perzu126 Zgłoś #281 Napisano 3 Sierpnia 2018 9 godzin temu, shibby napisał: wybierasz sterownik 19 Adaptacje Limit napięcia start/stop i zamiast domyślnych 7,6V ustawiasz 12V najlepiej ustawić sobie OBD11 na angielski, wtedy opisy będziesz miał tak jak powyżej. Dziękuje. Ale co to sterownik 19? Silnik? Widziałem na YT, ale w Audi i wchodzili w Getway. I tu mam wątpliwość. Dodam, że korzystam z VCDSa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #282 Napisano 4 Sierpnia 2018 15 godzin temu, perzu126 napisał: Dziękuje. Ale co to sterownik 19? Silnik? Widziałem na YT, ale w Audi i wchodzili w Getway. I tu mam wątpliwość. Dodam, że korzystam z VCDSa. w B8 sterownik 19 to Gateway. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #283 Napisano 8 Sierpnia 2018 Znalazłem- dokładnie to "granica uruchomienia S/S". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strzymik Zgłoś #284 Napisano 21 Listopada 2018 Witam wszystkich nie ma możliwości wyłączenia ss przez VCDS ja to przerobiłem i zakończyło się na wycięciu go w sterowniku tak jak się wycina pdf czas roboty 30 min gościu podjechał pod dom skasował 300 zł i jestem szczęśliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #285 Napisano 21 Listopada 2018 Jak sie nie da? Da sie zmieniasz granice uruchamisnia albo napieciem albo temp zewnetrzna i masz spokoj po co go ze sterownika az wywalac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #286 Napisano 22 Listopada 2018 (edytowane) po to by mieć 300pln w kieszeni mniej Edytowane 22 Listopada 2018 przez shibby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel2017 Zgłoś #287 Napisano 9 Grudnia 2018 Nie widziałem aby było o tym wspominane. Są dostępne układy odwracające działanie przycisku start stop. Domyślnie po uruchomieniu auta SS zostaje wyłączony, ale w każdej chwili można go włączyć. Koszt około 100zł Przykładowo: https://allegro.pl/dezaktywacja-start-stop-wylaczenie-start-stop-i7620304179.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #288 Napisano 13 Grudnia 2018 nie pisze do jakich aut ma to zastosowanie. Linkowałem gdzieś tu na forum ofertę dedykowaną pod B8 wraz z trybem serwisowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudelka.robert Zgłoś #289 Napisano 13 Grudnia 2018 A u mnie pokazuje przy zapisie nowych parametrow „polecenie poza zakresem” Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #290 Napisano 14 Grudnia 2018 daj 12V albo 12.1V. Mi przyjął 12V. U mnie zdarzało się, że pokazywało komunikat "operacja niedozwolona" czy coś w tym stylu. Wyłączyłem wtedy obd11, odpaliłem silnik, podpiąłem się raz jeszcze na zapalonym silniku i wtedy kodowanie przeszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudelka.robert Zgłoś #291 Napisano 14 Grudnia 2018 Dzięki problem rozwiązany wystarczyło wyjść z programu jeszcze raz uruchomić jako administrator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #292 Napisano 18 Stycznia 2019 (edytowane) Sorry ale jak zobaczyłem 15 stron na temat deaktywacji systemu Start/Stop to parskłem śmiechem. Jak zakupulem OBDleven to ten system poszedł w "siną dal" (cenzura) w pierwszej kolejności. "Pies trącał" ten wymysł ekologów (za to zdrowszy akumulator i sam rozrusznik". Potem aktywowałem "Video in motion". Edytowane 18 Stycznia 2019 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomek1988 Zgłoś #293 Napisano 20 Stycznia 2019 Dnia 9.12.2018 o 21:09, Majkel2017 napisał: Nie widziałem aby było o tym wspominane. Są dostępne układy odwracające działanie przycisku start stop. Domyślnie po uruchomieniu auta SS zostaje wyłączony, ale w każdej chwili można go włączyć. Koszt około 100zł Przykładowo: https://allegro.pl/dezaktywacja-start-stop-wylaczenie-start-stop-i7620304179.html I jak? Stosował ktoś ten wynalazek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twinsen Zgłoś #294 Napisano 15 Września 2020 Podobno w paskach MY2020 nie działa kodowanie napięciem bądź temperaturą. Ktoś przerabiał temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolekb6 Zgłoś #295 Napisano 21 Września 2020 U mnie po zmianie na 12V wszystko działa. Dzięki! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twinsen Zgłoś #296 Napisano 19 Października 2020 No więc mogę potwierdzić, że w Passacie rok modelowy 2020 i Tiguanie też rok 2020 ŻADNE nastawy zmieniające jakiekolwiek parametry silnika w tym start-stop są NADPISYWANE po każdym uruchomieniu zapłonu. Można sobie zmieniać co się chce, jeśli VW uznał że jest to "system bezpieczeństwa" to nie zmienimy NIC w adaptacjach. To się prostu samo nadpisze po chwili. Także wpisałem np. napięcie 12V, po ponownym odpaleniu i kilku błędach jest tam ponownie wartość 7,8V. To samo z temperaturą i jeszcze jest parę miejsc gdzie jest start-stop wymieniony osobno i zmiany tam też nie są zapamiętywane. W takich autach jak moje możliwe jest jedynie wpięcie elektroniki między przycisk a wiązkę, układy są dostępne na portalach lub u tunerów. Można oczywiście wyciąć ten fragment kodu ze sterownika, ale to wiąże się ze zmienioną sumą kontrolną, w przypadku aut które raportują diagnostykę przez e-sim (moje raportuje), VW natychmiast dowiaduje się że było grzebane, może to skutkować anulacją gwarancji. Nawet jeśli są macherzy którzy potrafią to zrobić tak by auto tego nie zaraportowało, to w ASO i tak wyjdzie że jest wycięte. Także najmniej inwazyjna metoda to po prostu tzw. "chińska kostka" czy jak to się tam zwie To samo tyczy się np. Lane Assist - w moim załącza się za każdym razem i mogę wyłączyć, a po ponownym odpaleniu znów jest załączone (podobnie jak zamknięty obieg powietrza, który jest zawsze resetowany, nie da się tego zakodować). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siriuslee Zgłoś #297 Napisano 4 Listopada 2020 Ja mam pytanie do tematu - Start/Stop w Pasku. Chciałbym zapytać czy można zakodować system tak aby STOP uruchamiał się nie odrazu ale po jakimś czasie np. 10-15 s od zatrzymania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twinsen Zgłoś #298 Napisano 9 Listopada 2020 Wydaje mi się że jakby to było możliwe, to byśmy o tym od lat wiedzieli Nie znalazłem niczego takiego niestety w całym internecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fokal Zgłoś #299 Napisano 21 Listopada 2020 Ktoś juz chyba o tym gadżecie wspominał:https://a.aliexpress.com/_mraMEKp Potwierdzam, że działa super i nie wymaga kodowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adr3k Zgłoś #300 Napisano 21 Listopada 2020 (edytowane) Witam, mam pytanie do osób znających temat SS, mam oczywiście dezaktywowane napięciem, jak w temacie a czy zmiana napięcia ma wpływ na to że pokazuje mi zawsze "Duże zapotrzebowanie na energię". Nawet na nowym aku Agm??? Edytowane 21 Listopada 2020 przez Adr3k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach