wyczol Zgłoś #1 Napisano 18 Listopada 2015 Witam mam problem z odpalaniem Passata B6 1.9 TDI na początku ciężko odpalał ciepły (nie zawsze w wwiększości przypadków było ok) po jakims czasie również zimny w VCDS błąd 012295 - Camshaft Position Sensor (G40) P3007 - 000 - No Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 196 Mileage: 223919 km Time Indication: 0 Date: 2015.10.22 Time: 16:58:35 Freeze Frame: RPM: 819 /min Speed: 0.0 km/h postanowiłem wymienić czyjnik i po jego wymianie znowu ciężko odpala trzeba trochę dłużej pokręcić zanim odpali tym razem za każdym razem czyli jest gorzej niż było. Czy to oznacza że nowy czujnik jest uszkodzony? błąd z vcds: 1 Fault Found: 000833 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Mileage: 225394 km Time Indication: 0 Date: 2015.11.18 Time: 16:40:50 Freeze Frame: RPM: 819 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.52 V Bin. Bits: 00001000 Idle Stabilization: 0.0°KW (no units): 48.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 18 Listopada 2015 Moim zdaniem jeśli czujnik G40 jest uszkodzony silnik nie powinien odpalać. Profilaktycznie sprawdź stan świec żarowych. Być może są już słabe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wyczol Zgłoś #3 Napisano 18 Listopada 2015 no tak tylko dlaczego po wymianie zmieniły się objawy tzn, teraz zawsze źle odpala jeśli chodzi o świece to wydaje mi się że raczej ciężko będzie odpalał tylko na zimnym silniku. ps znajomy w polo miał podobne objawy (te które opisałem przed wymianą) po wymianie czujnika wszystko ustało a u mnie wręcz odwrotnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #4 Napisano 18 Listopada 2015 Czujnik kupiłeś nowy, z aso?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wyczol Zgłoś #5 Napisano 18 Listopada 2015 czujnik nowy ale nie z aso i obawiam się że tu tkwi problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kcprrr Zgłoś #6 Napisano 19 Czerwca 2016 Witam. Podpenę się pod temat, mam Passata z silnikiem 1.9 BKC (bez DPF) i ten sam problem. Kręci kilka ładnych sekund, czasem nawet gaśnie. Wymieniłem ostatnio rozrząd ze wszystkim, pasek alternatora również ze wszystkim, 4 świece żarowe oraz czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu. Wydałem prawie 2000zł i problem nie ustał. Po wymianie pokazuje tylko 1 błąd 000833 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittient, wcześniej był też błąd czujnika położenia wału, a rozrządu był ten sam co u założyciela tematu. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #7 Napisano 19 Czerwca 2016 Jak jest błąd jakiegoś czujnika i po wymianie to samo to trzeba prześwietlić wiązkę. Miałem kilka przypadków w golfie V lub skodzie gdzie zgłaszał błąd czujnika wałka lub wału, po wymianie dalej to samo, czasem odpalał dobrze czasem długo kręcił. Skodę kiedyś z trasy przywieźli i że w czasie jazdy zgasła. Podłączam kompa i błąd czujnika wału (ten po skosie w skrzyni ) ciężko ale dało się wymienić imbusem z kulką. Auto odpaliło na dotyk, chwilę pochodziło i zgasło, znów ten sam błąd i w pomiarze parametrów nie widać obrotów. Schemat i jazda, raz mam przejście z kompa na kostkę czujnika raz nie. Ruszam wiązką i znalazłem. Wiązka naprawiona (kilka następnych przewodów było blisko przetarcia) i klient zadowolony dojechał nad morze a był gdzieś tam z dołu Polski. W golfie to samo, tam jeszcze dodatkowo dwa przewody od świec żarowych się przetarły. Jedno auto było z błędem czujnika wałka rozrządu, też w tym miejscu wiązka dostała. Na pierwszy rzut oka nie widać ale jak się odegnie wiązkę to już co innego. W tych przypadkach ocierała się o gruby przewód wodny chłodnicy na dole w okolicach rozrusznika. Trzeba tam sprawdzić bo jest tam ciasno a silnik niestety drga. Ogólnie to tam gdzie wiązka czegoś dotyka lub jest do czegoś zamocowana to trzeba to sprawdzić. Nowy czujnik też może być uszkodzony, mi się to jeszcze nie przytrafiło, prędzej te zamienniki krócej działają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomi 78 Zgłoś #8 Napisano 12 Lipca 2016 Witam Drodzy Forumowicze. Od niedawna mam problem z rozruchem silnika. Problem mianowicie dotyczy tego, że kiedy odpalam swojego Passka rano po nocy nie ma żadnych problemów. Pali idealnie. Natomiast każdy kolejny rozruch w ciągu dnia to już nie to samo, musi przewalić parę razy wałem zanim odpali. (Passat 1.9 TDI BLS 2008 rok - kombi) Podpowiedzcie od czego najlepiej zacząć sprawdzanie ewentualnie co według Was może być przyczyną dolegliwości mojego Passka. Z góry dziękuję za ewentualne zainteresowanie, Pozdrawiam Tomi 78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krysiak Zgłoś #9 Napisano 5 Lipca 2017 Witam. Mam problem z seatem toledo 3 z motorem 1.9tdi BKC 2005r Podczas odpalania na cieplym silniku długo kręci i odpala z szarpnięciem. Podczas diagnostyki wywaliło świece zarowa cylindra II i błąd czujnika g40. Czujnik wymieniony na nowy oem świece żarowe zmierzyłem multimetrem, oporność 01.0. Po wykasowaniu błędów wywala je spowrotem. Pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #10 Napisano 5 Lipca 2017 Gdzieś wcześniej pisałem o golfie V który też wywalał świece i czujnik, wymiana nic nie dała, przetarta była wiązka w okolicach rozrusznika o przewody wodne. Sprawdziłeś wiązkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amok Zgłoś #11 Napisano 5 Lipca 2017 Może mapa się rozjechała i trzeba poprawić dawkę rozruchową na ciepłym, poczytaj w 1,9 TDi się zdarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierz1983 Zgłoś #12 Napisano 29 Lipca 2017 Witam Mam problem z Passatem b6 1.9 BKC.Sprawa wygląda tak,że od tygodnia auto trzeba dłużej kręcić żeby odpalil.Czasem wywala błąd czujnika położenia wału korbowego.Po jego usunięciu błąd bardzo rzadko się pojawia.Auto jedzie normalnie.Dzisiaj mechanik sprawdził rozrząd czy się nie rozjechal ( i wyszło na to że jest ok).2 mechaników twierdzi że jakby był zepsuty czujnik wału to bym w ogóle go nie odpalil.Ma ktoś może jakiś pomysł ?Z góry dziękuję.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2017 Witam Mam problem z Passatem b6 1.9 BKC.Sprawa wygląda tak,że od tygodnia auto trzeba dłużej kręcić żeby odpalil.Czasem wywala błąd czujnika położenia wału korbowego.Po jego usunięciu błąd bardzo rzadko się pojawia.Auto jedzie normalnie.Dzisiaj mechanik sprawdził rozrząd czy się nie rozjechal ( i wyszło na to że jest ok).2 mechaników twierdzi że jakby był zepsuty czujnik wału to bym w ogóle go nie odpalil.Ma ktoś może jakiś pomysł ?Z góry dziękuję.Pozdrawiam To ze wywala błąd czujnika to normalne jeśli trochę go kręcisz, a przyczyn nie odpalenia 1.9 od kopa jest bardzo wiele, musisz poszukac o tym w necie jest bardzo wiele informacji. Najpierw sprawdź kompem!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierz1983 Zgłoś #14 Napisano 29 Lipca 2017 Komp pokazuje błąd PO726.(4 razy tak miałem) Od wczoraj już nie wywala błędu ale czasem kręci idealnie a czasem trzeba czekać z 3 , 4 sekundy zanim załapie.Spalanie bardzo małe i jedzie ok...tylko czasem długo kreci.Wszystko wystąpiło po zatankowaniu w gownianej Warszawie i właśnie dotankowalem do pełna na innej stacji.Moze kurde tu jest pies pogrzebany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek252525 Zgłoś #15 Napisano 29 Lipca 2017 Komp pokazuje błąd PO726.(4 razy tak miałem) Od wczoraj już nie wywala błędu ale czasem kręci idealnie a czasem trzeba czekać z 3 , 4 sekundy zanim załapie.Spalanie bardzo małe i jedzie ok...tylko czasem długo kreci.Wszystko wystąpiło po zatankowaniu w gownianej Warszawie i właśnie dotankowalem do pełna na innej stacji.Moze kurde tu jest pies pogrzebany �� sprawdź ciśnienie na pompie w baku ile daje i na pompie tandemowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierz1983 Zgłoś #16 Napisano 29 Lipca 2017 Dzięki za sugestie.Bede walczył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierz1983 Zgłoś #17 Napisano 6 Sierpnia 2017 Trzeci mechanik w końcu naprawił auto.Jak się okazało ,była przetarta wiązka walka rozrządu (w okolicach rozrusznika).Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #18 Napisano 6 Sierpnia 2017 Trzeci mechanik w końcu naprawił auto.Jak się okazało ,była przetarta wiązka walka rozrządu (w okolicach rozrusznika).Pozdrawiam W tych autach od tego się zaczyna sprawdzanie, nie tylko od czujnika się przetarły, chyba że tylko te ci poprawili a resztę zostawili. Odpowiedź miałeś kilka postów wyżej, kilka chwil roboty i samemu byś dał rade to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #19 Napisano 7 Sierpnia 2017 Trzeci mechanik w końcu naprawił auto.Jak się okazało ,była przetarta wiązka walka rozrządu (w okolicach rozrusznika).Pozdrawiam Jak w przysłowiu Do trzech razy sztuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierz1983 Zgłoś #20 Napisano 7 Sierpnia 2017 Dokładnie âş Ale teraz nowy problem...Coś mi hałasuje z przodu (jakby plastik o plastik).Próbowałem to namierzyć ale za cholera nie wiem co Myślałem że coś w zawieszeniu (byłem na stacji diagnostycznej) i grama luzu.I teraz czytam że to może przekładnia kierownicza.Zaczyna mnie już to auto wkur.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach