Skocz do zawartości
Tomek77

START/STOP- ostateczne rozwiązanie kwestii dezaktywacji

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jak go odpalą żeby wjechać na stanowisko, to pojawi się przekreślone A. No i teraz jeśli w Discover Pro wejdą w status SS to wyskoczy informacja, ze nie można wyłączyć silnika, bo napięcie zbyt niskie, tak?

A jesli zeskanują błędy z pamięci, to też wyskoczy zbyt niskie napięcie dla aktywacji SS?

Tak czy nie?

Bo jesli tak, No to tylko głupi by nie sprawdził tego napięcia.

 

Ale Wy macie problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby dalej brnąć w takie analizy, to niedługo trzeba będzie pytać ASO, czy można pierdnąć w alcantarę kupioną za swoją kasę.

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:haha:lol:lol:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdyby dalej brnąć w takie analizy, to niedługo trzeba będzie pytać ASO, czy można pierdnąć w alcantarę kupioną za swoją kasę.

I to jest normalne podejście. Dezaktywacja SS nie powoduje utraty gwarancji. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości i skończmy to bicie piany bo nie ma o czym.

BTW jak ktoś jest z okolicy wykonam mu to przy pomocy VCDS-a (oryginalnego) za free.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I to jest normalne podejście. Dezaktywacja SS nie powoduje utraty gwarancji. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości i skończmy to bicie piany bo nie ma o czym.

BTW jak ktoś jest z okolicy wykonam mu to przy pomocy VCDS-a (oryginalnego) za free.

Jak będę w okolicy to się odezwę. Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak im wyskoczy za niskie napiecie czy cos innego na gwarancji to powinni naprawic chyba:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu jest fajny patent - działa jak Auto-Hold - pamięta ostatnie ustawienie. Można także zdezaktywować układ, tak jak by nie było nic podłączone np. jak oddajemy auto do serwisu :)LINK DO POSTU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie doświadczenia w sprawie wyłączenia S/S raz na zawsze:

Udałem się w tym tygodniu do polecanego (przyjaciel ma A6, korzystał i chwalił) magika wyczesanego z forum audi co na wyrywki włącza i wyłącza wszystko co w VAG jest do włączenia i wyłączenia. Niestety najpierw nie mógł znaleść gdzie ustawianie parametrów S/S. sie znajduje. Jak już znalazł to się okazało , że po każdym restarcie silnika system przywraca ustawienia fabryczne nieważne jak się je nadpisało. Nic się nie udało włączyć ani wyłączyć. Różne kable i wtyczki były w obrocie. Magik zrobił oczy jak 5 złotych i sie poddał. Że niby "coś pozmieniali". Pieniędzy nie wziął. Wiec tylko czas w plecy.

KOntaktu nie podaję bo nie ma po co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnie doświadczenia w sprawie wyłączenia S/S raz na zawsze:

Udałem się w tym tygodniu do polecanego (przyjaciel ma A6, korzystał i chwalił) magika wyczesanego z forum audi co na wyrywki włącza i wyłącza wszystko co w VAG jest do włączenia i wyłączenia. Niestety najpierw nie mógł znaleść gdzie ustawianie parametrów S/S. sie znajduje. Jak już znalazł to się okazało , że po każdym restarcie silnika system przywraca ustawienia fabryczne nieważne jak się je nadpisało. Nic się nie udało włączyć ani wyłączyć. Różne kable i wtyczki były w obrocie. Magik zrobił oczy jak 5 złotych i sie poddał. Że niby "coś pozmieniali". Pieniędzy nie wziął. Wiec tylko czas w plecy.

KOntaktu nie podaję bo nie ma po co.

 

"Raz na zawsze" jest dosyć prosto. Wystarczy podnieść minimalne napięcie aktywacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej. Kilka kliknięć, minuta powinna wystarczyć.

Jaki magik, takie efekty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMG_6763.jpg

 

Ew wystarczy odpiąć kostkę przy aku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za patent z odpinaniem kabli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki sam jak kazda inna ingerencja. Podobno jest to przewod, ktory mierzy napięci aku. Jeżeli jest odłaczony, to s/s nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przy okazji może też nie działać prawidłowo coś innego, np. zabezpieczenie przed całkowitym rozładowaniem akumulatora (długotrwałe pozostawienie na postojówkach, itp.).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]148209[/ATTACH]

 

Ew wystarczy odpiąć kostkę przy aku :)

 

Nie skomentuje tego... :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnie doświadczenia w sprawie wyłączenia S/S raz na zawsze:

Udałem się w tym tygodniu do polecanego (przyjaciel ma A6, korzystał i chwalił) magika wyczesanego z forum audi co na wyrywki włącza i wyłącza wszystko co w VAG jest do włączenia i wyłączenia. Niestety najpierw nie mógł znaleść gdzie ustawianie parametrów S/S. sie znajduje. Jak już znalazł to się okazało , że po każdym restarcie silnika system przywraca ustawienia fabryczne nieważne jak się je nadpisało. Nic się nie udało włączyć ani wyłączyć. Różne kable i wtyczki były w obrocie. Magik zrobił oczy jak 5 złotych i sie poddał. Że niby "coś pozmieniali". Pieniędzy nie wziął. Wiec tylko czas w plecy.

KOntaktu nie podaję bo nie ma po co.

 

Takich pseudo magikow w Polsce się trochę nazbierało, nabiorą kodowan z zagranicznych forum i potem cwaniakuja przed ludźmi którzy nie mają pojęcia co to jest vcds, a jak się coś wysra lub kodowanie pójdzie nie tak to pseudo magik ma gacie pełne bo w zeczywistosci nie ma bladego pojęcia co narobił.

 

Dla przykładu w Audi można odwrócić działanie przycisku SS poprzez kodowanie a znowu na w vw seat skoda nie da rady, trzeba zamontować dodatkowy moduł który zapamiętuje ostatnie ustawienia.

O ile się nie mylę to jako pierwszy podałem te info na forum a6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można odwrócić ale działanie światełka na guziku. A nie samej logiki działania systemu. Tak to działa na platformie MLB za pomocą VAG CAN Pro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś sprawdzał ten schemat i wsad?

http://www.nicomania.de/en/auto/start-stop-automatik-deaktivieren

 

Widziałem, że jest zalinkowany - ale chodzi mi o to, czy ktoś już to wdrożył?

Czy to właśnie na tym schemacie opierają się forumowe mody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś sprawdzał ten schemat i wsad?

http://www.nicomania.de/en/auto/start-stop-automatik-deaktivieren

 

Widziałem, że jest zalinkowany - ale chodzi mi o to, czy ktoś już to wdrożył?

Czy to właśnie na tym schemacie opierają się forumowe mody?

 

Tak, czytaj od postu 84:

http://forum.vw-passat.pl/threads/122413-Jak-wy%C5%82%C4%85czy%C4%87-Start-Stop-(Auto-Start-Stop)?p=2395968&viewfull=1#post2395968

Edytowane przez ryger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko jasne, dziękuję. Niestety na tyle atmela nie znam, żeby samemu coś napisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności