Skocz do zawartości
polonez15

SWAP hamulców przód 280-288mm pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde moze to ma znaczenie ale ja w audi z systemem lucasa mam aluminiowa zwrotnice a w passacie z ktorego mam ate jest stalowa zwrotnica,jutro wezme sie za wymiane wszystkiego razem i juz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeliwna a nie stalowa;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś był chętny, to będę miał za jakiś miesiąc, półtora jarzma 451 i zaciski ate w pięknym żółtym kolorze na sell (po piaskowaniu, malowaniu i wymianie wszystkich elementow uszczelniajacych i prowadnic), bo u siebie robię swap na 321...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A robileś już swap tylnych hebli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie. Miałem 288 z a4 b7, ale za dużo zabawy z montażem. Mogłoby to nie być tak wytrzymałe jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialeś cały zestaw.do.288 czyli zaciski, jarzma i tarcze? Mialem nadzieje, że kompletny set pasuje p&p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też miałem nadzieję, że będzie pasować czytając forum. niestety nie pasuje... Trzeba by znaleźć tarcze z odsadzeniem podobnym do passata, inaczej trzeba między jarzmo a piaste dac dystans ok 30mm i i tyle dłuższe śruby które to mocują. A to już dla mnie zalatywało niepewnoscia. To już wolę dorobić dystans do oryginalnych jarzm, i dac tarcze 282. Z pierwszych rozeznan będzie to pewniejsze. Bo nic innego na tył nie wymyśliłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo forumowych pasków w tym mój ma takie rozwiązanie na tył, adaptery na tylne jarzma ---> tarcze lite 280mm z audi a4. Zaciski zostają oryginalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To.powiedz.kto.robi.takie.adaptery. Biore od razu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy!

Zwichrowały mi się już drugie tarcze 280. Jedne były TRW drugie Textar, wszystko w hamulcach zostało dokładnie sprawdzone oprócz jednej rzeczy ( o czym za chwilę).

Pomyślałem, że wsadzę tam nieco większe tarcze (288)i teraz: doczytałem, że potrzebuję zacisków jarzm, tarcz i klocków.

Jakich konkretnie numerów mam szukać? Jakich części, od czego?

Czy ktoś mi po numerze Vin jest wstanie powiedzieć jaki mam system?

Co z czujnikiem zużycia? Aktualnie nie mam, jak przełożę na takie klocki, które mają to mam sobie po prostu kabel uciąć?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbijam pytanie - odpowie ktoś jednoznacznie jak jest z wymianą 280 Lucas na 312 Ate? Wymieniać trzeba zaciski z jarzmami, czy całe zwrotnice? Czy śruby sa takie same?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności