Skocz do zawartości
kriss555

Rozrząd 1.8 20V ADR

Rekomendowane odpowiedzi

powiem szczerze że w tych sprawach jestem laikiem więc kolejne moje pytanie.Co to znaczy skan błędów?:kwasny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiem szczerze że w tych sprawach jestem laikiem więc kolejne moje pytanie.Co to znaczy skan błędów?:kwasny
podłączyć pod kompa i sprawdzić błędy na VAG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy wymianie rozrządu absolutnie nie musisz wymieniać pompy wody. Nie kuliduje ona z rozrządem i w razie jak padnie to można wymienić spokojnie samą pompkę bez rozwalania rozrządu. Sprawdzone (wymieniałem rozrząd i kupiłem też pompę wody ale nie została wymieniona, ponieważ stara jest ok a ewentualna wymiana w przyszłości tak jak napisałem nie koliduje z rozrządem). Pozdro

 

a ja tam wymieniam w AWT rozrząd po raz drugi i po raz drugi z pompką wody i przynajmniej wiem, że z tym mam spokój :) tymbardziej, że jej koszt nie jest niewyobrażalnie wysoki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Pytanie mam trochę z innej beczki. Mam AWT z Tipem i chcę wymienić rozrząd i olej w Tipie.

Pytanie jest takie:

1. Czy wymiana rozrządu ma jakis wpływ na poziom oleju w skrzyni, czy przy rozbieraniu chłodnic można trochę wylać oleju skrzyniowego?

 

2. Co robić pierwsze rozrząd czy olej (pytam pod kątem odpowiedzi na pytanie nr1)

 

Mam dwóch różnych mechaników do tych tematów i nie wiem do którego pojechać najpierw.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

A w jaki sposób chcesz wylać olej zmieniając rozrząd w AWT ? Rozrząd wymieniasz i tylko go ściągasz - nie rozbierasz przodu. Nie rozbierasz żadnych chłodnic przy wymianie rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... a mnie powiedziano, że cały przód trzeba ściągnąć ze wszystkim, chłodnice itp.

No to jak to w końcu jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety musisz sciagac przod w silniku 1.8t awt wiekszosc paskow tak ma za wyjatkiem 1.6 i diesli

Edytowane przez wojta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

to dziwne, bo w moim awt nic nie ściągałem, a wymieniałem kompletny rozrząd wraz z paskami od klimy i alternatora oraz z pompą wody. Odpowiedź jest prosta. Masz zbyt leniwego mechanika aby się troche pogimnastykował.

 

---------- Post added 28-11-2011 at 00:00 ---------- Previous post was 27-11-2011 at 23:59 ----------

 

wojta jeśli nie tykałeś AWT to nie wprowadzaj kolegi w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to dziwne, bo w moim awt nic nie ściągałem, a wymieniałem kompletny rozrząd wraz z paskami od klimy i alternatora oraz z pompą wody. Odpowiedź jest prosta. Masz zbyt leniwego mechanika aby się troche pogimnastykował.

 

---------- Post added 28-11-2011 at 00:00 ---------- Previous post was 27-11-2011 at 23:59 ----------

 

wojta jeśli nie tykałeś AWT to nie wprowadzaj kolegi w błąd.

zgadza sie nie tykalem ale ksiazka mowi mi co innego jesli to popierasz tym ze sam wymieniales i tak to zrobiles to jak najbardziej nie bede sie sprzeczal pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale jeśli mechanior uprze się, że chce rozbierać to rozumiem, że jest możliwość nie odpinania wszystkich przewodów i węży - jedynie od chłodzenia bo pomapa wody będzie zmieniona.

Czyli do automatu nic nie będzie trzeba dolewać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, ale jeśli mechanior uprze się, że chce rozbierać to rozumiem, że jest możliwość nie odpinania wszystkich przewodów i węży - jedynie od chłodzenia bo pomapa wody będzie zmieniona.

Czyli do automatu nic nie będzie trzeba dolewać?

jesli nie bedzie odpinal przodu to nie bo przewody sa na dole chlodnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

automat nie ma nic wspólnego z wymianą rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem tematu jako ,że szukajka nie trybi odnośnie samego 1.8 bez T :P

A mianowicie interesuje mnie czy trzeba rozbierać cały przód ? Naturalnie chodzi o silnik APT

Chciałbym tego uniknąć ze względu na zamontowane w zderzaku halogeny ale jak już będzie trzeba to się je ściągnie :P

Myślę,że pompę wody też wymienie mimo,że była wymieniana w 2010 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie znalazłem tematu jako ,że szukajka nie trybi odnośnie samego 1.8 bez T :P

A mianowicie interesuje mnie czy trzeba rozbierać cały przód ? Naturalnie chodzi o silnik APT

Chciałbym tego uniknąć ze względu na zamontowane w zderzaku halogeny ale jak już będzie trzeba to się je ściągnie :P

Myślę,że pompę wody też wymienie mimo,że była wymieniana w 2010 r.

 

wystarczy odchylić na tyle żeby mieć dostęp kluczem do śrub ale lepiej jest na zdjętym przodzie jak kto woli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa jest w moim przypadku zależna od rozrządu w jakikolwiek sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jak w aeb pompa wody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy a jak w aeb pompa wody

wejdź pod auto to zobaczysz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam wersję AEB i szukam zestawu + pompa na allegro i nie wiem który kupić może ktoś zaproponuje ? Ceny od 360 do 550 zł . Nie znam się na firmach danych elementów składowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też mam wersję AEB i szukam zestawu + pompa na allegro i nie wiem który kupić może ktoś zaproponuje ? Ceny od 360 do 550 zł . Nie znam się na firmach danych elementów składowych.

 

http://moto.allegro.pl/rozrzad-skf-pompa-vw-passat-b5-1-8-1-8t-minsk-i2058745696.html

http://moto.allegro.pl/rozrzad-skf-pompa-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i2011172092.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności