IQM1 Zgłoś #41 Napisano 7 Stycznia 2016 Ty za to nie masz ani napędu ani zabawki i dlatego masz problem sam ze sobą.Daruj już sobie kolego wpisy tego typu. Tak jest tylko psychiatra może mu pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako11 Zgłoś #42 Napisano 7 Stycznia 2016 tak się składa że jeżdżę na co dzień 530xd i też buksuje ? a co do paska 4M to jestem zadowolony z tego jak się prowadzi, pierwsze 5kkm zrobione i DCC też zaczyna działać jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_n Zgłoś #43 Napisano 7 Stycznia 2016 Problem w tym, że jeździłem Audi A6 3.0 TDI quattro swojego teścia i tam nawet mowy nie było żeby coś buksowało. Wiem, że to Torsen ale chciałbym chociaż namiastkę mieć tego w Haldexie. Do tej pory nie wierzę w ten napęd. Mam nadzieję, iż śnieg który ma mocno napadać w weekend rozwieje moje watpliwości... To samo chciałem napisać, ale widzę że sam masz już właściwe doświadczenia. W A7 3.0 TDI, czy A6 Competition nie miałem żadnych uślizgów kół, a koni było znacznie więcej niż 240 KM (niutonometrów też gdyby ktoś miał wątpliwości). Teraz mam Mazdę 6 z 4x4 i sprawdzę i to, a warunki sprzyjają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako11 Zgłoś #44 Napisano 7 Stycznia 2016 Bo już nie rozumiem o czym piszecie. Chyba nie twierdzicie, że audi z torsenem nie zrywa? Jeździłem A6 C6 3.0 TDI 225KM dlubniętą na 276KM, belgijskim kastratem Q5 3.0TDI po chipie 287KM i każdy zrywał jak driver chciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_n Zgłoś #45 Napisano 7 Stycznia 2016 Bo już nie rozumiem o czym piszecie. Chyba nie twierdzicie, że audi z torsenem nie zrywa? Jeździłem A6 C6 3.0 TDI 225KM dlubniętą na 276KM, belgijskim kastratem Q5 3.0TDI po chipie 287KM i każdy zrywał jak driver chciał. Nie no jasne, jeśli trafisz na odpowiednio śliską nawierzchnię, to nie ma z tym problemu. Chodzi o to, że napędy dołączane pozwalają na spore zerwanie przyczepności zwykle przedniej osi przy po prostu dynamicznym ruszaniu. Najbardziej to czuć gdy jedziesz w zakręcie, dodasz mocniej gaz (zbyt dużo na dane warunki) i po prostu przednia oś Ci ucieknie. Tego nie masz w stałym napędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako11 Zgłoś #46 Napisano 7 Stycznia 2016 Powiem Wam, że mam mieszane uczucia jeśli chodzi o 4motion. Czasami zastanawiam się czy ten napęd faktycznie występuje u mnie Już kilka razy na wilgotnej nawierzchni gdy trochę mocniej wcisnąłem pedał gazu, zaczęły się niepotrzebnie zdzierać przednie opony. W weekend gdy chciałem pierwszy ruchyć na światłach sytuacja podobna tylko tym razem było mega sucho z powodu mrozu. Na dodatek kontrolka trakcji zaczęła ostro mrugać. To nie są warunki w których kontrola trakcji powinna się włączać Wystarczy przekazać więcej momentu na tylną oś i samochód bez problemu by się katapultował spod świateł. O co w tym wszystkim chodzi? Haldex 5 generacji miał działać w ułamkach sekund... Chyba o tej sytuacji się rozpisujecie. A co do zachowania w zakrętach to jak dla mnie torsen jak i xdrive wymagają trochę więcej umiejętności od kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #47 Napisano 8 Stycznia 2016 Powiem Wam, że mam mieszane uczucia jeśli chodzi o 4motion. Czasami zastanawiam się czy ten napęd faktycznie występuje u mnie Już kilka razy na wilgotnej nawierzchni gdy trochę mocniej wcisnąłem pedał gazu, zaczęły się niepotrzebnie zdzierać przednie opony. W weekend gdy chciałem pierwszy ruchyć na światłach sytuacja podobna tylko tym razem było mega sucho z powodu mrozu. Na dodatek kontrolka trakcji zaczęła ostro mrugać. To nie są warunki w których kontrola trakcji powinna się włączać Wystarczy przekazać więcej momentu na tylną oś i samochód bez problemu by się katapultował spod świateł. Jakie masz opony i jakie masz ciśnienie? Ja nie szaleję, ale zdarza mi się ruszać spod świateł z pedałem w podłodze i NIGDY jeszcze nie widziałem przy tym dyskoteki i nie odczułem zrywania przyczepności. Za to jak się wciska pedał w podłogę na starcie przy skręconych kołach, to oczywiście od razu się ślizga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #48 Napisano 15 Stycznia 2016 Jakie masz opony i jakie masz ciśnienie? Ja nie szaleję, ale zdarza mi się ruszać spod świateł z pedałem w podłodze i NIGDY jeszcze nie widziałem przy tym dyskoteki i nie odczułem zrywania przyczepności. Za to jak się wciska pedał w podłogę na starcie przy skręconych kołach, to oczywiście od razu się ślizga. Akurat z opon jestem mega zadowolony Mam Dunlop Winter Sport 5 i ciśnienie 2,7 na 17 calowych felgach. Być może jezdnia, która była wizualnie czarna miała oblodzenie którego nie było po prostu widać. W zeszłym tygodniu na trasie w odstępie kilku kilometrów leżały w rowie dwa samochody. Też wydawało mi się, że jezdnia jest sucha. Dopiero w momencie gdy chciałem się zatrzymać i zapytać o ewentualną pomoc poczułem jak pięknie działa ABS. Okazało się, że na jezdni jest szklanka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #49 Napisano 16 Stycznia 2016 A czy ktos wie jak wypada porownanie VW DLA vs. LED Matrix? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #50 Napisano 19 Stycznia 2016 A czy ktoś z kolegów jeszcze porównywał dokładniej wyciszenie A4 B9 i Passata? Czy w Audi jest faktycznie wyraźnie ciszej, np. mniej słychać*ruch uliczny, mijane samochody itp.? To mi najbardziej przeszkadzało w testowanym B8... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamciek88 Zgłoś #51 Napisano 19 Stycznia 2016 Uważam, że w A4 jest zauważalnie ciszej, jesli chodzi o prace zawieszenia - rownież. Ale to przecież naturalna polityka koncernu VW. Z jakiegoś powodu Audi jest droższe Jesli chodzi o porównanie z Matrixem - Matrix dodatkowo zbiera informacje z navi i potrafi dopasować strumien swiatla do zakrętu jeszcze zanim wykonasz ruch kierownica, poszerza przy skrzyżowaniach itp. Ale jesli chodzi o sam zasięg, czy jasność świecenia to nie widzę różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #52 Napisano 21 Stycznia 2016 Właśnie oglądalem test, w którym bardzo negatywnie ocenia wyciszenie A4 i twierdzi, że jest znacznie gorzej niż w Passacie: Faktycznie, nawet w samym wideo słychać duży huk na autostradzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maluch69 Zgłoś #53 Napisano 21 Stycznia 2016 W Audi gorzej niż w VW. Koniec świata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #54 Napisano 6 Stycznia 2018 Ło matko. Gość i jego „testy”. Żenujące. Wartość merytoryczna żadna. Wartość informacyjna prawie żadna. I gdyby chociaż zechciał łaskawie zrobić jakąś edycję tych swoich nagrań z kamerki. Niby można nie oglądać. Offtop, ale nie mogłem się powstrzymać. Zreszta testy w youtube to zagadnienie na niejeden doktorat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #55 Napisano 6 Stycznia 2018 Dnia 2016-01-19 o 23:08, Kamciek88 napisał: Jesli chodzi o porównanie z Matrixem - Matrix dodatkowo zbiera informacje z navi i potrafi dopasować strumien swiatla do zakrętu jeszcze zanim wykonasz ruch kierownica, poszerza przy skrzyżowaniach itp. Ale jesli chodzi o sam zasięg, czy jasność świecenia to nie widzę różnicy. W Audi LED-Matrix doświetla tablice informacyjne nad drogą. Może w Passacie też. W Audi A4 jest cicho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #56 Napisano 7 Stycznia 2018 Po lifcie pewnie swiatla tez beda braly dane z gps, w Arteonie juz to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppaawlik Zgłoś #57 Napisano 13 Stycznia 2019 Prośba o pomoc, za chwilę wybieram służbowe auto, mam jedynie 2 możliwości: A4 sedan lub Passat variant. Oba 2.0 diesel 150km w automacie. Niestety Pasek jest maksymalnie doposażony a audi maksymalnie goły. P Pasek fele 17, przyciemnianae szyby, highline, skóra nappa z wentylacją i masażem, wyświetlacz zamiast zegarów, el klapa, reflektory top led, navi i jeszcze parę drobiazgów A4 sedan, zwykłe ksenony i te straszne 3 ledowe groszki, felgi 16 balony standard, szyby białe, obwódki czarne bez chromu. Ma jedynie dorzucone pakiety Comfort i Technology, czyli navi, ogrzewane fotele, radio, czyjniki parkowania, półkę na tel. Audi trochę mały, niby ciasno nie jest, ale uczucie dziwne, zakładałem, że jak będzie miał ledy, czarne szyby i felgi 17 to wybiorę pomimo małego rozmiaru dla samej marki premium i komfortu, ale teraz jak się okazało, że wyposażenie jest skromne to mam poważny dylemat. Tu prośba o pomoc i pytanie do Was, osób, które jeżdziły każdym z tych modeli, czy komfort audi jest aż o tyle lepszy, że warto go w zaistniełej sytuacji brać czy zostalibyście przy ładnie doposażonym i wyglądającym Pasku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #58 Napisano 13 Stycznia 2019 (edytowane) mam passata, jezdziłem też audi, z tym samym silnikiem i skrzynią, oba sedany wrażenia: -jakość wykończenia lepsza w audi, z biegiem czasu, (3 lata) audi lepiej się trzyma -miejsca zdecydowanie mniej w audi -wyciszenie do 130km/h takie samo, powyżej to już audi delikatnie zaczyna wygrywac -większy bak w passacie - dla mnie ma znaczenie -przewagą audi którym jezdziłem, było dość bogate wyposazenie, tu jeżeli go nie będzie, to troche traci na atrakcyjnosci. -audi może być troche bardziej "sportowe", a passat "kanapowy", na długie trasy wole passata, na kręte drogi wybrałbym audi (tu też rozmiar opon ma znaczenie) jednak przepaści w komforcie nie ma. -wyposażenie dodatkowe zdecydowanie umila podróże, więc warto je mieć Edytowane 13 Stycznia 2019 przez sadam1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_PiTi_ Zgłoś #59 Napisano 14 Stycznia 2019 Ja przy takim dylemacie brałbym passata. Audi są super pod warunkiem ze maja wyposażenie odpowiadające temu jak VW pozycjonuje tą markę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppaawlik Zgłoś #60 Napisano 14 Stycznia 2019 Dzięki, tak zrobię, lepiej dobrze wyposażony Passat niż podstawowe A4. Szczególnie, że A4 ciasnawe a ja każdego tygodnia latam Trójmiasto--Warszawa po autostradzie i trzymanie się w ciasnych zakrętach nie jest aż tak istotne, tym bardziej że prowadzenie Passata najgorsze nie jest a A4 na 16 calach to też balon, jeszcze może się okazać, że będzie nawet gorzej w A4. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach