SZYLO Zgłoś #101 Napisano 8 Października 2016 w 2005 roku nie było dpf-ów więc i u ciebie go nie ma No to musisz się dokształcić kolego, bo silniki z 2005r. BMP mają Euro4 dzięki filtrowi czasteczek stalych Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danny Zgłoś #102 Napisano 9 Października 2016 Witam mam problem podczas wymuszonej procedury wypalania dpf. Podczas włączenia sie kontrolki dpf za samochodem jest chmura dymu ktora znika po 2 sekundach silnik zachowuje się prawidłowo ma wyższe obroty skrzynia automatyczna włącza samoczynnie niższe biegi by utrzymać wysokie obroty silnika. Zabrudzenie filtra 98% samochód jeździ tylko długie trasy. Jest to Passat b6 2006 r 289 tys. km 2.0 140km DSG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #103 Napisano 9 Października 2016 Wymien czujnik ciśnień przy zapełnieniu 98% nie dałoby się jezdzić, coś jest nie tak Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danny Zgłoś #104 Napisano 10 Października 2016 Czujnik cisnienia wymieniony i dalej to samo komputer pokazuje 98% zanieczyszczenia zachowuje się to dziwnie że coś odcina dalsze wypalanie silnik pracuje jak przy normalnym wypalaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #105 Napisano 10 Października 2016 a resetowałeś dfp w nastawach ? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danny Zgłoś #106 Napisano 11 Października 2016 Nie robiłem ponieważ nie mam pojęcia jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #107 Napisano 11 Października 2016 Prędzej czy póżniej i tak powycinamy te DPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #108 Napisano 11 Października 2016 We Wrocławiu na stacjach diagnostycznych podczas przeglądu sprawdzają w Dieslach, czy DPF na pewno jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #109 Napisano 11 Października 2016 W jaki sposob sprawdzaja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #110 Napisano 11 Października 2016 Normalnie. Stacje zostały wyposażone przez Prezydenta w odpowiedni miernik cząstek stałych. Mają nakazane sprawdzanie normy spalin przy odpowiednich obrotach silnikach. Odpowiednio długo trwa pomiar i powtarzają dwa razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #111 Napisano 11 Października 2016 No to niedługo nastanie znow era samochodow benzynowych. Dobrze ze UK 100 lat za murzynami, ostatnio na przegladzie wogole koles spalin nie sprawdzal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #112 Napisano 12 Października 2016 Kraków ponoć też zakupił urządzenia do pomiaru spalin diesla tyle, że chyba nie dla diagnostów tylko dla drogówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #113 Napisano 12 Października 2016 (edytowane) 3 dni temu przeglad techniczny i można zapomnieć żeby sprawdzali spaliny (Szczecin). Edytowane 14 Października 2016 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #114 Napisano 12 Października 2016 Od zakupu Passata pokonałem już prawie 10tkm... dzisiaj pierwszy raz zauważyłem wypalanie dpf-może dlatego, że auto w zasadzie cały czas lata w trasie. W CR ten proces łagodniej zachodzi niż w PD. Ale podczas jazdy później zmienia biegi na wyższy w dsg, spalanie wzrasta na postoju i obroty do 900, ale nie słychać tego buczenia, które było dla mnie charakterystyczne w PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #115 Napisano 12 Października 2016 Benzyny też mają być wyposażone od przyszłego roku w DPF-y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #116 Napisano 12 Października 2016 Benzyny też mają być wyposażone od przyszłego roku w DPF-y no no A świstak siedzi i zawija w sreberka benzyny od lat są wyposażone w takie coś jak katalizator, w silnikach diesla stosowany jest filtr cząsteczek stałych który pochłania sadzę, w benzynie podczas spalania nie wydziela się sadza więc po co tam filtr cząsteczek stałych??? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #117 Napisano 12 Października 2016 http://moto.onet.pl/aktualnosci/volkswagen-wprowadza-filtry-czastek-stalych-w-silnikach-benzynowych/455djd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #118 Napisano 12 Października 2016 http://moto.onet.pl/aktualnosci/volkswagen-wprowadza-filtry-czastek-stalych-w-silnikach-benzynowych/455djd No ok powiem że jestem w szoku ale jak coś to nie dpf-a a gpf-a Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #119 Napisano 12 Października 2016 Silnik benzynowy spala też olej, a spalony olej daje już sadzę. Z tym że w benzyniaku może chodzić o niespalone paliwo... je może wyłapać taki GPF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #120 Napisano 13 Października 2016 Ciekawe, czy w benzynach też zainstalują specjalne oprogramowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach