Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko moc to jedno a pozostają jeszcze zawieszenie, właściwości trakcyjne, hamulce i inne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze kilka pytań donośnie tuningu. Tzw chip tuning to nic innego jak wgranie zmodyfikowanej mapy silnika do sterownika. Posiadając auto na gwarancji, gdyby coś się działo mogę odczytać ze sterownika ilość modyfikacji, tak? Czy w B8 jest dostęp do sterownika i można go w łatwy sposób wymontować? Jeżeli tak, to jak kupimy drugi sterownik, "używany" to wykonanie kopii oryginalnego sterownika nie powinno stanowić problemu? Czy w takim razie, jak wymontujemy oryginalny sterownik, bez modyfikacji to teoretycznie powinienem mieć możliwość wstawienia innego, zmodyfikowanego? Wtedy VW nie będzie w stanie rozpoznać czy były modyfikacje, jeżeli auto pojedzie na serwis z oryginalnym, nieużywanym, wsadzanym tylko na przeglądy lub awarie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dane są właśnie umieszczone w sterowniku a nie gdzieś indziej (i wtedy wykaże że był ileś razy zmieniany sterownik) to chyba dobrze kombinujesz.

280KM to za mało czy myślisz o innym silniku ?

Byłeś ze swoim B8 280KM na hamowni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj znajomy hamował Superba 280km. Seria + zmieniony dolot 300km i 353nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W G7R Variant box JB4 na hamowni pokazal 384km i 495Nm (seria 312km i 405Nm).

Edytowane przez booncol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie dot. B8 z felgami 17 cali Nivelles. Czy można w nich zastosować dystanse?18405686_371478109914479_597675063_o.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne, że CC 2.0/140 2013 po zrobieniu na 190 kopci jak jelcz z lat '70 i rzeczywiście nie da się da się zrobić mocniejszego programu? Auto jeździ ok , nie ma żadnych błędów. Ponoć za mało powietrza dostaje na wysokich obrotach, bo te modele mają bardzo słabą turbinę. Czy to rzeczywiście wina turbo czy niekompetencja tunera? Te 190 km w tak ciężkim aucie to zdecydowanie za mało trasę i rzeczywiście trzeba coś z tym zrobić żeby dało się bezpiecznie wyprzedzać i sprawnie poruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to normalne, że CC 2.0/140 2013 po zrobieniu na 190 kopci jak jelcz z lat '70 i rzeczywiście nie da się da się zrobić mocniejszego programu? Auto jeździ ok , nie ma żadnych błędów. Ponoć za mało powietrza dostaje na wysokich obrotach, bo te modele mają bardzo słabą turbinę. Czy to rzeczywiście wina turbo czy niekompetencja tunera? Te 190 km w tak ciężkim aucie to zdecydowanie za mało trasę i rzeczywiście trzeba coś z tym zrobić żeby dało się bezpiecznie wyprzedzać i sprawnie poruszać.

 

Ze 140 na 190 to spory przyrost mocy... polecam skorygowanie mapy na mniej koni i przestanie pewnie kopcic... tuner zrypal sprawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie ;) Myślę, że to raczej odpowiedni dział. Wiecie może czy jest możliwa zmiana tradycyjnego licznika na całkowity LCD? B8 z 2016 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że jest możliwość wymiany licznika zwykłego na AID :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wagen ;) Jest on p&p czy trzeba coś programować przerabiać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz w temacie box'ów lub innego rodzaju tuningu na gwarancji. Na który box się ewentualnie zdecydować? Lub jak inaczej wzmocnić 280 TSI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam JB4 od Burgermotorsports. Jako jedyny kontroluje AFR i utrzymuje fueltrimy na seryjnym poziomie. Jest to najpopularniejsze rozwiazanie w USA, zaraz po sofcie APR. Ze stanow idzie ok 2 tygodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja polecam JB4 od Burgermotorsports. Jako jedyny kontroluje AFR i utrzymuje fueltrimy na seryjnym poziomie. Jest to najpopularniejsze rozwiazanie w USA, zaraz po sofcie APR. Ze stanow idzie ok 2 tygodni.

 

Jak to się potem programuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to się potem programuje?

 

Sa dwie gotowe mapy, +4.8psi i chyba +5.5psi. Jest tez mapa 6 gdzie ustawiasz boost w zaleznosci od obrotow i biegu. Mozesz zamowic z kablem usb i zmiany robisz na laptopie lub zamowic modul bluetooth i wszystko robisz za pomoca telefonu. Masz podglad wszystkich parametrow live oraz mozliwosc robienia logow. Poczytaj vwvortex, vwroc lub n54tech, tam jest wszystko opisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sa dwie gotowe mapy, +4.8psi i chyba +5.5psi. (.....ciach....) Poczytaj vwvortex, vwroc lub n54tech, tam jest wszystko opisane.

 

dzięki! :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sa dwie gotowe mapy, +4.8psi i chyba +5.5psi

 

I pomyśleć, że są tacy, którzy płacą po kilkaset dolców za to :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I pomyśleć, że są tacy, którzy płacą po kilkaset dolców za to :wmorde

 

Mozesz rozwinac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie są wzrosty mocy .... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności