radas Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Sorry jak było podobne, ale wyszukiwarka nic nie podała. Gdy pozostawię samochód na 2-4 dni bez uruchamiania, rozładowuje mi się całkowicie akumulator. Wykluczam sam aku gdyż mam dwa (w tym jeden prawie nowy, Centra kupiony specjalnie na wyeliminowanie problemu) i dzieje się to na obu. Zamkąłem ręcznie zamki w drzwiach i masce (aby miec dostęp do skrzynek bezpieczników i symulować zamknięty samochód), odczekałem chwilę na czas uzbrojenia się samochodu, podłączyłem miernik. Wskazania na poziomie 0,6 A czyli 10x za dużo. Po kolei wyjmowałem wszystkie bezpieczniki. W końcu trafiłem na bezpiecznik po wyjęciu którego poziom poboru prądu spadł do właściwego 0, 04 A. Odpowiedzialny za to jest bezpiecznik w skrzynce (wersja skrzynki nr 3) przedziału silnika oznaczony SB 13 - STEROWNIK SILNIKA 10A. Po jego wyjęciu po włożeniu kluczyka zapalają się diody kontrolne, ale silnik w ogóle nie odpowiada. Co rozłącza ten bezpiecznik ? Rozumiem, że odłącza sam komputer. Znaczy, że on może być uwalony ? A może rozłącza on komputer a komputer rozłącza inne obiegi, w tym ten odpowiedzialny za pobór prądu ? Mam dołożony alarm. Gdy wyjmę bezpiecznik ze skrzynki z lewej strony nr 17 Czujniki alarmowe, to samochód zaczyna wyć i pobór znacznie wzrasta. Więc trudno mi stwierdzić bez fizycznego odłaczenia alarmu czy to on nie jest przypadkiem odpowiedzialny za pobór.A jego najbardziej podejrzewałem. Edytowane 1 Listopada 2015 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2015 Musisz poczekac ok 20min zanim zmierzysz pobór prądu. Dopiero po tym czasie auto "usypia". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #3 Napisano 1 Listopada 2015 Musisz poczekac ok 20min zanim zmierzysz pobór prądu. Dopiero po tym czasie auto "usypia". Oczywiście tak robiłem. Przy okazji zauważyłem, że jak samochód w ogóle jest nie zamknięty to pobór jest jeszcze większy. Ale to nie ma nic do rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #4 Napisano 1 Listopada 2015 A radio jakie masz zamontowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #5 Napisano 1 Listopada 2015 Chińskie. Ale ten bezpiecznik odpowiadał by za radio ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #6 Napisano 1 Listopada 2015 A kiedy zmieniałeś radio? Spróbuj odłączyć radio i zobaczyć czy akumulator będzie się nadal rozładowywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2015 Chińskie. Ale ten bezpiecznik odpowiadał by za radio ? Bardziej chodzi o sytuację że radio, alarm itp nie pozwalana na usypianie auta. Często tak bywa z rns510 przy starym gatewayu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #8 Napisano 1 Listopada 2015 Ja mam chińskiego Erisina z Androidem. O jego wadach i zaletach pisałem gdzie indziej. Ale wracając do rzeczy podobno geteway nie ma nic do współpravy z nim. Ten problem dotyczy chyba tylko rns' y. Skoro świt odłączę je i zobaczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #9 Napisano 1 Listopada 2015 Ja mam chińskiego Erisina z Androidem. O jego wadach i zaletach pisałem gdzie indziej. Ale wracając do rzeczy podobno geteway nie ma nic do współpravy z nim. Ten problem dotyczy chyba tylko rns' y. Skoro świt odłączę je i zobaczę. od czegoś trzeba zacząć, jak twój żółtek ma połączenie po can to nie wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach