marci_87 Zgłoś #21 Napisano 28 Listopada 2010 witam.Dziś i mi uciekła iskra.Cewkę sprawdziłem i iskrzy.Więc to chyba aparat.Ale jak go wymienić?Znajomy pracuje na szrocie i jak dzwoniłem to mówił że mają od toledo 2.0.Tylko jak go podmienić żeby nic nie uszkodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #22 Napisano 28 Listopada 2010 Kolega podłączył mi vaga i żednych błędów.Czy jak by był walnięty czujnik halla to by go pokazało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #23 Napisano 28 Listopada 2010 Na wyłaczonym silniku zawsze wywali ten błąd. Na zapalonym jesli jest okej to nie wywali błedu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #24 Napisano 28 Listopada 2010 tylko nie mam go jak zapalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley105 Zgłoś #25 Napisano 2 Grudnia 2010 elektryk powiedział że padł komputer na 90% < ROZEBRAŁ GO i powiedział że było już coś lutowane w nim < ja nic nie lutowałem pewnie poprzedni właściciel nigdzie nie mogę znależć takiego kompa <są ale inne a mojego nikt nie ma<jeszcze zapytam się w sklepie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos007 Zgłoś #26 Napisano 30 Kwietnia 2011 Witajcie Przyszedł czas w którym i mój Passat ma problem z iskrą. Wracając dziś z pracy samochód szarpnął, tak jakby się przydusił z braku paliwa bądź iskry było to jednorazowe i dalej jechał normalnie po jakimś kilometrze zgasł mi w czasie jazdy zjechałem kręcę, kręcę, benzyna, gaz i nic, wykręciłem świece, okazała się sucha a i iskry tez nie było no to holowanko podmianka cewki (jakaś firma CM, tylko to dostałem po południu w sobotę) samochód odpalił jak gdyby nigdy nic. Pod wieczór wyjechałem w trasę po pewnym czasie identyczne szarpnięcie i za jakiś czas całkowity koniec (to samo co za pierwszym razem). Poradźcie coś Drodzy koledzy bo normalnie szału dostaje strach kupić następną żeby znów nie padła. Czy to wina kompa?? Kable, świece kopułka, palec byly jakiś czas temu wymieniane(Beru). Samochód jest mi na gwałt potrzebny bo nie ma czym dojeżdzać do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) wykręciłem świece, okazała się sucha a i iskry tez nie było Sucha świeca bardziej świadczy o uszkodzeniu Halla w aparacie. Hall nim zdechnie totalnie co jakiś czas jeszcze się budzi, cewka umiera śmiercią gwałtowną i totalną. Dla pewności posłuchaj czy po próbie krecenia rozrusznikiem słychać z baku pracującą pompke przez około 1 sec. jeśli jej nie słychać to na bank Hall, jak słychać to cewka... Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos007 Zgłoś #28 Napisano 30 Kwietnia 2011 Kręciłem dość długo wykręciłem świece i okazały się suche więc myśle wszystko jasne paliwa nie dostaje ale słucham i pompka się załącza za każdym razem poza tym na gazie też nie odpala więc wtedy sprawdziłem iskrę. Po wymianie cewki wszystko ustąpiło tylko cholerka na krótką chwilę, bo na nowej identyczny problem. Co może być przyczyną zabijania tych cewek?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #29 Napisano 30 Kwietnia 2011 yśle wszystko jasne paliwa nie dostaje ale słucham i pompka się załącza za każdym razem Oczywiście ..ale po przekręceniu na zapłon a przed uruchomieniem rozrusznika...a ja się pytam czy -PO- kręceniu rozrusznikiem słychać jeszcze przez chwilę pompkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos007 Zgłoś #30 Napisano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) A tego to nie zauważyłem wydaje mi się ze po kręceniu rozrusznikiem jej nie słychać ale pójdę jeszcze to sprawdzić Jednak pompka chodzi jeszcze przez chwilę po kręceniu na dodatek czuć woń benzyny na zewnątrz samochodu Sprawa się prawdopodobnie wyjaśniła. Kupiłem po prostu badziewny zamiennik cewki i stąd jej niemal błyskawiczna śmierć. Niestety jako że ceny nowych z porządnych firm odstraszają kupiłem dwie oryginalne używki no i jak na razie śmiga, drugą wrzuciłem do bagażnika na czarną godzinę Edytowane 3 Maja 2011 przez marianos007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eyeye Zgłoś #31 Napisano 14 Czerwca 2011 Witam. W moim pasku nagle znikła iska. Wcześniej wszystko było ok, żadnych problemów z odpalaniem itd. Pompka paliwa włącza się jak przestanie się kręcić rozrusznikiem więc z tego co wyczytałem w postach wyżej odpada czujnik halla. Zauważyłem że podczas kręcenia rozrusznikiem na zegarach spada poziom paliwa, nie wiem czy to normalne zjawisko bo wcześniej nie zwracałem uwagi na to. Cewka była wymieniana rok temu. Zdjąłem przewód z aparatu,który idzie z cewki i włożyłem do niego świece ale iskry też nie było. Ale.....zdziwiłem się gdy zobaczyłem ze iskra przeskakuje(nie zawsze ale pary razy się tak zdarzyło)w momencie przestania kręcenia rozrusznikiem....nie ogarniam co to może być. Macie jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #32 Napisano 14 Czerwca 2011 Jak kręcisz rozrusznikiem występuje duży spadek napięcia, dlatego paliwomierz delikatnie opada. Najpierw sprawdź bezpieczniki, jak mozesz to podłącz VAG, no i w końcu jak masz możliwość, to zamień cewkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eyeye Zgłoś #33 Napisano 14 Czerwca 2011 Jakieś konkretne bezpieczniki sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #34 Napisano 14 Czerwca 2011 Jak daje iskrę w momencie cofania kluczyka to prawdopodobnie kostka stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eyeye Zgłoś #35 Napisano 14 Czerwca 2011 A czy przez tą kostkę może też być taki problem,że nie zawsze po przekręceniu kluczyka włączy się rozrusznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #36 Napisano 14 Czerwca 2011 A czy przez tą kostkę może też być taki problem,że nie zawsze po przekręceniu kluczyka włączy się rozrusznik? tak może tak być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eyeye Zgłoś #37 Napisano 17 Czerwca 2011 Jak daje iskrę w momencie cofania kluczyka to prawdopodobnie kostka stacyjki. Dzięki za podpowiedź. Po wymianie kostki od razu zapalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomash85 Zgłoś #38 Napisano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Witam. Nie mam już pomysłu na mojego Passka. Brak mu iskry, mimo ze już ma kilka nowych części...Kopułka z palcem(beru), Cewka (Beru), świece (NGK), przewody(zapomniałem nazwy) , Aparat zapłonowy z czujnikiem Halla... I nadal nie ma iskry. Powiem jeszcze ze iskra zaginęła po jakimś czasie jak to wszystko było już wymienione. Nie mam pomysły co dalej robić. Edytowane 13 Czerwca 2017 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #39 Napisano 13 Czerwca 2017 Kostka stacyjki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alcarin Zgłoś #40 Napisano 13 Czerwca 2017 albo masa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach