lisekexeter Zgłoś #21 Napisano 3 Grudnia 2015 Kurde moze to ma znaczenie ale ja w audi z systemem lucasa mam aluminiowa zwrotnice a w passacie z ktorego mam ate jest stalowa zwrotnica,jutro wezme sie za wymiane wszystkiego razem i juz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #22 Napisano 3 Grudnia 2015 Żeliwna a nie stalowa;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #23 Napisano 10 Grudnia 2015 Jak by ktoś był chętny, to będę miał za jakiś miesiąc, półtora jarzma 451 i zaciski ate w pięknym żółtym kolorze na sell (po piaskowaniu, malowaniu i wymianie wszystkich elementow uszczelniajacych i prowadnic), bo u siebie robię swap na 321... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #24 Napisano 11 Grudnia 2015 A robileś już swap tylnych hebli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #25 Napisano 11 Grudnia 2015 Jeszcze nie. Miałem 288 z a4 b7, ale za dużo zabawy z montażem. Mogłoby to nie być tak wytrzymałe jak powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #26 Napisano 11 Grudnia 2015 Mialeś cały zestaw.do.288 czyli zaciski, jarzma i tarcze? Mialem nadzieje, że kompletny set pasuje p&p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #27 Napisano 11 Grudnia 2015 No też miałem nadzieję, że będzie pasować czytając forum. niestety nie pasuje... Trzeba by znaleźć tarcze z odsadzeniem podobnym do passata, inaczej trzeba między jarzmo a piaste dac dystans ok 30mm i i tyle dłuższe śruby które to mocują. A to już dla mnie zalatywało niepewnoscia. To już wolę dorobić dystans do oryginalnych jarzm, i dac tarcze 282. Z pierwszych rozeznan będzie to pewniejsze. Bo nic innego na tył nie wymyśliłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #28 Napisano 12 Grudnia 2015 Sporo forumowych pasków w tym mój ma takie rozwiązanie na tył, adaptery na tylne jarzma -- tarcze lite 280mm z audi a4. Zaciski zostają oryginalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #29 Napisano 12 Grudnia 2015 To.powiedz.kto.robi.takie.adaptery. Biore od razu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sw2 Zgłoś #30 Napisano 10 Lipca 2018 Koledzy! Zwichrowały mi się już drugie tarcze 280. Jedne były TRW drugie Textar, wszystko w hamulcach zostało dokładnie sprawdzone oprócz jednej rzeczy ( o czym za chwilę). Pomyślałem, że wsadzę tam nieco większe tarcze (288)i teraz: doczytałem, że potrzebuję zacisków jarzm, tarcz i klocków. Jakich konkretnie numerów mam szukać? Jakich części, od czego? Czy ktoś mi po numerze Vin jest wstanie powiedzieć jaki mam system? Co z czujnikiem zużycia? Aktualnie nie mam, jak przełożę na takie klocki, które mają to mam sobie po prostu kabel uciąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwe Zgłoś #31 Napisano 22 Listopada 2020 Podbijam pytanie - odpowie ktoś jednoznacznie jak jest z wymianą 280 Lucas na 312 Ate? Wymieniać trzeba zaciski z jarzmami, czy całe zwrotnice? Czy śruby sa takie same? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwe Zgłoś #32 Napisano 9 Maja 2021 Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach