Skocz do zawartości
Mlody_tm

Wysokie obroty, czy alternator się kończy ???

Rekomendowane odpowiedzi

Zamiast pakować kasę w części kup drugiego i woź wszędzie ze sobą. Twojemu będzie wstyd i będzie ładnie odpalał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wiecie co... alltrack ma idento.... tez mu mrygają lampki i pod nogami. więc TTTK ??? bo tosz to nowka auto.

tu akurat bede sie przyczepiał ,że powodem mrugania jest/może byc dogrzewacz ,ale dla pewności sprawdź czy w alltracku po nagrzaniu silnika dalej mrugają w/g mnie nie bedą mrugały ,bo jednak 100A poboboru to dość dużo ,u mnie (i nie tylko u mnie) w octavii po wyłączeniu się dogrzewacza mruganie ustępowało i jeszcze jedno przy zwykłych żarówkach chyba tego nie było widać ,ale nie jestem pewien.

Napisz co i jak po testach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn przypomne ze w lecie tez mrygaja a dogrzewacz wtedy nie dziala. To dzis testowalem bez nawiewow, wiec tez bez dogrzewacza chyba :) mrygaja zarowki u gory do czytania / to w5w - nie ledy,

 

I pod nogami juz ledy sa i tez lekko mrygają...:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ,ale mi chodzi o to abyś sprawdził ,jak to sie zachowuje w tym alltracku ,ja tylko piszę na podstawie moich doświadczeń ,co nie znaczy ,że nie mogę się mylić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie a gdzie opis problemu??? coś zjadło posty??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posty ktoś przeniosl mi tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/13172-Obroty-silnika-na-biegu-jalowym/page3

 

a tego tematu nie usunał :) i tak sie rozkrecilo :)

 

w alltracku sprawdzalem i u siebie na wylaczonych nawiewach czy wlaczonych... nic to nie zmienia. tak samo mrygają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest takie delikatne mruganie, pulsowanie. fajnie jakby ktos z b7 sprawdzil u siebie rano gdy ciemno....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem i mruga ,ale przestaje po rozgrzaniu ,choć nie do końca przynajmniej miałem takie wrażenie ,a silnik miał niecałe 80 stopni jeszcze ,a jazda się już skończyła ,następny test w weekend

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Seba,

Tez obadam po rozgrzaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i lipa.... Po trasie dlugiej w garazu patrze i pulsuja zaroweczki i ledy pod nogami. Bardzo mnie ciekawi czy na nowym alternatorze bedzie spokoj... Nowy aku zalozylem i nowy regulator napiecia (oryginal) i bez zmian....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności