freeman67 Zgłoś #1 Napisano 17 Grudnia 2015 Witajcie Koledzy i koleżanki potrzebuję pomocy. Jakiś tydzień temu zauważyłem że połowa moich nawiewów pprednich mimo na maxa odkręconego grzania dmucha zimnym powietrzem. Nawiew pasażera przy drzwiach i nogi zimne, na środku nawiew pasażera ciut cieplej ale nadal chłodno, środkowy kierowcy już ciepło a kierowcy przy drzwiach bardzo ciepło. Co może być pwodem? jutro jade na kompa ale zastanawiam się czy coś pokaże przyznam że rano trochę przeszkadza to że nie grzeje auto jak trzeba nie wspomne o pasażerce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 17 Grudnia 2015 Jaki masz panel klimy stary czy nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #3 Napisano 17 Grudnia 2015 w cc mam ten nowszy nie ten z poczatkow b6 https://www.google.pl/search?q=passat+cc+panel+klimatyzacji&biw=1280&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiK7ZLr3ePJA***jiwKHff7BL8Q_AUIBigB#imgrc=oKM-ecGxTRATeM%3A taki tylko bez grzania dupki - - - - - aktualizacja - - - - - gdzieś czytałem że to może być wina wytartego pokrętła czy coś. ale nie wiem sam. ciekawe co na kompie wyjdzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #4 Napisano 17 Grudnia 2015 Witajcie Koledzy i koleżanki potrzebuję pomocy. Jakiś tydzień temu zauważyłem że połowa moich nawiewów pprednich mimo na maxa odkręconego grzania dmucha zimnym powietrzem. Nawiew pasażera przy drzwiach i nogi zimne, na środku nawiew pasażera ciut cieplej ale nadal chłodno, środkowy kierowcy już ciepło a kierowcy przy drzwiach bardzo ciepło. Co może być pwodem? jutro jade na kompa ale zastanawiam się czy coś pokaże przyznam że rano trochę przeszkadza to że nie grzeje auto jak trzeba nie wspomne o pasażerce Padł silniczek nastaw. na szczęście u pasażera - łatwiej wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minister28 Zgłoś #5 Napisano 18 Grudnia 2015 Tez to wlasnie przerabialem objaw identyczny silniczek do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #6 Napisano 18 Grudnia 2015 to teraz to magiczne pytanie:) ile? za silniczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 18 Grudnia 2015 Jeśli na kompie nic nie wyskoczy to możesz mieć zakamienioną nagrzewnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #8 Napisano 18 Grudnia 2015 400-500 w zależności od ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #9 Napisano 18 Grudnia 2015 Jeśli to problem z silnikiem to 280 za całą operację w skoda-serwis.eu w Gliwicach. Trwa to ok 2-3 godzinki. Na hasło forum passata można dostać rabacik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #10 Napisano 18 Grudnia 2015 Jeśli to problem z silnikiem to 280 za całą operację w skoda-serwis.eu w Gliwicach. Trwa to ok 2-3 godzinki. Na hasło forum passata można dostać rabacik Zrobią też jeśli ktoś próbował wyczyścić potencjometr i mu nie wyszło ? Bo jak tak to sam się przejadę za taką cenę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #11 Napisano 18 Grudnia 2015 Nie mam pojęcia. Wiem że ostatnio znajomy był i za regenerację silniczka i robotę zapłacił 280. Dają pisemną gwarancję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #12 Napisano 18 Grudnia 2015 No - to w styczniu/lutym wpadnę do Gliwic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #13 Napisano 5 Stycznia 2016 No i klops. Byłem na diagnostyce pod kompem. Okazuje się że nie wywala błędu żadnego i zmiana pokrętłami temperatury pokazuje płynne zmiany na kompie więc elektronika sprawna. Czy możliwe że gdzieś w podszybli bądź pod schowkiem są jakieś cięgna czy zapadki które mogły się połamać i nie dopuszczają ciepłego powietrza do wewnątrz? jakieś podpowiedzi? będę musiał chyba zostawić auto w serwisie i niech rozbierają całą deske. masakraaaaaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #14 Napisano 5 Stycznia 2016 U mnie też pod schowkiem wieje zimnym powietrzem żona ciągle narzeka ze zimno jej w stopy hehe. Czy to może być wina tego silniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #15 Napisano 5 Stycznia 2016 No i klops.Byłem na diagnostyce pod kompem. Okazuje się że nie wywala błędu żadnego i zmiana pokrętłami temperatury pokazuje płynne zmiany na kompie więc elektronika sprawna. Czy możliwe że gdzieś w podszybli bądź pod schowkiem są jakieś cięgna czy zapadki które mogły się połamać i nie dopuszczają ciepłego powietrza do wewnątrz? jakieś podpowiedzi? będę musiał chyba zostawić auto w serwisie i niech rozbierają całą deske. masakraaaaaa Kolego Zwierzak miał to samo w swoim aucie i okazało się że nagrzewnica była zakamieniona i zasyfiona. Pomogło czyszczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #16 Napisano 5 Stycznia 2016 Kolego Zwierzak miał to samo w swoim aucie i okazało się że nagrzewnica była zakamieniona i zasyfiona. Pomogło czyszczenie. ok dzięki juz do niego napisałem zobaczymy co dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #17 Napisano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Odświeżę troszkę temat. U mnie pojawił się ten sam problem co u kolegi. Prawe nawiewy dają słabszy strumień powietrza niż lewe (stopniowo zwiększa się moc idąc od strony pasażera do kierowcy) . Przy ustawieniu Climatronica na te same temperatury 21st mogę grzać sobie lewą dłoń a prawa jest lekko zimna heh, pasażer musi siedzieć w kurtce. Byłem w tej sprawie u dobrego mechanika VW w Gdańsku. Podłączył pod komputer i zasugerował wymianę panelu climatronica. Do tego czasu polecił mi ustawić całość układu tak, aby prawa strona grzała na HI a lewa na 21st. Wiadomo wtedy z lewej strony mam troszkę chłodniej, lecz jest to prawie równa temperatura na całym obiegu. Niestety nadal jest problem, że od strony pasażera grzeje słabiej, nawet widać to po tym jak szyba gorzej odparowuje. Wkurza mnie to, bo chciałbym w końcu sobie nagrzać samochód w całości i bez czekania aż całe powietrze się wycyrkluje. Dużo czytałem tu na forum, żeby nie było żadnych oskarżeń. Każdy z podobnym problemem dostaje odpowiedź aby wymienić silnik V159 od strony pasażera. Jest mi w stanie ktoś z Was tu dać info czy to naprawdę może być panel Climatronica, czy muszę się zabrać za demontaż schowka i zakup silniczka ? Pozdrawiam Passat B6 2.0 TDI CR 2010r Ten climatronic tylko zamiast SYNC mam DUAL Edytowane 3 Stycznia 2017 przez endriuxtr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #18 Napisano 3 Stycznia 2017 Witam. Odświeżę troszkę temat. U mnie pojawił się ten sam problem co u kolegi. Prawe nawiewy dają słabszy strumień powietrza niż lewe (stopniowo zwiększa się moc idąc od strony pasażera do kierowcy) . Przy ustawieniu Climatronica na te same temperatury 21st mogę grzać sobie lewą dłoń a prawa jest lekko zimna heh, pasażer musi siedzieć w kurtce. Byłem w tej sprawie u dobrego mechanika VW w Gdańsku. Podłączył pod komputer i zasugerował wymianę panelu climatronica. Do tego czasu polecił mi ustawić całość układu tak, aby prawa strona grzała na HI a lewa na 21st. Wiadomo wtedy z lewej strony mam troszkę chłodniej, lecz jest to prawie równa temperatura na całym obiegu. Niestety nadal jest problem, że od strony pasażera grzeje słabiej, nawet widać to po tym jak szyba gorzej odparowuje. Wkurza mnie to, bo chciałbym w końcu sobie nagrzać samochód w całości i bez czekania aż całe powietrze się wycyrkluje. Dużo czytałem tu na forum, żeby nie było żadnych oskarżeń. Każdy z podobnym problemem dostaje odpowiedź aby wymienić silnik V159 od strony pasażera. Jest mi w stanie ktoś z Was tu dać info czy to naprawdę może być panel Climatronica, czy muszę się zabrać za demontaż schowka i zakup silniczka ? Pozdrawiam Passat B6 2.0 TDI CR 2010r Ten climatronic tylko zamiast SYNC mam DUAL Ale na forum jest też opisane zapchanie się nagrzewnicy - identyczne objawy - z prawej zimno, z lewej ciepło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriuxtr Zgłoś #19 Napisano 3 Stycznia 2017 Ale na forum jest też opisane zapchanie się nagrzewnicy - identyczne objawy - z prawej zimno, z lewej ciepło To widzę, że mam więcej do obadania. VCDS pokazuje tylko brak reakcji na prawe pokrętło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2017 To widzę, że mam więcej do obadania. VCDS pokazuje tylko brak reakcji na prawe pokrętło Brak reakcji - rozumiem, że masz na myśli temperaturę. Bo ruchy klapki po prawej stronie wyraźnie można usłyszeć. Jeżeli klapka chodzi a błędu nie ma na komputerze tego silniczka, to zbliżasz się do wersji z nagrzewnicą. No chyba, że cięgło z silniczka do klapki - ale mało prawdopodobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach