vahu Zgłoś #241 Napisano 1 Sierpnia 2016 Ale jak go odpalą żeby wjechać na stanowisko, to pojawi się przekreślone A. No i teraz jeśli w Discover Pro wejdą w status SS to wyskoczy informacja, ze nie można wyłączyć silnika, bo napięcie zbyt niskie, tak?A jesli zeskanują błędy z pamięci, to też wyskoczy zbyt niskie napięcie dla aktywacji SS? Tak czy nie? Bo jesli tak, No to tylko głupi by nie sprawdził tego napięcia. Ale Wy macie problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #242 Napisano 1 Sierpnia 2016 Gdyby dalej brnąć w takie analizy, to niedługo trzeba będzie pytać ASO, czy można pierdnąć w alcantarę kupioną za swoją kasę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #243 Napisano 2 Sierpnia 2016 :haha:lol:lol:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #244 Napisano 2 Sierpnia 2016 Gdyby dalej brnąć w takie analizy, to niedługo trzeba będzie pytać ASO, czy można pierdnąć w alcantarę kupioną za swoją kasę. I to jest normalne podejście. Dezaktywacja SS nie powoduje utraty gwarancji. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości i skończmy to bicie piany bo nie ma o czym. BTW jak ktoś jest z okolicy wykonam mu to przy pomocy VCDS-a (oryginalnego) za free. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Losec Zgłoś #245 Napisano 2 Sierpnia 2016 I to jest normalne podejście. Dezaktywacja SS nie powoduje utraty gwarancji. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości i skończmy to bicie piany bo nie ma o czym. BTW jak ktoś jest z okolicy wykonam mu to przy pomocy VCDS-a (oryginalnego) za free. Jak będę w okolicy to się odezwę. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #246 Napisano 3 Sierpnia 2016 jak im wyskoczy za niskie napiecie czy cos innego na gwarancji to powinni naprawic chyba:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #247 Napisano 21 Sierpnia 2016 Wracając do tematu jest fajny patent - działa jak Auto-Hold - pamięta ostatnie ustawienie. Można także zdezaktywować układ, tak jak by nie było nic podłączone np. jak oddajemy auto do serwisu LINK DO POSTU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laPena Zgłoś #248 Napisano 21 Września 2016 Ostatnie doświadczenia w sprawie wyłączenia S/S raz na zawsze: Udałem się w tym tygodniu do polecanego (przyjaciel ma A6, korzystał i chwalił) magika wyczesanego z forum audi co na wyrywki włącza i wyłącza wszystko co w VAG jest do włączenia i wyłączenia. Niestety najpierw nie mógł znaleść gdzie ustawianie parametrów S/S. sie znajduje. Jak już znalazł to się okazało , że po każdym restarcie silnika system przywraca ustawienia fabryczne nieważne jak się je nadpisało. Nic się nie udało włączyć ani wyłączyć. Różne kable i wtyczki były w obrocie. Magik zrobił oczy jak 5 złotych i sie poddał. Że niby "coś pozmieniali". Pieniędzy nie wziął. Wiec tylko czas w plecy. KOntaktu nie podaję bo nie ma po co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #249 Napisano 21 Września 2016 Ostatnie doświadczenia w sprawie wyłączenia S/S raz na zawsze: Udałem się w tym tygodniu do polecanego (przyjaciel ma A6, korzystał i chwalił) magika wyczesanego z forum audi co na wyrywki włącza i wyłącza wszystko co w VAG jest do włączenia i wyłączenia. Niestety najpierw nie mógł znaleść gdzie ustawianie parametrów S/S. sie znajduje. Jak już znalazł to się okazało , że po każdym restarcie silnika system przywraca ustawienia fabryczne nieważne jak się je nadpisało. Nic się nie udało włączyć ani wyłączyć. Różne kable i wtyczki były w obrocie. Magik zrobił oczy jak 5 złotych i sie poddał. Że niby "coś pozmieniali". Pieniędzy nie wziął. Wiec tylko czas w plecy. KOntaktu nie podaję bo nie ma po co. "Raz na zawsze" jest dosyć prosto. Wystarczy podnieść minimalne napięcie aktywacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #250 Napisano 21 Września 2016 Jak wyżej. Kilka kliknięć, minuta powinna wystarczyć. Jaki magik, takie efekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mody Zgłoś #251 Napisano 21 Września 2016 Ew wystarczy odpiąć kostkę przy aku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #252 Napisano 21 Września 2016 Co to za patent z odpinaniem kabli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mody Zgłoś #253 Napisano 21 Września 2016 taki sam jak kazda inna ingerencja. Podobno jest to przewod, ktory mierzy napięci aku. Jeżeli jest odłaczony, to s/s nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #254 Napisano 21 Września 2016 Ale przy okazji może też nie działać prawidłowo coś innego, np. zabezpieczenie przed całkowitym rozładowaniem akumulatora (długotrwałe pozostawienie na postojówkach, itp.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #255 Napisano 21 Września 2016 [ATTACH=CONFIG]148209[/ATTACH] Ew wystarczy odpiąć kostkę przy aku Nie skomentuje tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #256 Napisano 22 Września 2016 Ostatnie doświadczenia w sprawie wyłączenia S/S raz na zawsze: Udałem się w tym tygodniu do polecanego (przyjaciel ma A6, korzystał i chwalił) magika wyczesanego z forum audi co na wyrywki włącza i wyłącza wszystko co w VAG jest do włączenia i wyłączenia. Niestety najpierw nie mógł znaleść gdzie ustawianie parametrów S/S. sie znajduje. Jak już znalazł to się okazało , że po każdym restarcie silnika system przywraca ustawienia fabryczne nieważne jak się je nadpisało. Nic się nie udało włączyć ani wyłączyć. Różne kable i wtyczki były w obrocie. Magik zrobił oczy jak 5 złotych i sie poddał. Że niby "coś pozmieniali". Pieniędzy nie wziął. Wiec tylko czas w plecy. KOntaktu nie podaję bo nie ma po co. Takich pseudo magikow w Polsce się trochę nazbierało, nabiorą kodowan z zagranicznych forum i potem cwaniakuja przed ludźmi którzy nie mają pojęcia co to jest vcds, a jak się coś wysra lub kodowanie pójdzie nie tak to pseudo magik ma gacie pełne bo w zeczywistosci nie ma bladego pojęcia co narobił. Dla przykładu w Audi można odwrócić działanie przycisku SS poprzez kodowanie a znowu na w vw seat skoda nie da rady, trzeba zamontować dodatkowy moduł który zapamiętuje ostatnie ustawienia. O ile się nie mylę to jako pierwszy podałem te info na forum a6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #257 Napisano 5 Października 2016 Można odwrócić ale działanie światełka na guziku. A nie samej logiki działania systemu. Tak to działa na platformie MLB za pomocą VAG CAN Pro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kerth Zgłoś #258 Napisano 11 Października 2016 Czy ktoś sprawdzał ten schemat i wsad? http://www.nicomania.de/en/auto/start-stop-automatik-deaktivieren Widziałem, że jest zalinkowany - ale chodzi mi o to, czy ktoś już to wdrożył? Czy to właśnie na tym schemacie opierają się forumowe mody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #259 Napisano 11 Października 2016 (edytowane) Czy ktoś sprawdzał ten schemat i wsad?http://www.nicomania.de/en/auto/start-stop-automatik-deaktivieren Widziałem, że jest zalinkowany - ale chodzi mi o to, czy ktoś już to wdrożył? Czy to właśnie na tym schemacie opierają się forumowe mody? Tak, czytaj od postu 84: http://forum.vw-passat.pl/threads/122413-Jak-wy%C5%82%C4%85czy%C4%87-Start-Stop-(Auto-Start-Stop)?p=2395968&viewfull=1#post2395968 Edytowane 11 Października 2016 przez ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kerth Zgłoś #260 Napisano 11 Października 2016 No to wszystko jasne, dziękuję. Niestety na tyle atmela nie znam, żeby samemu coś napisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach