Skocz do zawartości
RADEK

Po pierwszym roku eksploatacji - ocena

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj z ciekawości oglądałem B8 w komisie z 2014 r. diesel 2.0 manual z jasnym-białym wnętrzem w wersji comfort. Przebieg 200 tyś ponoć oryginał. W środku idealnie ,żadnych przetarć i ... klamki są idealne nie odpryskuje nic a nic. Po przejażdżce nie czuć, że jest tyle na blacie. Chyba nawet cichszy zawias .Auto jest z rynku niemieckiego. Kurde nie wiem ale jakoś robi taki wrażenie jakby było lepiej wykończone , nic nie odstaje, listewki chromowane idealnie lecą równiutko . Nie trzeszczą uszczelki... tyle z moich obserwacji. Spokojnie auto można skręcić na 100-130 tyś.

Sprawdzę jeszcze ze 2 sztuki zwłaszcza z niemiec i jak będą idealne to znak, że nam do Polski sprowadzają niedopracowane na linii wybraki bo cena też jest o wiele niższa na nasz rynek, a na karcie jest kod kraju docelowego nie ma np. ogólnie UE.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przesadzasz, ja mam samochod z rynku niemieckiego i tez moge doszukac sie pewnych niedoskonalosci, ale ze jest to tylko samochod, nie pierwszy i nie ostatni, to jezdze z przyjemnoscia, nie klecze ogladajac zasniedziale listwy na dole, nie przeszkadza mi lekko trzeszczace slupki czy subiektywnie glosniejszy zawias:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj z ciekawości oglądałem B8 w komisie z 2014 r. diesel 2.0 manual z jasnym-białym wnętrzem w wersji comfort. Przebieg 200 tyś ponoć oryginał. W środku idealnie ,żadnych przetarć i ... klamki są idealne nie odpryskuje nic a nic. Po przejażdżce nie czuć, że jest tyle na blacie. Chyba nawet cichszy zawias .Auto jest z rynku niemieckiego. Kurde nie wiem ale jakoś robi taki wrażenie jakby było lepiej wykończone , nic nie odstaje, listewki chromowane idealnie lecą równiutko . Nie trzeszczą uszczelki... tyle z moich obserwacji. Spokojnie auto można skręcić na 100-130 tyś.

Sprawdzę jeszcze ze 2 sztuki zwłaszcza z niemiec i jak będą idealne to znak, że nam do Polski sprowadzają niedopracowane na linii wybraki bo cena też jest o wiele niższa na nasz rynek, a na karcie jest kod kraju docelowego nie ma np. ogólnie UE.

Skręcić do 130....????????????

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błagam Was, skończcie te bredie że na rynk izachodnie VW lepiej składa auta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błagam Was, skończcie te bredie że na rynk izachodnie VW lepiej składa auta...

 

Dokładnie. "Prafdziwym Polakom" zawsze u sąsiada trawa wydaje sie bardziej zielona :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj z ciekawości oglądałem B8 w komisie z 2014 r. diesel 2.0 manual z jasnym-białym wnętrzem w wersji comfort. Przebieg 200 tyś ponoć oryginał. W środku idealnie ,żadnych przetarć i ... klamki są idealne nie odpryskuje nic a nic. Po przejażdżce nie czuć, że jest tyle na blacie. Chyba nawet cichszy zawias .Auto jest z rynku niemieckiego. Kurde nie wiem ale jakoś robi taki wrażenie jakby było lepiej wykończone , nic nie odstaje, listewki chromowane idealnie lecą równiutko . Nie trzeszczą uszczelki... tyle z moich obserwacji. Spokojnie auto można skręcić na 100-130 tyś.

Sprawdzę jeszcze ze 2 sztuki zwłaszcza z niemiec i jak będą idealne to znak, że nam do Polski sprowadzają niedopracowane na linii wybraki bo cena też jest o wiele niższa na nasz rynek, a na karcie jest kod kraju docelowego nie ma np. ogólnie UE.

 

Sądzisz, że ten co składa / montuje części na linii montażowej sprawdza do jakiego kraju "idzie" dany egzemplarz i jak "idzie" do Polski to nie przykłada się lub specjalnie montuje gorsze elementy?

Z półki wybiera gorszy "zawias", gorsze uszczelki i gorszą tapicerkę ? :D

I krzywo montuje te listewki ?

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sądzisz, że ten co składa / montuje części na linii montażowej sprawdza do jakiego kraju "idzie" dany egzemplarz i jak "idzie" do Polski to nie przykłada się lub specjalnie montuje gorsze elementy?

Z półki wybiera gorszy "zawias", gorsze uszczelki i gorszą tapicerkę ? :D

I krzywo montuje te listewki ?

 

w sobote znajomemu polskiemu-niemcowi przeskoczył pasek rozrządu w BMW jak był w PL. co smieszne, pracuje koles w fabryce BMW i osobiscie wybierał sobie dokładnie dany egzemplarz w trakcie produkcji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w sobote znajomemu polskiemu-niemcowi przeskoczył pasek rozrządu w BMW jak był w PL. co smieszne, pracuje koles w fabryce BMW i osobiscie wybierał sobie dokładnie dany egzemplarz w trakcie produkcji :)

Idąc tropem rozumowania niektórych forumowiczów, zapewne wykryli w nim geny polskie i podmienili kiedy nie patrzył...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem w pierwszym roku 22 tyś km

Z auta jestem zadowolony

Minus

Nie czuć tych 150 ps tdi

Trochę  mały moment obrót.

I dziwo na jazda ch  190 ps też jakoś  tak grzecznie jechało.

Ale na zakochanych drogach to luz i tak.

Poważniejszy problemem jest trzymanie drogi na łupkach.

Nie wiem czy to wina kombi.

Dynamiczną  jazdę wyklucza bujanie tyłu auta np przy wyprzedzaniu.

Spalanie jest bardzo ok 5-5.5 litraA

 

Samo wnętrze jest bardzo dobre

Fotele rewelacja 

Ledy ok .

Trudno znaleźć  minusy wnętrza

Może jedynie brak miejsca na telefon 

Jestem bardzo zadowolony z umiarkowanych cen serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plus to duży zbiornik paliwa i zwykle pokrętła od klimy radia

Łamałem  się między  pastuszkiem a 6 mazda.

Jak czytam  forum mazdy to ona też nie jest idealna.

Jedynie benzyna  nie byłaby problemem na 30 km dojedzie do pracy mojej źony . Dpf

Za dwa lata auto z przebiegiem około 60 tyś  i tak będę zmieniał.

Na chwilę obecną  nie ciągnie mnie do a6 eklaswkład i takich tam.

Plusem passata jest to że on jest on wizualnie  taki zwykly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużym plusem b8  jest to że uźytkownicy-forumowiczów nie wpisują tu głupot typu auto klasy Premium. Ot zwykły porządny samochód. 

Na forum superba słowo Premium używane regularnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, galux20 napisał:

Na forum superba słowo Premium używane regularnie

Dodaj jeszcze w jakim kontekście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ze superb to właściwie  a6

Generalnie  o super nie nie można złego słowa powiedziec

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, galux20 napisał:

Przejechałem w pierwszym roku 22 tyś km

Z auta jestem zadowolony

dokładnie tyle samo zrobiłem :) i też jestem zadowolony ale nie wiem kto projektował soft do keyless i potem kto to testował skoro autem można odjechać bez kluczyka i jeździć ile się da.

Zdarzyło mi się, że odjechałem bez kluczyka, który został w torebce żony, a nie zauważyłem ostrzeżenia. Żadnego brzęczenia ani hamowania, a przecież można to wprowadzić do softu.

Dla złodzieja wymarzony gadżet .

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie dziwna sytuacja.czyli stare prymitywne rozwiązania  typu kluczyk są najlepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My widzimy minusy tego autka.jednak autko jest tak pocieszne ze bardzo lubimy ten samochodzik.

Zastanawia mnie  ten tył zawieszenia.ewidentnie ustawiane na komfort i dostojną jazdę.

No i wypalanie dpf . W hdi tego Tak nie zauważam.my dojeżdżamy 25  -dk 30 km  i taki odcinek jest za krótki do wypalania zimą.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowszych rocznikach piszczy jak wyjdziesz z kluczykiem z zasiegu ale jechac oczywiscie mozna dalej, zasady bezpieczenstwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.12.2017 o 07:55, galux20 napisał:

No i wypalanie dpf . W hdi tego Tak nie zauważam.my dojeżdżamy 25  -dk 30 km  i taki odcinek jest za krótki do wypalania zimą.

U mnie trochę spadła częstotliwość wypalania i jest znośnie, już się przyzwyczaiłem. Ja robię dziennie 15-30km ale dojazd mam 7km do pracy więc silnik zawsze niedogrzany. Jednak na samym początku była masakra . Aha i nie czekam z wypalaniem, po prostu przerywam i idę do domu. Jeżdżę na podwyższonych obrotach na biegu niż nakazuje komp. żeby szybciej silnik się nagrzewał - 1800 RPM i niżej nie schodzę bo też silnik podobno więcej sadzy produkuje. Zaświeciła mi się  kontrolka dpf jeden raz przy przebiegu 500km od nowości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja ocena po pierwszym roku.

Przejechane 25k, 60% miasto.

 

PLUSY:

- jakość wykończenia i materiały - rewelacyjne

- tapicerka HL - mega ładna i po roku z dziećmi nadal wygląda jak nowa

- podstawowe audio gra wystarczająco dobrze

- podstawowe wyposażenie HL bardzo fajne

- LEDy sa super

- silnik cichy, zrywny i z umiarkowanym spalaniem. Szybko łapie temperaturę.

 

Minusy:

- kierownica - w przekroju nie jest okrągła tylko jajowata i długo nie mogłem się przyzwyczaić. Wymusza pozycję blisko kierownicy

- zawieszanie głośne i sztywne, bardzo fajne tylko na nowym asfalcie (co ciekawe mamy też golfa i zawias jest dużo przyjemniejszy 2017 CL 1.4 DSG)

- bardzo słabe wyciszenie kabiny od szumów (opon i powietrza) - to największa wada tego samochodu

- DSG wrzuca dwójkę po jednej sekundzie od ruszania w trybie normal (dziwne uczucie)

- na nawet minimalnie wilgotnej nawierzchni nie da się ruszyć bez uślizgu kół

- siedem biegów, ale strasznie krótkich. Brakuje biegu autostradowego.

 

co bym zmienił:

- 2.0 tsi 4 motion

- duża nawigację

- AID koniecznie

- komfortowy dostęp

- szyby podwójne

albo

biedne A4  (żeby było ciszej) ;)

Edytowane przez perconti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności