kubek197878 Zgłoś #361 Napisano 7 Lipca 2017 (edytowane) Wczoraj z ciekawości oglądałem B8 w komisie z 2014 r. diesel 2.0 manual z jasnym-białym wnętrzem w wersji comfort. Przebieg 200 tyś ponoć oryginał. W środku idealnie ,żadnych przetarć i ... klamki są idealne nie odpryskuje nic a nic. Po przejażdżce nie czuć, że jest tyle na blacie. Chyba nawet cichszy zawias .Auto jest z rynku niemieckiego. Kurde nie wiem ale jakoś robi taki wrażenie jakby było lepiej wykończone , nic nie odstaje, listewki chromowane idealnie lecą równiutko . Nie trzeszczą uszczelki... tyle z moich obserwacji. Spokojnie auto można skręcić na 100-130 tyś. Sprawdzę jeszcze ze 2 sztuki zwłaszcza z niemiec i jak będą idealne to znak, że nam do Polski sprowadzają niedopracowane na linii wybraki bo cena też jest o wiele niższa na nasz rynek, a na karcie jest kod kraju docelowego nie ma np. ogólnie UE. Edytowane 7 Lipca 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #362 Napisano 7 Lipca 2017 przesadzasz, ja mam samochod z rynku niemieckiego i tez moge doszukac sie pewnych niedoskonalosci, ale ze jest to tylko samochod, nie pierwszy i nie ostatni, to jezdze z przyjemnoscia, nie klecze ogladajac zasniedziale listwy na dole, nie przeszkadza mi lekko trzeszczace slupki czy subiektywnie glosniejszy zawias:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #363 Napisano 7 Lipca 2017 Wczoraj z ciekawości oglądałem B8 w komisie z 2014 r. diesel 2.0 manual z jasnym-białym wnętrzem w wersji comfort. Przebieg 200 tyś ponoć oryginał. W środku idealnie ,żadnych przetarć i ... klamki są idealne nie odpryskuje nic a nic. Po przejażdżce nie czuć, że jest tyle na blacie. Chyba nawet cichszy zawias .Auto jest z rynku niemieckiego. Kurde nie wiem ale jakoś robi taki wrażenie jakby było lepiej wykończone , nic nie odstaje, listewki chromowane idealnie lecą równiutko . Nie trzeszczą uszczelki... tyle z moich obserwacji. Spokojnie auto można skręcić na 100-130 tyś.Sprawdzę jeszcze ze 2 sztuki zwłaszcza z niemiec i jak będą idealne to znak, że nam do Polski sprowadzają niedopracowane na linii wybraki bo cena też jest o wiele niższa na nasz rynek, a na karcie jest kod kraju docelowego nie ma np. ogólnie UE. Skręcić do 130....???????????? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianl Zgłoś #364 Napisano 7 Lipca 2017 Błagam Was, skończcie te bredie że na rynk izachodnie VW lepiej składa auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #365 Napisano 7 Lipca 2017 Błagam Was, skończcie te bredie że na rynk izachodnie VW lepiej składa auta... Dokładnie. "Prafdziwym Polakom" zawsze u sąsiada trawa wydaje sie bardziej zielona 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #366 Napisano 11 Lipca 2017 Wczoraj z ciekawości oglądałem B8 w komisie z 2014 r. diesel 2.0 manual z jasnym-białym wnętrzem w wersji comfort. Przebieg 200 tyś ponoć oryginał. W środku idealnie ,żadnych przetarć i ... klamki są idealne nie odpryskuje nic a nic. Po przejażdżce nie czuć, że jest tyle na blacie. Chyba nawet cichszy zawias .Auto jest z rynku niemieckiego. Kurde nie wiem ale jakoś robi taki wrażenie jakby było lepiej wykończone , nic nie odstaje, listewki chromowane idealnie lecą równiutko . Nie trzeszczą uszczelki... tyle z moich obserwacji. Spokojnie auto można skręcić na 100-130 tyś.Sprawdzę jeszcze ze 2 sztuki zwłaszcza z niemiec i jak będą idealne to znak, że nam do Polski sprowadzają niedopracowane na linii wybraki bo cena też jest o wiele niższa na nasz rynek, a na karcie jest kod kraju docelowego nie ma np. ogólnie UE. Sądzisz, że ten co składa / montuje części na linii montażowej sprawdza do jakiego kraju "idzie" dany egzemplarz i jak "idzie" do Polski to nie przykłada się lub specjalnie montuje gorsze elementy? Z półki wybiera gorszy "zawias", gorsze uszczelki i gorszą tapicerkę ? I krzywo montuje te listewki ? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #367 Napisano 11 Lipca 2017 Sądzisz, że ten co składa / montuje części na linii montażowej sprawdza do jakiego kraju "idzie" dany egzemplarz i jak "idzie" do Polski to nie przykłada się lub specjalnie montuje gorsze elementy? Z półki wybiera gorszy "zawias", gorsze uszczelki i gorszą tapicerkę ? I krzywo montuje te listewki ? w sobote znajomemu polskiemu-niemcowi przeskoczył pasek rozrządu w BMW jak był w PL. co smieszne, pracuje koles w fabryce BMW i osobiscie wybierał sobie dokładnie dany egzemplarz w trakcie produkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #368 Napisano 11 Lipca 2017 w sobote znajomemu polskiemu-niemcowi przeskoczył pasek rozrządu w BMW jak był w PL. co smieszne, pracuje koles w fabryce BMW i osobiscie wybierał sobie dokładnie dany egzemplarz w trakcie produkcji Idąc tropem rozumowania niektórych forumowiczów, zapewne wykryli w nim geny polskie i podmienili kiedy nie patrzył... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #369 Napisano 29 Grudnia 2017 Przejechałem w pierwszym roku 22 tyś km Z auta jestem zadowolony Minus Nie czuć tych 150 ps tdi Trochę mały moment obrót. I dziwo na jazda ch 190 ps też jakoś tak grzecznie jechało. Ale na zakochanych drogach to luz i tak. Poważniejszy problemem jest trzymanie drogi na łupkach. Nie wiem czy to wina kombi. Dynamiczną jazdę wyklucza bujanie tyłu auta np przy wyprzedzaniu. Spalanie jest bardzo ok 5-5.5 litraA Samo wnętrze jest bardzo dobre Fotele rewelacja Ledy ok . Trudno znaleźć minusy wnętrza Może jedynie brak miejsca na telefon Jestem bardzo zadowolony z umiarkowanych cen serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #370 Napisano 29 Grudnia 2017 Plus to duży zbiornik paliwa i zwykle pokrętła od klimy radia Łamałem się między pastuszkiem a 6 mazda. Jak czytam forum mazdy to ona też nie jest idealna. Jedynie benzyna nie byłaby problemem na 30 km dojedzie do pracy mojej źony . Dpf Za dwa lata auto z przebiegiem około 60 tyś i tak będę zmieniał. Na chwilę obecną nie ciągnie mnie do a6 eklaswkład i takich tam. Plusem passata jest to że on jest on wizualnie taki zwykly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #371 Napisano 29 Grudnia 2017 Dużym plusem b8 jest to że uźytkownicy-forumowiczów nie wpisują tu głupot typu auto klasy Premium. Ot zwykły porządny samochód. Na forum superba słowo Premium używane regularnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #372 Napisano 29 Grudnia 2017 1 godzinę temu, galux20 napisał: Na forum superba słowo Premium używane regularnie Dodaj jeszcze w jakim kontekście... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #373 Napisano 29 Grudnia 2017 No ze superb to właściwie a6 Generalnie o super nie nie można złego słowa powiedziec 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #374 Napisano 29 Grudnia 2017 to chyba o różnych forach piszemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #375 Napisano 29 Grudnia 2017 8 godzin temu, galux20 napisał: Przejechałem w pierwszym roku 22 tyś km Z auta jestem zadowolony dokładnie tyle samo zrobiłem i też jestem zadowolony ale nie wiem kto projektował soft do keyless i potem kto to testował skoro autem można odjechać bez kluczyka i jeździć ile się da. Zdarzyło mi się, że odjechałem bez kluczyka, który został w torebce żony, a nie zauważyłem ostrzeżenia. Żadnego brzęczenia ani hamowania, a przecież można to wprowadzić do softu. Dla złodzieja wymarzony gadżet . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #376 Napisano 30 Grudnia 2017 Faktycznie dziwna sytuacja.czyli stare prymitywne rozwiązania typu kluczyk są najlepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #377 Napisano 30 Grudnia 2017 My widzimy minusy tego autka.jednak autko jest tak pocieszne ze bardzo lubimy ten samochodzik. Zastanawia mnie ten tył zawieszenia.ewidentnie ustawiane na komfort i dostojną jazdę. No i wypalanie dpf . W hdi tego Tak nie zauważam.my dojeżdżamy 25 -dk 30 km i taki odcinek jest za krótki do wypalania zimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #378 Napisano 31 Grudnia 2017 W nowszych rocznikach piszczy jak wyjdziesz z kluczykiem z zasiegu ale jechac oczywiscie mozna dalej, zasady bezpieczenstwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #379 Napisano 2 Stycznia 2018 Dnia 30.12.2017 o 07:55, galux20 napisał: No i wypalanie dpf . W hdi tego Tak nie zauważam.my dojeżdżamy 25 -dk 30 km i taki odcinek jest za krótki do wypalania zimą. U mnie trochę spadła częstotliwość wypalania i jest znośnie, już się przyzwyczaiłem. Ja robię dziennie 15-30km ale dojazd mam 7km do pracy więc silnik zawsze niedogrzany. Jednak na samym początku była masakra . Aha i nie czekam z wypalaniem, po prostu przerywam i idę do domu. Jeżdżę na podwyższonych obrotach na biegu niż nakazuje komp. żeby szybciej silnik się nagrzewał - 1800 RPM i niżej nie schodzę bo też silnik podobno więcej sadzy produkuje. Zaświeciła mi się kontrolka dpf jeden raz przy przebiegu 500km od nowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perconti Zgłoś #380 Napisano 4 Marca 2018 (edytowane) Moja ocena po pierwszym roku. Przejechane 25k, 60% miasto. PLUSY: - jakość wykończenia i materiały - rewelacyjne - tapicerka HL - mega ładna i po roku z dziećmi nadal wygląda jak nowa - podstawowe audio gra wystarczająco dobrze - podstawowe wyposażenie HL bardzo fajne - LEDy sa super - silnik cichy, zrywny i z umiarkowanym spalaniem. Szybko łapie temperaturę. Minusy: - kierownica - w przekroju nie jest okrągła tylko jajowata i długo nie mogłem się przyzwyczaić. Wymusza pozycję blisko kierownicy - zawieszanie głośne i sztywne, bardzo fajne tylko na nowym asfalcie (co ciekawe mamy też golfa i zawias jest dużo przyjemniejszy 2017 CL 1.4 DSG) - bardzo słabe wyciszenie kabiny od szumów (opon i powietrza) - to największa wada tego samochodu - DSG wrzuca dwójkę po jednej sekundzie od ruszania w trybie normal (dziwne uczucie) - na nawet minimalnie wilgotnej nawierzchni nie da się ruszyć bez uślizgu kół - siedem biegów, ale strasznie krótkich. Brakuje biegu autostradowego. co bym zmienił: - 2.0 tsi 4 motion - duża nawigację - AID koniecznie - komfortowy dostęp - szyby podwójne albo biedne A4 (żeby było ciszej) Edytowane 5 Marca 2018 przez perconti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach