Tobol Zgłoś #141 Napisano 2 Czerwca 2017 Albo nie chcieli zobaczyć. Pytanie czy oni muszą wysyłać jakieś logi silnika do centrali czy maja specjalny program do analizy tego itp. W interesie ASO jest żeby wykonać naprawę bo wtedy dostaną za to kasę. Inna sprawa to czy to jest uczciwe bo moim zdaniem nie. Program silnika może doprowadzić do szybszego zużycia się części, więc w umówię serwisowej jest że nie wolno tego robić i wypada się tego trzymać albo naprawiać za swoje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #142 Napisano 2 Czerwca 2017 Albo nie chcieli zobaczyć. Pytanie czy oni muszą wysyłać jakieś logi silnika do centrali czy maja specjalny program do analizy tego itp. W interesie ASO jest żeby wykonać naprawę bo wtedy dostaną za to kasę. Inna sprawa to czy to jest uczciwe bo moim zdaniem nie. Program silnika może doprowadzić do szybszego zużycia się części, więc w umówię serwisowej jest że nie wolno tego robić i wypada się tego trzymać albo naprawiać za swoje... Tez mam takie zdanie. Potrafili (do czasu) oszukiwac caly swiat z normami spalin stosujac wymyslne oprogramowanie to i w dzisiejszych czasach jak beda chcieli to znajda, ze cos bylo dlubane. Ja zawsze wychodze z zalozenia, ze jezdze tym na co mnie stac wazne zeby auto bylo nowe. A mocy....zawsze bedzie za malo. Teraz zbieram na Mustanga 5.0, na polowe juz mam odlozone a passata oddaje dilerowi za 2 lata (Easy Drive). Kryzys wieku sredniego powoli sie zbliza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #143 Napisano 3 Czerwca 2017 Wystarczy, że podepną sprzed diagnostyczny W moim exGTI MK7 podpięli komputer, po czym zostałem poinformowany, że w aucie jest tuning i gwarancja na silnik wygasa Ale ja miałem w poważaniu ich gwarancje bo auto i tak było z USA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suffeks Zgłoś #144 Napisano 14 Października 2017 (edytowane) jak miałem ttrs i soft APR to założyłem zaślepke na port obd2 i mówiłem dealerowi za każdym razem zrobić serwis bez diagnostyki bo mam swój kabel vcds i tyle, nigdy problemu nie robili teraz mam bitdi nie robię bo nie widzę dobrych rozwiązań, niby jest soft 270 i 300km. te 300 to wątpię, a +30 to mi nie robi różnicy jeszcze jak kupiłem gwar na 5 lat dodam możecie sami robić w domu przegląd lub w warsztacie prywatnym, wystarczy trzymać dowody i dealer gwarancji nie może wam zabrać, wtedy nie trzeba się martwić o wykrycie softu boxa nigdy nie kupię, niby można wyjąć ale nie jest tak dobry jak soft. druga rzecz samochód rejestruje różne parametry i box powoduje że one są zwiększone po za normy, nie będzie w ecu że jest tuning ale będzie widać że ciśnienie czy paliwo było często wyżej niż powinno Edytowane 14 Października 2017 przez suffeks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
satun Zgłoś #145 Napisano 31 Grudnia 2017 Dnia 27.02.2016 o 07:32, lachu.lachu napisał: 232 KM i nie cale 450 NM. No i teraz 4Motion byłby mile widziany Mam kilka pytań : - którego boxa brałeś? - ile Cię kosztował? - czemu zdecydowałeś się na box a nie chip - czy box był strojony z twoim autem - robiłeś w Vtech czy u jakiegoś ich przedstawiciela? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
satun Zgłoś #146 Napisano 16 Stycznia 2018 2.0 TDI 190KM DSG słaba seria i program Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogalPraga Zgłoś #147 Napisano 14 Lutego 2018 Tak poglądowo ile wytrzymuje KM i NM skrzynka DQ250, DSG 6 biegów mokre montowane seryjnie np. przy 2.0 TDI 150 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #148 Napisano 14 Lutego 2018 No dobrze... tylko pytanie jak długo wytrzymuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #149 Napisano 15 Lutego 2018 Dq 250 to dobra i wytrzymala skrzynia. Jezdzac normalnie 200-250tys bez naprawy. Tylko ojej trzeba zmieniac regularnie. A dq 200 to loteria, u niektorych problemy przy 30 tys sie zaczynaja a u wiekszosci przed 100tys. A vw niby zmienia program, czytaj modyfikuje elektronicznie odstep miedzy sprzeglami i cisnienie i dzisla jeszcze 20tys km a potem niech klient placi bo po gwarancji wiekszosc jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #150 Napisano 15 Lutego 2018 Skrzynia jest wytrzymała. Ale raczej nie po takiej modyfikacji... 620 nM i 520 km. Ta skrzynia jest montowana w autach do 350 nM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
satun Zgłoś #151 Napisano 19 Lutego 2018 Dnia 15.02.2018 o 09:58, brono napisał: Skrzynia jest wytrzymała. Ale raczej nie po takiej modyfikacji... 620 nM i 520 km. Ta skrzynia jest montowana w autach do 350 nM. A w 2.0TDI 190KM/400nM to co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturroA8 Zgłoś #152 Napisano 19 Lutego 2018 Passat GTE 163kW (218hk) max 400Nm tylko pytanie czy skrzynie w tych samochodach są jednakowe ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
satun Zgłoś #153 Napisano 20 Lutego 2018 U mnie jest na pewno DQ250 i też 400Nm katalogowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bix Zgłoś #154 Napisano 1 Marca 2018 Podpinam się pod temat. 2.0 tdi 150 km DSG6 - jakie wartości można bezpiecznie wyciągnąć z takiego zestawu ? Jakieś wykresy z hamowni ? Jakieś wrażenia z dłuższego użytkowania po zawirusowaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogalPraga Zgłoś #155 Napisano 17 Marca 2018 Dnia 1.03.2018 o 20:47, Bix napisał: Podpinam się pod temat. 2.0 tdi 150 km DSG6 - jakie wartości można bezpiecznie wyciągnąć z takiego zestawu ? Jakieś wykresy z hamowni ? Jakieś wrażenia z dłuższego użytkowania po zawirusowaniu ? Bezpieczne wartości załączam na obrazie już grubo ponad rok i same plusy, przedewszystkim spalanie w dół jakieś 0,5-0,7 l po mapie skrzyni i silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elkrecik Zgłoś #156 Napisano 17 Marca 2018 (edytowane) RogalPraga- RPerformance to firma akurat gościa o ksywie Rogal... To Ty? Pytam z ciekawości bo dwa auta już tam robiłem... Edytowane 17 Marca 2018 przez elkrecik Dopisanie imienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bix Zgłoś #157 Napisano 2 Kwietnia 2018 RogalPraga, ruszałeś coś oprócz map ? Co z DPF'em ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogalPraga Zgłoś #158 Napisano 8 Kwietnia 2018 Dnia 17.03.2018 o 21:43, elkrecik napisał: RogalPraga- RPerformance to firma akurat gościa o ksywie Rogal... To Ty? Pytam z ciekawości bo dwa auta już tam robiłem... To mój brat :-) Dnia 2.04.2018 o 19:09, Bix napisał: RogalPraga, ruszałeś coś oprócz map ? Co z DPF'em ? DPF'a wywalisz i poprawisz mapy jak się zacznie kończyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #159 Napisano 9 Kwietnia 2018 a jak nie chce wyrzucać dpf? to ten tuning też jest bezproblemowy? a może wręcz tuning pomaga wypalic lepiej sadze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogalPraga Zgłoś #160 Napisano 10 Kwietnia 2018 Dnia 9.04.2018 o 11:06, galux20 napisał: a jak nie chce wyrzucać dpf? to ten tuning też jest bezproblemowy? a może wręcz tuning pomaga wypalic lepiej sadze? nie ma problemu przy czipsiku w R-Performance z dpf, tyle ile mu jest policzone tyle będzie banglał.......a jak już przestanie to wycinka i korekta softu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach