Morhol Zgłoś #61 Napisano 22 Sierpnia 2016 U mnie przy 218 tyś. stan zapełnienia DPF to 138 ml. Więc teoretycznie na 300 tys filtr powinien wystarczyć, ale to też zależy od sposobu eksploatacji samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cenationgg Zgłoś #62 Napisano 23 Sierpnia 2016 Więc teoretycznie na 300 tys filtr powinien wystarczyć, ale to też zależy od sposobu eksploatacji samochodu. Uzupełnię informację dla użytkowników 2.0TDI na pompowtryskach, DPF wytrzymuje 60g zapełnienia popiołem (nie mylić z sadzą). Ja np. mam teraz 300 000km przebiegu, 96g zapełnienia; na 6 biegu z klima przy 110 km/h jak depnę to czekam 4s aż złapie 120 km/h. Na popularnym portalu aukcyjnym fabrycznie nowy DPF z 24m gwarancja kosztuje ~1150zł. Wycięcie od 800zł w górę, polecam wkładać nowego dziada ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
POPEK Zgłoś #63 Napisano 26 Sierpnia 2016 ja mam ~250tys. KM coś ok 85g jak nie więcej i zastanawiam sie nie nad kupnem nowego a wycięciem go na stałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #64 Napisano 7 Września 2016 co powiece o tym dfp-e w moim CC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #65 Napisano 7 Września 2016 możesz nie spamować tym samym w różnych tematach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #66 Napisano 7 Września 2016 Pytanie-co ile mniej więcej wypala się DPF w 2.0 TDI-CR? Wcześniej miałem TDI-PD i tam przy sprawnym DPF wypalał się co. ok. 1tkm. Teraz przejechałem 5-6tkm i ani razu nie widziałem, żeby DPF się wypalał. Oba auta z DSG. Na pompkach słyszalne było buczenie i biegi zmieniał przy wyższych obrotach, w CR żadnego buczenia, żadnej zmiany biegów przy wyższych obrotach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #67 Napisano 7 Września 2016 W CR tylko podniesione obroty na biegu jałowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #68 Napisano 7 Września 2016 Na pompkach słyszalne było buczenie i biegi zmieniał przy wyższych obrotach, w CR żadnego buczenia, żadnej zmiany biegów przy wyższych obrotach... U mnie w CR podczas wypalania na biegu jałowym podniesione są obroty i cały czas pracują wentylatory. ponieważ dużo jeżdżę w trasie więc rzadko się zdarza żebym mógł stwierdzić co jaki czas występuje wypalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #69 Napisano 7 Września 2016 U mnie w CR podczas wypalania na biegu jałowym podniesione są obroty i cały czas pracują wentylatory. W moim tak samo więc chyba tak powinno być. Ostatnim razem specjalnie śledziłem po jakim dystansie zacznie wypalać i wyszło ok. 700 km (z czego jakieś 80% trasa). Trwało to 5 km jazdy po mieście i ok. 3-4 min. na postoju, więc jak ktoś nie jest wyczulony i nie zaobserwuje podwyższonych obrotów podczas zatrzymania albo akurat jedzie w trasie to nawet nie zauważy procesu wypalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garmul Zgłoś #70 Napisano 8 Września 2016 W CR tylko podniesione obroty na biegu jałowym Jestem świeżym użytkownikiem, swoim Paskiem zrobiłem dopiero 1kkm, ale jak wypalało to poza zwiększonymi obrotami (ok.1tys/min) i spalaniem na biegu jałowym (1,2-1,3l/h z włączoną klimą), zauważyłem zmianę biegów na wyższych obrotach. Przy spokojnej jeździe były wyższe o ok 200-300obr/min niż normalnie. Powiem nawet, że taka praca skrzyni bardziej mi się podoba, nie wbija 6-ki przy 60km/h! Było to pierwsze wypalanie, zresetowałem licznik km, teraz czekam na następne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #71 Napisano 9 Września 2016 ponieważ dużo jeżdżę w trasie więc rzadko się zdarza żebym mógł stwierdzić co jaki czas występuje wypalanie No ja też ok. 80-90% przebiegu w trasie zrobiłem-wyłącznie z tego powodu znów klekota kupiłem. No nic, będę obserwować, a w najbliższych dniach podepnę i sprawdzę zapełnienie DPF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #72 Napisano 9 Września 2016 witam Mam pytanie czy wartość Ash oil volume 180ml to wartość kwalifikująca dfp do wymiany ewentualnie regeneracji??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #73 Napisano 9 Września 2016 Według ASO górna granica zapełnienia to 175 ml ale to tylko teoria i w praktyce różnie to bywa. Coś się dzieje z dpf czy pytasz profilaktycznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #74 Napisano 9 Września 2016 zauwazyłem dziwne syczenie pod maską podczas przyspieszania(nie znalazlem nieszczelnosci w dolocie),częste wypalanie oraz ostatnio przybyło ok 1l oleju(tzn ropy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #75 Napisano 9 Września 2016 zauwazyłem dziwne syczenie pod maską podczas przyspieszania(nie znalazlem nieszczelnosci w dolocie),częste wypalanie oraz ostatnio przybyło ok 1l oleju(tzn ropy). Przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #76 Napisano 9 Września 2016 232tys orginalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #77 Napisano 10 Września 2016 zauwazyłem dziwne syczenie pod maską podczas przyspieszania(nie znalazlem nieszczelnosci w dolocie),częste wypalanie oraz ostatnio przybyło ok 1l oleju(tzn ropy). Masz jakieś błędy na kompie? przy tych objawach i takim zapełnieniu filtra szukałbym rozwiązania w postaci usunięcia dpf bądź jego wymiany. Czyszczenie dpf w ASO kosztuje ok. 500 pln ale niewiele pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #78 Napisano 10 Września 2016 Czyszczenie dpf w ASO kosztuje ok. 500 pln ale niewiele pomaga. W tych pieniądzach można wyczyścić dpf-a na "wieczność" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #79 Napisano 10 Września 2016 We Wrocławiu jest stała akcja sprawdzania DPF na Przeglądach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #80 Napisano 10 Września 2016 czy ma ktoś doświadczenie z firmą Euro-Vat .U nich regeneracja kosztuje ok600zł brutto i gwarancja na 2lata bez limitu km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach