Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Albo nie chcieli zobaczyć. Pytanie czy oni muszą wysyłać jakieś logi silnika do centrali czy maja specjalny program do analizy tego itp. W interesie ASO jest żeby wykonać naprawę bo wtedy dostaną za to kasę. Inna sprawa to czy to jest uczciwe bo moim zdaniem nie. Program silnika może doprowadzić do szybszego zużycia się części, więc w umówię serwisowej jest że nie wolno tego robić i wypada się tego trzymać albo naprawiać za swoje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo nie chcieli zobaczyć. Pytanie czy oni muszą wysyłać jakieś logi silnika do centrali czy maja specjalny program do analizy tego itp. W interesie ASO jest żeby wykonać naprawę bo wtedy dostaną za to kasę. Inna sprawa to czy to jest uczciwe bo moim zdaniem nie. Program silnika może doprowadzić do szybszego zużycia się części, więc w umówię serwisowej jest że nie wolno tego robić i wypada się tego trzymać albo naprawiać za swoje...

 

Tez mam takie zdanie.

Potrafili (do czasu) oszukiwac caly swiat z normami spalin stosujac wymyslne oprogramowanie to i w dzisiejszych czasach jak beda chcieli to znajda, ze cos bylo dlubane. Ja zawsze wychodze z zalozenia, ze jezdze tym na co mnie stac wazne zeby auto bylo nowe. A mocy....zawsze bedzie za malo. Teraz zbieram na Mustanga 5.0, na polowe juz mam odlozone a passata oddaje dilerowi za 2 lata (Easy Drive).

Kryzys wieku sredniego powoli sie zbliza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że podepną sprzed diagnostyczny ;-)

W moim exGTI MK7 podpięli komputer, po czym zostałem poinformowany, że w aucie jest tuning i gwarancja na silnik wygasa

Ale ja miałem w poważaniu ich gwarancje bo auto i tak było z USA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak miałem ttrs i soft APR to założyłem zaślepke na port obd2 i mówiłem dealerowi za każdym razem zrobić serwis bez diagnostyki bo mam swój kabel vcds i tyle, nigdy problemu nie robili 

teraz mam bitdi nie robię bo nie widzę dobrych rozwiązań, niby jest soft 270 i 300km. te 300 to wątpię, a +30 to mi nie robi różnicy jeszcze jak kupiłem gwar na 5 lat 

dodam możecie sami robić w domu przegląd lub w warsztacie prywatnym, wystarczy trzymać dowody i dealer gwarancji nie może wam zabrać, wtedy nie trzeba się martwić o wykrycie softu

boxa nigdy nie kupię, niby można wyjąć ale nie jest tak dobry jak soft. druga rzecz samochód rejestruje różne parametry i box powoduje że one są zwiększone po za normy, nie będzie w ecu że jest tuning ale będzie widać że ciśnienie czy paliwo było często wyżej niż powinno 

Edytowane przez suffeks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2016 o 07:32, lachu.lachu napisał:

232 KM i nie cale 450 NM. No i teraz 4Motion byłby mile widziany :)

Mam kilka pytań :): :

- którego boxa brałeś?

- ile Cię kosztował?

- czemu zdecydowałeś się na box a nie chip

- czy box był strojony z twoim autem

- robiłeś w Vtech czy u jakiegoś ich przedstawiciela?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI 190KM DSG

słaba seria i program :(

image.thumb.png.cd7a51ddfece4540f5e8b5ba8a7da875.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak poglądowo ile wytrzymuje KM i NM skrzynka DQ250, DSG 6 biegów mokre montowane seryjnie np. przy 2.0 TDI 150 KM

 

92FFBD7E-8B55-47AE-A533-F5A20303A14A.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze... tylko pytanie jak długo wytrzymuje? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dq 250 to dobra i wytrzymala skrzynia. Jezdzac normalnie 200-250tys bez naprawy. Tylko ojej trzeba zmieniac regularnie. 

A dq 200 to loteria, u niektorych problemy przy 30 tys sie zaczynaja a u wiekszosci przed 100tys. A vw niby zmienia program, czytaj modyfikuje elektronicznie odstep miedzy sprzeglami i cisnienie i dzisla jeszcze 20tys km a potem niech klient placi bo po gwarancji wiekszosc jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia jest wytrzymała. Ale raczej nie po takiej modyfikacji... 620 nM i 520 km. Ta skrzynia jest montowana w autach do 350 nM. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.02.2018 o 09:58, brono napisał:

Skrzynia jest wytrzymała. Ale raczej nie po takiej modyfikacji... 620 nM i 520 km. Ta skrzynia jest montowana w autach do 350 nM. 

A w 2.0TDI 190KM/400nM to co?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat GTE

163kW (218hk) max 400Nm tylko pytanie czy skrzynie w tych samochodach są jednakowe ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest na pewno DQ250 i też 400Nm katalogowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat.

2.0 tdi 150 km DSG6 - jakie wartości można bezpiecznie wyciągnąć z takiego zestawu ? Jakieś wykresy z hamowni ? Jakieś wrażenia z dłuższego użytkowania po zawirusowaniu ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.03.2018 o 20:47, Bix napisał:

Podpinam się pod temat.

2.0 tdi 150 km DSG6 - jakie wartości można bezpiecznie wyciągnąć z takiego zestawu ? Jakieś wykresy z hamowni ? Jakieś wrażenia z dłuższego użytkowania po zawirusowaniu ? 

Bezpieczne wartości załączam na obrazie już grubo ponad rok i same plusy, przedewszystkim spalanie w dół jakieś 0,5-0,7 l po mapie skrzyni i silnika ;-)

Passat_chip.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RogalPraga- RPerformance to firma akurat gościa o ksywie Rogal... To Ty? Pytam z ciekawości bo dwa auta już tam robiłem...

Edytowane przez elkrecik
Dopisanie imienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RogalPraga, ruszałeś coś oprócz map ? Co z DPF'em ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2018 o 21:43, elkrecik napisał:

RogalPraga- RPerformance to firma akurat gościa o ksywie Rogal... To Ty? Pytam z ciekawości bo dwa auta już tam robiłem...

To mój brat :-)

Dnia 2.04.2018 o 19:09, Bix napisał:

RogalPraga, ruszałeś coś oprócz map ? Co z DPF'em ?

 

DPF'a wywalisz i poprawisz mapy jak się zacznie kończyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak nie chce wyrzucać dpf?

to ten tuning też jest bezproblemowy?

a może wręcz tuning pomaga wypalic  lepiej sadze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.04.2018 o 11:06, galux20 napisał:

a jak nie chce wyrzucać dpf?

to ten tuning też jest bezproblemowy?

a może wręcz tuning pomaga wypalic  lepiej sadze?

nie ma problemu przy czipsiku w R-Performance z dpf, tyle ile mu jest policzone tyle będzie banglał.......a jak już przestanie to wycinka i korekta softu ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności