sivy07 Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2016 Witam kolegów, proszę o opinie na temat pompek z mojego AWX.Auto po robocie głowicy, Nowy wałek, szklanki, uszczelki pompek. Tutaj auto po paru km z temperaturą widoczną( bez grupy 18 bo tam wszystko ok). http://vaglog.pl/log_247478.html Tutaj proszę spojrzeć na sam dół na styczeń 2016, tutaj zapis przy temperaturze około 30-40 stopni http://vaglog.pl/log_247477.html Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gre.k Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2016 Wygląda jakby na drugim cylinderze była za duża dawka. Zamień wtryskiwacze miejscami i wtedy jeszcze raz sprawdź parametry. Jeśli to kwestia wtryskiwaczy to parametry wcześniej odczytane będą się przesuwać za wtryskiwaczami, jeśli kwestia sprawności cylindra to pozostaną w tym samym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #3 Napisano 25 Stycznia 2016 Być może po wymianie wałka trzeba wyregulować pompki, chociaż po wcześniejszych logach widać, że pompka na 2 cylindrze już wcześniej miała za duże korekcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2016 No dobra Pany, ale skoro na drugim cylindrze dawka jest na "minus" czyli sterownik obniża dawkę by wyrównać pracę silnika. Myślałem właśnie o pierwszej pompce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2016 Wg. mnie z pierwszą pompką coś jest nie tak(podlewa)/ Na 2 pompce wartości są na ,,- ''- ECU za wszelką cenę ujmuje dawkę aby wyrównać podlewający 1 wtrysk. Wydaje mi się że to kwestia regulacji pompek lub niewłaściwej wymiany oringów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2016 Pompki osobiście wyciagalem jeszcze przed wymianą upg. Były myte na myjące ultradźwiękowej, oringi zostały założone nowe, pompki wyregulowałem i wyglądało to mniej więcej tak samo. Bo przed myciem dwie były Koło 1,5 na "+" a dwie na "-". przy wymianie upg również zostały założone nowe gumki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2016 Kolego ile Cię to kosztowało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #8 Napisano 12 Sierpnia 2016 Mam na szafie 258kkm. Od jakiegoś czasu auto po odpaleniu nierówno pracowało. Zauważyłem też jakby więcej dymiło ale tylko na zimnym silniku. Na trasie wszystko było ok. W końcu rano nie odpalił. Zaholowałem do mechanika, podłączył pod kompa i pokazało, że pompowtryski nierówno pracują. Z tego co pamiętam na trzech była wartość ujemna a na jednym dodatnia. Mechanik od razu zawyrokował, że pompowtryski będą do wymiany. Ale ostatecznie chyba go to przerosło bo powiedział, że idzie na urlop i żebym poszukał innego "speca". Sami wiecie sezon urlopowy, mój drugi mechanik na urlopie, więc oddałem do innego, niby poleconego przez znajomego. Auto stało u niego tydzień i takie oto dostałem podsumowanie przy odbiorze: 1.uszczelka dekla 40 2.zestaw naprawczy pompowtryskiwaczy 375 3.sprawdzenie wtryskiwaczy, czyszczenie styków cewek, demontaż i montaż i regulacja wtryskiwaczy + diagnostyka 700 Razem 1115pln Auto odebrałem, niby wszystko pracuje normalnie, mam tylko wymienić olej. Co sądzicie o tej cenie do zapłaty? Adekwatna do wykonanej roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 12 Sierpnia 2016 Ad.3 jak były sprawdzone na maszynie i jest do nich papier, to cena w miarę ok. Jak tylko zamontowane i ponownie zamontowane, to sporo wziął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #10 Napisano 13 Sierpnia 2016 Ad.3 jak były sprawdzone na maszynie i jest do nich papier, to cena w miarę ok. Jak tylko zamontowane i ponownie zamontowane, to sporo wziął. papieru żadnego mi nie dał, myslisz, że powinienem to teraz sprawdzić Vagiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #11 Napisano 13 Sierpnia 2016 Zrób logi pompek to się zobaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter2005 Zgłoś #12 Napisano 14 Sierpnia 2016 Zrób logi pompek to się zobaczy. wolałbym zrobić te logi bezstronnie, czyli nie u mechanika, miałbyś chwilę czasu żeby podjechać do Ciebie i to zrobić? a może ktoś inny z Wwy lub okolic mógłby mi pomóc w temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil9651 Zgłoś #13 Napisano 6 Stycznia 2017 (edytowane) witam,jestem tu nowy ale mam pytanie,ostatnio sprawdzałem na kompie moje pompowtryski i w grupie 013 było nastepująco: grupa 013: wielkość wtrysku-: 0,56 mg/H wielkość wtrysku: 0,96 mg/H wielkość wtrysku: 1,65 mg/H wielkość wtrysku: -3,01 mg/H grupa 023: 6.00 Deg v.OT 26.00 Deg v.OT 17.00 Deg v.OT -39.00 Deg v.OT czy jest okej z moimi pompkami czy jak?prosze o odpowiedzi;) z gory dzieki Edytowane 6 Stycznia 2017 przez kamil9651 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #14 Napisano 6 Stycznia 2017 witam,jestem tu nowy ale mam pytanie,ostatnio sprawdzałem na kompie moje pompowtryski i w grupie 013 było nastepująco: grupa 013: wielkość wtrysku-: 0,56 mg/H wielkość wtrysku: 0,96 mg/H wielkość wtrysku: 1,65 mg/H wielkość wtrysku: -3,01 mg/H grupa 023: 6.00 Deg v.OT 26.00 Deg v.OT 17.00 Deg v.OT -39.00 Deg v.OT czy jest okej z moimi pompkami czy jak?prosze o odpowiedzi;) z gory dzieki Pompka na czwartym cylindrze poza zakresem, na trzecim też nie najlepiej. Masz jakieś błędy, coś się dzieje z autem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #15 Napisano 6 Stycznia 2017 Poradźcie coś w kwestii, która pompka do podmiany? Silnik 1.9 tdi BLS 105PS na pompkach boscha. W załączniku log - gdzie obroty są do 1500rpm wtedy korekcje są zczytywane. Coś te korekcje nie są stabilne, cięzko mi zdecydować, która kuleje. Biorę też pod uwagę kolejność zapłonów 1-3-4-2 bo to ma chyba znaczenie... WG mnie wszystko psuje 3 pompka - korekcje na plus przez to kolejny cylinder czwarty musi jeszcze nadrabiać dawką. Dobrze kombinuje, czy uważacie inaczej? http://vaglog.pl/log-013_010_011_U2wO82i.html KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #16 Napisano 7 Stycznia 2017 Kamil jesteś pewny że taka wartość jest na czwartym cylindrze ? Powinno wywalić błąd pompki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil9651 Zgłoś #17 Napisano 10 Stycznia 2017 tak jestem pewny, poprostu przy przyspieszaniu telepie mi silnikiem, na kompie zero błędów, wielkość wtrysku na minusie co znaczy? leje mi pompka? wystarczy ze zewnetrzne oringi wymienie czy cos wewnatrz pompowtrysku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil9651 Zgłoś #18 Napisano 10 Stycznia 2017 tak jestem pewny, poprostu przy przyspieszaniu telepie mi silnikiem, na kompie zero błędów, wielkość wtrysku na minusie co znaczy? leje mi pompka? wystarczy ze zewnetrzne oringi wymienie czy cos wewnatrz pompowtrysku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #19 Napisano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Kamil masz wytarta krzywke na walku rozrzadu. Wtedy sa korekcje na pompkach. Ostatni etap to mocne rzucanie kabiną ze silnik chce wyskoczyc. Jutro wrzuce linka do strony gdzie dokladnie opisze objawy. Sam teraz wymienialem walek. http://www.opelastrag.seonetshop.pl/passat-b6-2-0-tdi-rzuca-silnikiem-podczas-przyspieszania-duze-drgania-silnika Edytowane 12 Stycznia 2017 przez betagoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil9651 Zgłoś #20 Napisano 11 Stycznia 2017 jak zmieniałem uszczelke pokrywy zaworów to wałek wyglądał jak nowy zero śladu jakiegos wytarcia ani ryski nic, moze wystarczy wymienic sprezyny i sruby regulacyjne a nastepnie ustawic pompki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach