Skocz do zawartości
de_gie

1.8t aeb szarpie przy przyśpieszaniu logi

Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym że szarpie przy depnięciu gazu od dołu do 3000obr a mechanicy to milion pomysłów na to mają a komputerem to umieją tylko błędy sprawdzić więc zwracam się z prośbą znawców i diagnostykę logów. Zaznaczam że robiłem to wszystko pierwszy raz czytając w intrnecie. Logi wyłącznie na benzynie robiłem na gazie to samo.

 

Grupy 2-13-25 dynamiczne

Grupy 1-2-16 dynamiczne

Grupy 2-7-25 dynamiczne

Grupy 2-18-25 dynamiczne

 

 

Grupa 3 statycznie

Grupa 2 statycznie

Grupa 7 statycznie

Grupa 16 statycznie

Grupa 18 statycznie

Grupa 23 statycznie

Grupa 25 statycznie

 

Z góry dziękuję za wszelaką pomoc pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O logach się nie będę wypowiadał, ale sprawdzałeś takie podstawowe rzeczy jak : świece, przewody zapłonowe i filtry ?

Być może że to wtryski, ale to tylko sugestia i to powinno byś widać po logach, więc niech Ci oceni twoje logi.

A co do błędów, to żadne się nie pojawiają po podpięciu pod kompa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O logach się nie będę wypowiadał, ale sprawdzałeś takie podstawowe rzeczy jak : świece, przewody zapłonowe i filtry ?

Być może że to wtryski, ale to tylko sugestia i to powinno byś widać po logach, więc niech Ci oceni twoje logi.

A co do błędów, to żadne się nie pojawiają po podpięciu pod kompa ?

 

Świece wymieniane były bez zmian i te podstawowe rzeczy sprawdzone dlatego zdecydowałem się na logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtórz log dynamiczny z dwóch grup razem 002+007.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powtórz log dynamiczny z dwóch grup razem 002+007.

 

Ok jutro wstawie a co te nie dobre bo jest z 2 i 7 wstawione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi 2 i 7 trzeci bieg 1.200obr gaz w podłogę i do 6000obr mniej więcej.

 

Grupa 2 i 7 razem

Edytowane przez de_gie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie logi wyglądają prawidłowo, jedyna opcja to problem z układem zap?onowym, jakie świece założyłeś? następny temat to moduł zapłonu na filtrze powietrza do podmianki, potem zostają jeszcze cewki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wg. mnie logi wyglądają prawidłowo, jedyna opcja to problem z układem zap?onowym, jakie świece założyłeś? następny temat to moduł zapłonu na filtrze powietrza do podmianki, potem zostają jeszcze cewki.

 

Świece dwa razy wymieniane to nie to obawiam się że cewki sprawdzę ten moduł. A n75 turbo dv i przepływka ok z logów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wymienione na takie jak byc powinny ngk platynowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale wymienione na takie jak byc powinny ngk platynowe?

 

Tak i po pół roku znowu zmieniłem na nowe i bez zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam ostatnio przerabiałem problem z szarpaniem, sprawdziłem wszystkie zaworki, świece, robiłem logi i w ostateczności pomogło czyszczenie przepustnicy i poprawna adaptacja, po tym szarpanie ustało i jest dużo lepsza reakcja na wciskanie pedału gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam ostatnio przerabiałem problem z szarpaniem, sprawdziłem wszystkie zaworki, świece, robiłem logi i w ostateczności pomogło czyszczenie przepustnicy i poprawna adaptacja, po tym szarpanie ustało i jest dużo lepsza reakcja na wciskanie pedału gazu.

 

Czyścić czyściłem ale jak zrobić adaptacje ona automatycznie się nie robi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak problem rozwiązany? W moim nowym nabytku podobnie. Auto muli, jedzie dopiero od ok 3 -3.5 tys obrotow czasem wyzej czasem nieco niżej, szarpie przy dodaniu gazu większym lub naglym ujęciu gazu. Swiece niwe ngk wg. Katalogu, cewki sorawne, zaworek n75 oraz dv sprawdzone wyczyszczone. Wężyki posprawdzane, turbinka brak luzow jakichkolwiek, oleju w dolocie beak, przepustnica czysta, leciutka mgielka czystego oleju. Nie mam pomysłu. ... nie mam jak podpiac pod vag. Czy uszkodzony przeplywomierz dawalby takie objawy akbo modul zapłonowy? W sumie zostalo tylko to....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się bo też mam problem z szarpaniem przy pełnym bucie w przedziale 2000-3000

Pasek 1.8T AEB

Może ktoś oceni logi.

DYNAMICZNE:

Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_280074.html

Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_280073.html

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_280072.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności