KDX Zgłoś #201 Napisano 5 Lipca 2017 (edytowane) Hey, szukałem, ale nie znalazłem podobnego tematu, jeżeli czegoś nie zauważyłem - przepraszam. W moim CFGB zauważyłem, że DPF wypala się bez podnoszenia obrotów silnika - rośnie temperatura oleju (do 98 stopni na postoju, 101 - jazda w mieście), silnik pracuje "trochę" inaczej ale nie rosną obroty, nie ruszają wentylatory. DPF wypala się co 500 - 600 km (wg KTS/VCDS). Oleju nie przybyło, moc jest. Diagności stwierdzili, że wszystko OK, a DPF parametry - mówią "nówka". Problem pojawił się po wymianie odmy, chwilę później wjechały nowe wtryski i pompy - CR i w zbiorniku, te wymiany nic nie zmieniły. Może szukam dziury w całym ale jednak sprawa jest dziwna. Pytanie/ prośba - gdzie szukać, co może być problemem? Jeżeli to problem. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję! K. Edytowane 6 Lipca 2017 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwanga Zgłoś #202 Napisano 27 Maja 2021 Witam szanownych kolegów, od lutego posiadam passata B6 z tym DPFem , dziś zrobiłem sprawdzanie w jakim on jest stanie ale nic z tego nie rozumiem. Mogę liczyć, że mnie oświecicie. Wygląda to tak : Czwartek,27,Maj,2021,15:34:48:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64 Wersja VCDS: AKP 21.3.0.0 Wersja danych: 20210309 DS325.0 www.vcds.pl -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (03L 906 022 QC) 15:34:11 0 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 3 mbar Particle Filter Different. Pressure 0 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 159 ml Particle Filter Oil Ash Volume 10.2 Particle Filter Carbon Mass (spec.) 0.0 Particle Filter Carbon Mass (act.) Po tłumaczeniu w google wyszło mi to tak : 0 mbar Przesunięcie filtra cząstek stałych Różne. Nacisk Filtr cząstek 3 mbar Różne. Nacisk 0 mbar Przesunięcie filtra cząstek stałych Różne. Nacisk 159 ml Popiół z filtra cząstek stałych Objętość 10.2 Masa węgla filtra cząstek stałych (spec.) 0.0 Filtr cząstek stałych Masa węgla (akt.) No i tego nie rozumiem , możecie to mi wyjaśnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #203 Napisano 27 Maja 2021 7 minut temu, kwanga napisał: No i tego nie rozumiem Jeździć, obserwować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwanga Zgłoś #204 Napisano 27 Maja 2021 (edytowane) dziękuję za informację, a co obserwować? DPF wypala się dość często czasami nawet po przejechaniu 5 km, obecnie już wiem kiedy zaczyna się wypalanie, to go trzymam aż do końca procesu, dziwi mnie jeszcze zachowanie bieżące spalanie bo na jałowym potrafi pokazywać nawet 22L a po kilku sekundach schodzi do 0,6L . Wdzięczny będę za informację na co mam zwracać uwagę, co będzie teraz ważne? Edytowane 27 Maja 2021 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach