RysiekOchucki Zgłoś #601 Napisano 7 Sierpnia 2017 Po 11 tys km mam średnie spalanie 11.2 litra. 2-3 tysiące zrobiłem po autostradzie. Jadać szybko - czyli utrzymując 200+ km/h a po wyhamowaniu dobijając do 200 z pedałem w podłogę spalanie ze zbiornika miałem 16.2 l. 6 biegów mi nie przeszkadza - ale zbiornik mógłby mieć 90 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #602 Napisano 8 Sierpnia 2017 6 biegów mi nie przeszkadza - ale zbiornik mógłby mieć 90 litrówa z Ciekawości ile litrów Ci weszło max? W TSI 220 po "wyzerowaniu" licznika km do przejechania zwykle wlewam 71-73 litry do drugiego odbicia. Z tego co czytam to w TDI potwierdza się książkowe 66l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #603 Napisano 8 Sierpnia 2017 U każdego z tym silnikiem tyle wchodzi. Z tego co kojarzę to chyba wszystkie silniki bez adblue maja większe baki bo producent nie chciał pozostawiać pustej przestrzeni po zbiorniku adblue Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #604 Napisano 8 Sierpnia 2017 Powrót z Zakopanego. 4 rano, 5 osób i lekkie bagaże. Zakopianka bez korków, A4 do Wrocławia 140kmh, potem kawałek do Świdnicy. Ja tam jestem super zadowolony Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #605 Napisano 8 Sierpnia 2017 Do wypowiedzi Tobol-a dodam - z moich obserwacji - samochody z napędem 4x4 też mają mniejszą pojemność, zbliżoną do tej z katalogu. pozostałe mają "gratis". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #606 Napisano 8 Sierpnia 2017 ... zwykle wlewam 71-73 litry do drugiego odbicia Jak dla mnie to sama korzyść - zwłaszcza kiedy tankuje się przed urlopem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #607 Napisano 8 Sierpnia 2017 jak najbardziej chociaż dziwi mnie to, że w żadnych materiałach technicznych VW nie pojawia się prawdziwa pojemność baku w 2.0 TSI, tylko wszędzie 66l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #608 Napisano 8 Sierpnia 2017 jak najbardziej chociaż dziwi mnie to, że w żadnych materiałach technicznych VW nie pojawia się prawdziwa pojemność baku w 2.0 TSI, tylko wszędzie 66l A nie jest tak, że prawdziwa , ta homologowana pojemność jest właśnie 66 litrów a można wlać więcej bo: - są rury przelewowe, odpowietrzniki itp..? - zbiornik nie powinno się wypełnieć do 100% fizycznej pojemności? np. powinna zostać przestrzeń nie zalana paliwem (na rozszerzalność lub coś innego) ? - podaje się bo do ciężaru samochodu liczy się zbiornik wypełniony w 80% a teraz walczy się z "nadwagą" nie podają fizycznej pojemności zbiornika bo to się nie opłaca ? I dlatego nigdzie tej wyższej nie ma ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #609 Napisano 8 Sierpnia 2017 No zgadzam się z tym. Z tym że ja nie przelewam baku tylko do pierwszego drugiego odbicia leje. Koledzy z TDI jak jeden mąż potwierdzają że nie udało im się wlać ponad 66l. W TSI (przynajmniej 2.0) wiele osób potwierdzalo wyniki w okolicach 70l Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #610 Napisano 8 Sierpnia 2017 Na niemieckim forum koledzy piszą, że do tdi 150 wlewali nawet do 69 litrów, pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #611 Napisano 8 Sierpnia 2017 no możliwe, ale na pewno "coś" w tym jest że na prawdę bez wysiłku te 71-73 się wlewa na legalu, a bałbym się wyjeżdżać paliwo do końca więc zalewam w ostateczności jak pozostaje 10-20km rzadko mi pokaże 0... Z pewnością można jeszcze pokonać kilkadziesiąt km po komunikacie o braku paliwa (sporo testów było w tym temacie) Na moje oko bak może mieć i te 75l (pewnie wliczając już te przewody i inne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RysiekOchucki Zgłoś #612 Napisano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) a z Ciekawości ile litrów Ci weszło max? W TSI 220 po "wyzerowaniu" licznika km do przejechania zwykle wlewam 71-73 litry do drugiego odbicia. Z tego co czytam to w TDI potwierdza się książkowe 66l Jako że nie dopuszczam raczej do rezerwy to najwięcej zatankowałem zaraz po zakupie auta 63,3 l. A to moje najmniejsze spalanie w moim aucie. Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez RysiekOchucki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #613 Napisano 9 Sierpnia 2017 10-11 220 4-motion , przy mocny deptaniu 15 jak nic ,,,, chyba nieżle Czy ja wiem. Miałem B6 1.8TSI w manualu i palił bardzo mało, w mieście mieściłem się w 8l. Trasa 5-6(!) w prędkościach 110-120, max 9 na autostradzie badzo szybko. Obecny B8 pali zdecydowanie więcej. Ale 15-ie przy deptaniu to już bardzo dużo. Wyniki które wrzucają posiadacze 280-tek też są wysokie. Mam samochód z silnikiem V8, dużo szybszy i mocniejszy od 280-tki, pojemność silnika ponad trzy razy większa. Spalanie po mieście 18l. W trasie 10-12. Automat klasyczny, czyli niby ten paliwożerny, koła 20". Brak S&S. 280-tka ma niby wszystko co powinno slużym małemu spalaniu, relatywnie mały silnik, napęd 4x4 w haldexie, niska masa. Jak i cała konstrukcja B8 jest taka bardziej papierowa nawet od starszych B6/B7. Ktoś tu kiedyś pisał że zamawia na zamówienie 280-tke w manualu, jestem ciekaw jak mu się sprawuje. Mam wrażenie że DSG w benzyniakach podnosi wyraźnie spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #614 Napisano 9 Sierpnia 2017 Co znaczy bardzo szybko na autostradzie?, bo wedlug testow tego samochodu przy 180 km/h pali dokladnie 15.6 litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #615 Napisano 10 Sierpnia 2017 Jak jest w końcu z ta 280 tką benzyna 98 czy 95 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #616 Napisano 10 Sierpnia 2017 98, mozna wlac 95, ale bedzie slabsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #617 Napisano 10 Sierpnia 2017 Jak niektórzy mawiają, 98 ma na pewno 95 oktan... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #618 Napisano 10 Sierpnia 2017 Oktany wpływają na spalanie stukowe, zwłaszcza w silnikach turbo i z większym stopniem sprężania, a nie na moc silnika. Jak czytam o spalaniu kosiarek, to faktycznie baaardzo zaczynam doceniać 3.2 FSI, ale KM nie biorą się z samego powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #619 Napisano 10 Sierpnia 2017 Oktany wpływają na moc gdy program silnika to przewiduje a z tego co wiem tak jest w tym silniku. Wykrywa jakie paliwo i zmienia mapę odpowiednio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #620 Napisano 10 Sierpnia 2017 Nie, Oktany zabezpieczają silnik przed spalaniem stukowym, który jest narażony, uogolniajac, bardziej przez swoje wysilenie. Jeśli teraz wleje na się benzyne o niższej liczbie oktanowej, to cofnie się zapłon, a co za tym idzie pewne parametry silnika, co spowoduje spadek mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach