Skocz do zawartości
gromchester

Wasze wynegocjowane rabaty na nowego Passata B8

Rekomendowane odpowiedzi

Mam czas, ponieważ samochód zamówię w maju, także cenniki już będą. Siadam do tematu już teraz, żeby w ogóle zorientować się w temacie obecnych rabatów ogółem (ostatni samochód kupiłem w 2012 roku) no i wczytać się w ogóle w temat, żeby wybrać właściwie pojazd, bo i w tej kwestii pojawiają się wątpliwości. Póki co, rozbieżność spora - od Alltracka, przez Tiguana (żona lubi wyżej siedzieć, a w ogóle to zakochana w  Touranie) po wymarzonego Golfa R variant (i pies drapał żonę :D). Także jest chwila czasu, żeby to wszystko poukładać. Jakkolwiek, to nie dyskusja na ten topic, więc żeby nie robić OT, dzięki za podpowiedzi. Reszta już zależy od dilerów. Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto z placu. No tak ale pytanie ile to auto stoi bo jak od początku 2017 roku to pewnie trzeba pomyśleć o wymianie płynów, tarcz z klockami albo przynajmniej samych tarcz. Pytanie jaki wpływ takie długie stanie ma na elektronikę. Nie wiem jak w VW może te auta tak długo na placu nie stoją. I może takie stanie nie ma wpływu na auto. Może jeżdżą nimi?  Nie znam się. Jak szukałem bryki za Pedka 508 w wersji Allure czyli najwyższej z prawie totalnym wyposażeniem koleś oferował rabat 40 000 zł do ceny 116000 zł. Tam był Diesel 180 KM, nie jestem fanem Diesla ale byłem bliski tego zakupu, to był 04.2017. Okazało się, że auto stoi od 02.2016 gdzieś na placu w Polsce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.01.2018 o 17:04, KriSSo napisał:

Mam czas, ponieważ samochód zamówię w maju, także cenniki już będą. Siadam do tematu już teraz, żeby w ogóle zorientować się w temacie obecnych rabatów

To weź pod uwagę, że w tym roku będzie lifting Passata, co można już wyczytać w prasie. Oznacza to, że rabaty na modele przed liftem powinny być cały czas duże, ewentualnie jeśli cena jest drugorzędna to może wolisz poczekać na zmieniony model. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są już konkretne zdjęcie Passata po liftingu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieni się przede wszystkim przedni pas Passata będzie podobny do Arteona. W Polsce pojawi się w 2019 roku więc jeszcze trzeba poczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu nadal ma chromowaną listwę na całej szerokości maski silnika.

Arteon jednak ma ładniejszy przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przywiązywałbym się do tych wizualizacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się cennik na auta rok produkcji 2018. Z nowości to za 1000 można zamówić czarną podsufitkę. 8500 rabatu w cenniku jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.01.2018 o 20:28, Kabe napisał:

a golfa po lifcie wizualizowali w środku tak... piękne to DP

 https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/oxqktkqTURBXy9jNWM0ODhkMDQ1N2U4NTllZjc5NjZkNjIxZTIxZTJkYi5qcGVnkZUCzQMMAMLD

Edytowane przez Tobol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

albo przeoczyłem albo nie znalazłem powitalnego więc Witam Wszystkich użytkowników forum! :)

Ostatnio zacząłem przyglądać się Passatom a w zasadzie Arteon'owi tylko jakoś zawsze nie po drodze było mi z VW. Te wtopy z silnikami, branie oleju skutecznie mnie zniechęcały do marki. Całe życie z japońcami, które były bezawaryjne, ale trochę nudne. Ostatni zakup to już Niemcy ale dalej nie VW. Trochę powertowałem tematów i dotarłem tutaj z rabatami i z tego co widzę to kiepsko to wygląda.

W zasadzie 90% dotyczy leasingów a jak wygląda zakup na gotówkę na osobę prywatną. Ostatni mój zakup w Fordzie 2 lata temu to 18%, samochód do produkcji, osoba prywatna, płatność gotówką.

Czy w VW rabaty na osobę prywatną, przy płatności gotówką dochodzą do 15% czy raczej marzenie ścięte główy?

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, disaster3 napisał:

Witam,

albo przeoczyłem albo nie znalazłem powitalnego więc Witam Wszystkich użytkowników forum! :)

Ostatnio zacząłem przyglądać się Passatom a w zasadzie Arteon'owi tylko jakoś zawsze nie po drodze było mi z VW. Te wtopy z silnikami, branie oleju skutecznie mnie zniechęcały do marki. Całe życie z japońcami, które były bezawaryjne, ale trochę nudne. Ostatni zakup to już Niemcy ale dalej nie VW. Trochę powertowałem tematów i dotarłem tutaj z rabatami i z tego co widzę to kiepsko to wygląda.

W zasadzie 90% dotyczy leasingów a jak wygląda zakup na gotówkę na osobę prywatną. Ostatni mój zakup w Fordzie 2 lata temu to 18%, samochód do produkcji, osoba prywatna, płatność gotówką.

Czy w VW rabaty na osobę prywatną, przy płatności gotówką dochodzą do 15% czy raczej marzenie ścięte główy?

Pozdrawiam!

To zalezy od modelu i momentu w którym kupujesz. Z tego co ja zauważyłem, przez trochę ponad rok myślenia nad zakupem, rabat w vw składa się zazwyczaj z części stałej (np. obecnie 12k na passata do produkcji, wcześniej 18k przy wyprzedazach rocznika) oraz części od dealera (max co słyszałem to 8%, przy zakupie na firmę). Nigdy nie robiłem wyceny na osobę prywatną, ale jakoś odnoszę wrażenie że te atrakcyjniejsze oferty dotyczą tylko zakupu na dzialalnosc gospodarczą (niekoniecznie w leasingu vw) - po prostu większość ofert w internecie ma dopisek "cena obowiązuje przy zakupie na firmę" czy coś w tym stylu. 

Generalnie ten mechanizm stałego rabatu od importera sprawia, ze drozsze auto wcale nie daje wiekszych procent. 15% na passata do produkcji moze byc trudno - to tyle co ja dostałem na wyprzedaż rocznika, a wtedy rabaty odgórne były lepsze. Z tego co wiem to na topowe modele passata do produkcji w tej chwili dostaniesz ok 13%. Więc pewnie arteon będzie mial te rabaty nizsze, bo to znacznie nowszy model (na tiguana dawali mi rok temu, gdy byl to nowy model, okolo 8-9%). Znowu, wszystkie ceny dotycza zakupu na firmę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 15% na samochód do produkcji bym nie liczył. Jeśli dobrze pamiętam to ja miałem niecałe 10% - zakup prywatny za gotówkę (rozważałem też 50-50).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@shoo dzięki za informację. No właśnie tak się przyglądam temu i widzę, że dla sprzedawcy zwykła osoba fizyczna to żaden klient. Jak rabaty to tylko dla firm, weź nasz leasing (trochę jeszcze na Tobie zarobimy) to jeszcze coś dodamy abyś poczuł się wyjątkowo i odpowiednio zrabatowany ;) , itp...

Samochód chce kupić w przyszłym roku, więc się tak powoli przyglądam bo lubię być odpowiednio wcześniej w temacie, niż na szybko wertować "internety" i coś pominąć. I Arteon był/jest w kręgu zainteresowań, ze względu, że Passat nie ma liftback'a a kombi nie chce.

Taka konfiguracja by mi bardzo odpowiadała V5ATT2RQ ;) (i miałem nadzieję, że udałoby się wyrwać w cenie nie wiele przekraczającej 200k PLN)

Natomiast z drugiej strony zestawiam (może nie tyle z Arteonem bo ten mi się bardzo podoba) ale z Passatem, Mondeo Vignale 2.0EB (240 KM) liftback z pakietem Nero na pełnym wypasie. Cena katalogowa to ok. 185k PLN po rabatach 18% do wyrwania przez osobę fizyczną (firmy nawet 20-21%) wychodziłby w ok. 150k PLN. 90 tys w porównaniu z Arteonem, trochę mniej powiedzmy ok. 50 tys w podobnej co Arteon konfiguracji Passatem drogą nie chodzi. :)

Jedyne co trochę studzi moje zapały to "troszkę" już przestarzali "asystenci" i media w Fordzie no i kiepski automat w benzynie. Potencjał w silniku jest spory a ogranicza go kiepska skrzynia. Gdyby był manual lub coś podobnego do 7-dsg jak w VW to nawet nie byłoby dyskusji raczej przy takiej różnicy w cenie. Niestety na temat Lifta Mondeo w Europie cały czas cisza, Passat pod koniec roku będzie miał lifta.

 

No i na koniec zostaje BMW 430ix lub 530ix Premium Selection roczny (w przypadku 5'tki powiedzmy 1,5-2letni). W cenie do 50k Euro można przytargać z DE całkiem fajną sztukę. BMW zawsze mi się marzyło ale nowy przekracza kwotę mojego zdrowego rozsądku do wydania. Bedąc osobą fizyczną nie odliczę niczego jak firmy gdzie ten koszt zakupu jest naprawdę bardzo atrakcyjny. Więc jako "fizol" muszę patrzeć (i płakać) na cenę jaką fizycznie musze zapłacić (a nie jak firma, kalkulując, że od tej ceny, odliczę jeszcze to, później tamto, itd... ;) )

 

@thr dzięki za informację. W takim razie na atrakcyjny zakup VW nie za bardzo mam co liczyć :(

Edytowane przez disaster3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@disaster3 O gustach się oczywiście nie dyskutuje, ale nie porównywałbym Arteona do Mondeo. Z zewnątrz wygląda całkiem fajnie, ale jak patrze na srodek w Mondeo to az mnie ściska z żalu, widać że to auto swoje lata już ma. Widziałeś Kia Stinger może? Gdyby nie warunki dojazdowe do mnie do domu, ja bym chyba ją kupił... :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast BMW można jeszcze szukać Giuli - ciasna ale równie ładna, świeża i do ogarnięcia w dobrych rabatach. Ale nie każdy chce Alfę, Kię czy inne "gorsze" marki tylko premium (choć VW to żadne premium, poza PL).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, shoo napisał:

@disaster3 O gustach się oczywiście nie dyskutuje, ale nie porównywałbym Arteona do Mondeo. Z zewnątrz wygląda całkiem fajnie, ale jak patrze na srodek w Mondeo to az mnie ściska z żalu, widać że to auto swoje lata już ma. Widziałeś Kia Stinger może? Gdyby nie warunki dojazdowe do mnie do domu, ja bym chyba ją kupił... :D 

Nie, nie Arteona kompletnie nie porównuje do Mondeo jako całokształt bo to nie ma co porównywać :D . Bardziej mi chodzi o funkcjonalność załadunku. Liftback i Liftback. ;) Mondeo porównuje głównie do Passata czyli powiedzmy segment D. I tak jak pisałem. Media i wolny automat trochę dyskwalifikuję mi Mondeo w tym porównaniu, natomiast cena nie jest bez znaczenia. Passat HL + R-line (zewn.) 2.0TSI 220KM + dodatki to jest/będzie ok. 50PLN różnicy w stosunku do naszpikowanego po zęby Mondeo Vignale. Inaczej Polo/Fiesta dla żony do jazdy po mieście ;) .

Kii się trochę boję, po opinii osób, które miały do czynienia z tą marką. Przy świeżym modelu i bolączkach wieku dziecięcego serwis w PL kompletnie nie ogarnia tematu. Nie powiem, żeby ten samochód mi się nie podobał (żonie mniej ;) ) ale ten 2.0T w wersji GT-Line sprawia wrażenie i wgląda smakowicie.

14 minut temu, radekrp90 napisał:

Zamiast BMW można jeszcze szukać Giuli - ciasna ale równie ładna, świeża i do ogarnięcia w dobrych rabatach. Ale nie każdy chce Alfę, Kię czy inne "gorsze" marki tylko premium (choć VW to żadne premium, poza PL).

O Giulii też myślałem (Veloce 280KM), ale dodatki kosztują w cholerę i zarówno na Giulie jak i Stelvio nie chętnie dają spore rabaty bo też nowości. Poza tym Giulia to sedan. Na pewno nic nie da tyle co wstępna jazda aby przynajmniej liznąć temat z czym ma się do czynienia i co sprawi lepsze 1sze wrażenie. ;)

 

Edytowane przez disaster3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pewnym stopniu kupno takiej Kia to faktycznie ryzyko. Musisz sie zastanowic czy kupujesz auto na 3-5 lat czy na dluzej (>10 lat), oraz czy to bedzie auto ktore na siebie zarabia (czyt: jak sie zepsuje to duzy problem) czy tez raczej auto dla zabawy i jak bedzie w serwisie to trudno (jak tesla :D ) 

Plusy i minusy:

  • Moi starzy od jakis 7 lat maja auta marki hyundai (i30 mk2 teraz tucson), czyli praktycznie jak kia, i nawet raz nie byli w serwisie (poza przeglądem raz na dwa lata). Nic nigdy się w nich nie zepsuło. 
  • Nie wiem czy ktokolwiek tutaj na forum moze to powiedziec o swoim passacie :-) 
  • Stringer to jednak krok na przod, nowy (bardziej skomplikowany) silnik, naped na tyl itp. Ma co się psuć 
  • Passat/Arteon/Mondeo są obecnie w miare "stabilne", ale czy serwis tak wszystko ogarnia? Watpie, forum pelne jest ludzi u ktorych a to nawigacja nie dziala do konca jak powinna, a to easy open nie dziala, nie mowiac juz o zawieszeniu czy problemach z suchym dsg ktore sie psuje a serwis naprawia byle jak, byle starczylo do konca gwarancji (ciagle szarpie, ale "tak moze byc"). Przynajmniej tsi oleju juz nie bierze i lancuchy rozrzadu nie pekaja :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stinger to nic nowego - wbrew pozorom. To auto korzysta pełnymi garściami z marki "premium" koreańskiego koncernu - Genesis.

Wprawdzie silnik jest produkowany chyba od roku lub dwóch ale wychodzi z produkowanych już od kilku lat modeli sprzedawanych w USA, a wiadomo, że tam lipa nie przejdzie.

Jeśli chodzi o Giulię - na forum AR można przeczytać coś innego, że właśnie dość łatwo dostać dobry rabat, bo sporo jest aut "na stocku" (czyt. dużo aut czeka na placach). Oczywiście jest wtedy ograniczony wybór wersji ale jak oglądałem konfiguracje są dość ciekawe (ACC+LW+BiX). Wady to jednak technologicznie (elektronicznie) jest za Arteonem i BMW oraz Kią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stinger jest świetną ofertą, gdybym szukał czegoś o bardziej sportowym charakterze to oferta jest dużo lepsza od arteona i passata.

O awaryjność bym się nie bał, ich konstrukcje obecnie są totalnie bezawaryjne, czego nie można powiedzieć o VW. Dziesięć lat temu wsiadając do ich samochodu miałeś wrażenie że zaraz się rozpadnie a wsiadając do VW czułeś solidność, według mnie właśnie się zamienili miejscami. Jeżdżąc ich samochodami czujesz że to cholernie solidny kawałek samochodu i masz wrażenie że będzie jeździł dziesięć lat bez napraw, wsiadając do VW czujesz odchudzoną puszkę z cienkiej blaszki, naszpikowaną elektroniką o której strach myśleć co będzie za kilka lat. Droga VW mi się kompletnie nie podoba, jak się przesiadam z B8 do B6 to czuję większą solidność tego drugiego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności