Skocz do zawartości
lukisio

Gwarancja importera Renault

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z koncesjonerem tym razem marki RENAULT. Zaraz po sprowadzeniu mojego żabojada wykonałem w ASO ALCAR w Olsztynie pełny serwis.Przy przeglądzie wyszły do wymiany sworznie wahacza 4szt (LG,PG,LD,PD) Zgodziłem się na naprawę mimo większego kosztu w ASO. Miało to miejsce 18-02-2015.

 

31.12.2015 na okresowym przeglądzie diagnosta stwierdził do wymiany 2 dolne sworznie. Mając gwarancję od razu umówiłem się na serwis.

 

4.01.2016 Po diagnozie serwisu wyszło, że do wymiany są znowu 4 sworznie. Chciałem się od razu umówić na wymianę niestety jest problem z wymianą gwarancyjną, ponieważ do trzeba zgłosić do Warszawy. Na zapytanie kiedy będziemy mogli się umówić, odpowiedź brzmiała jutro...

 

Po moim codziennym dzwonieniu i codziennej odpowiedzi "jutro" ustaliłem w czym jest problem...

 

Problem polega na tym, że ostatnio wymieniono mi sworznie a teraz tych samych sworzni nie można wymienić drugi raz w wahaczu (zdarzały się wypadki wypadnięcia sworznia). Trzeba wymienić cały wahacz...

 

I tu moje pytanie. Firma RENAULT chce mnie obciążyć kosztami za wahacze i koszt śrub minus koszt sworzni...

Co wy na to?? Moim zdaniem skoro wadliwego elementu na gwarancji nie da radę wymienić bez uszkodzenia innego elementu to wymiana powinna odbyć się na koszt gwaranta...

 

Poprawcie mnie, jeśli się mylę, bo chce troszkę dymu narobić bo nie dość, że zapłaciłem więcej za usługę to jeszcze ktoś tu z kogoś barana chce zrobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proste.

Poproś o odpowiedź na piśmie. Zadzwoń na infolinie do Renault, przedstaw im całą sytuacje, a już dział gwarancji wraz z działem obsługi klienta powinien załatwić reszte.

 

Wielu klientów nie zna tej drogi reklamacji, aż się dziwie dlaczego tego nie wykorzystujecie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marko12
Proste.

Poproś o odpowiedź na piśmie. Zadzwoń na infolinie do Renault, przedstaw im całą sytuacje, a już dział gwarancji wraz z działem obsługi klienta powinien załatwić reszte.

 

Wielu klientów nie zna tej drogi reklamacji, aż się dziwie dlaczego tego nie wykorzystujecie...

 

bimbol czytasz mi w myślach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności