autostradzie z palcem w d. (jezdze z tempomatem 120km/h) zeby nie bylo nie jezdze jak pizda [emoji1305] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #636 Napisano 17 Sierpnia 2017 za 2 tygodnie bede mial 1.8tsi wiec Wam pokaze jak sie jezdzi oszczednie. mam teraz 2.0 CR B6 i 4.9-5.1l/100km na autostradzie z palcem w d. (jezdze z tempomatem 120km/h). Miasto max 5.9-6.1L/100km. Zeby bylo smieszniej jezdze na zimowkach i wielosezonowych 2+2 ps. zamierzam z TSI nie przekroczyc 6L na autostradzie i w miescie 7-7.5L. zeby nie bylo nie jezdze jak pizda - czesto zmieniam biegi i ogolnie nie przekraczam 1300-1500 obrotow w TDI CR 2.0 to calkiem normalne 6 L w trasie spokojnie zrobisz ale na krajowkach. Ja w 2.0 tsi po wyjeździe z salonu bez problemu zrobiłem 6.8L na krajowce. Ale 6 L na autostradzie to tylko z prędkościami niższymi niż autostradowe. Ja wyjeżdżam na autostradę po to aby szybko pokonać dany odcinek więc jadę z prędkością dozwolona na autostradzie ewentualnie + 10 km/h. Jeśli miałbym jechać 120 na autostradzie to wolę pojechać krajową bo te 110 spokojnie można lecieć i będzie niewiele dłużej a taniej. Więc te oszczędności przy tsi są pozorne bo po prostu musisz jechać wolniej niż dieslem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #637 Napisano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Trasa Tczew-Szczecin drogą 22 na Wałcz potem 10-tką na Szczecin. Wyjazd w poprzedni piątek (żeby zobaczyć Pyromagic). Generalnie miałem trochę czasu w zapasie ale też nie byłem zawalidrogą. Poza zabudowanym 100km/h na tempomacie, wszystkie ograniczenia przestrzegane. Sam się zdziwiłem jak mało potrafi to auto spalić (klima cały czas włączona) Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez marcin232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #638 Napisano 17 Sierpnia 2017 2.0 TSI 220 KM: S8 i A1 do Gdańska. Rodzina z bagażami. Bez tempomatu, klima cały czas włączona. Głównie w trybie normal, ostanie 5 km w Gdańsku w trybie Eco. Na liczniku było niewiele ponad 3.5 tyś km. Obecnie na liczniku ponad 5.5 tyś km i średnie spalanie w okolicach 8.8 l/100 km [emoji1303] Tryb mieszany, auto użytkowane prywatnie. Diesel to nigdy nie będzie, ale myślałem, że będzie gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #639 Napisano 17 Sierpnia 2017 25°C? Jak można jeździć z taką temperaturą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #640 Napisano 17 Sierpnia 2017 25°C? Jak można jeździć z taką temperaturą? Wszystko w imię oszczędnego spalania. Tego lata to do 25 stopni często trzeba dogrzać, nie schłodzić, a ogrzewanie w samochodach spalinowych mamy gratis. PS Zawsze mnie ciekawiło, jak sprawę ogrzewania i chłodzenia rozwiązano w samochodach elektrycznych, ale nigdy do tego stopnia, by zapytać o to googla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach