Skocz do zawartości
erwinketa

Czujnik abs-u -problem.

Rekomendowane odpowiedzi

Odświeżę troszkę temat. Zapaliły mi się kontrolki ABS ESP i błąd hamulca ręcznego. Po skanowaniu VAGiem wyszedł błąd tylnego lewego czujnika ABS. Został wymieniony na zamiennik Febi Bilstein. Nie pomogło. Po 2 tygodniach wyjąłem czujniki tylnych kół, żeby sprawdzić ich rezystancję - 1,78 ohm. Przewody od czujników sprawdzone, wydają się ok. Ale po dokładniejszym obejrzeniu starego oryginalnego czujnika zauważyłem na nim wyżłobienie - możliwe że to od uszkodzonego pierścienia magnetycznego w piaście ? Ten czujnik podobno nie może spotykać się z pierścieniem , musi być tam przerwa ? A na zdjęciu wyraźnie widać że czujnik o coś ocierał.

Czy po wyeliminowaniu wszystkich pozostałych możliwości należy wymienić piastę z pierścieniem ABS - tył ? I jeszcze jedno, czy jazda z uszkodzonym ABSem jest bardzo ryzykowna ? Mam do przejechania trasę DE - PL 1300 km.. i nie wiem czy zdążę to wszystko powymieniać.

 

Na fotce uszkodzony czujnik - dodam jeszcze że na nowym po 2 tygodniach użytkowania go też pojawiło się lekkie przetarcie...

20160726_200939.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności