Skocz do zawartości
gromchester

Wasze wynegocjowane rabaty na nowego Passata B8

Rekomendowane odpowiedzi

Trzy lata płacenia rozkładają Tobie na pięć lat.

Samochód za 200.000 PLN - miesięczny koszt RTI to 202,20 PL.

Przez trzy lata zapłacisz 35 x 202,20 PLN = 7.077 PLN za ubezpieczenie RTI na 3 lata.

 

Wg Ciebie przez 5 lat miesięczny RTI wynosi nadal 202,20 PLN ??

czy raczej w okolicach 59 x 120,00 PLN za ubezpieczenie na 3 lata ?? (moje zdanie).

Czyli RTI płacisz przez 5 lat , ochronę masz przez 3 lata ale miesięczne raty masz niższe (za RTI) niż przy leasingu na 3 lata.

 

Podaj konkretne wartości leasingu dla twojego przypadku to będzie można stwierdzić kto ma rację.

 

Nie wiem czy matematycznie to jest aż takie niewytłumaczalne - kalkultator dilera pokazuje koszt leasingu na 106.5%.

5 lat, 10 wplaty wlasnej. Z wyliczenia sumy rat podzielic przez ilosc miesiecy wychodzi ze koszt wynosi 110% w calym okresie. No wiec jak wytlumaczysz to ze RTI ktore jest na 3 lata - podraza oferte o prawie 3.5% w calym okresie 5 lat>?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz wydruk "Symulacja leasingowa" ? Ja mam i są w niej podane pozycje : cena samochodu, wpłata własna, liczba rat, rata całkowita z RTI i oddzielnie rata RIT.

Na 3 lata i 10% wpłaty własnej koszt leasingu bez RTI wynosi 101%. Na pięć lat będzie pewnie wynosił 104-106%.

Podaj cenę raty i samego RTI.

Nie podjesz kwot więc nie wiem czy masz rację z kosztem RTI - płatnym przez 5 lat w takiej samej racie miesięcznej jak przez 3 lata.

Nie chcesz podać kwoty to podaj % raty RTI i % raty miesięcznej z RTI.

RTI D3 na 3 lata to w sumie 3,5385% wartości samochodu (35 rat po 0,1011% miesięcznie).

A ile jest w Twoim przypadku? 59 rat po 0,1011% miesięcznie czyli 5,9649% zapłacone przez 5 lat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bierzesz aktualnie?czy już wziąłeś, a jeśli tak to kiedy? Uproszczona procedura?

 

Dopiero będę brał w lipcu jak fura juz przyjedzie. Tak przy takiej wplacie uproszczona procedura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz wydruk "Symulacja leasingowa" ? Ja mam i są w niej podane pozycje : cena samochodu, wpłata własna, liczba rat, rata całkowita z RTI i oddzielnie rata RIT.

Na 3 lata i 10% wpłaty własnej koszt leasingu bez RTI wynosi 101%. Na pięć lat będzie pewnie wynosił 104-106%.

Podaj cenę raty i samego RTI.

Nie podjesz kwot więc nie wiem czy masz rację z kosztem RTI - płatnym przez 5 lat w takiej samej racie miesięcznej jak przez 3 lata.

Nie chcesz podać kwoty to podaj % raty RTI i % raty miesięcznej z RTI.

RTI D3 na 3 lata to w sumie 3,5385% wartości samochodu (35 rat po 0,1011% miesięcznie).

A ile jest w Twoim przypadku? 59 rat po 0,1011% miesięcznie czyli 5,9649% zapłacone przez 5 lat?

Z kiedy masz tę ofertę? Bo ja dla takich samych warunków z początku maja mam ofertę na 104,3%. Do tego mam rabat ok 12,5%- może to ma jakieś znaczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z soboty. Leasing na 3 lata, 10% wpłata własna, wykup 1% suma kosztów to 101% + RTI po 0,1011% miesięcznie (nie zawiera się w leasingu o wartości 101%). O rabacie nie dyskutowałem. Zakładam min. 12% z tytułu kolejnego leasingu w VW.

Koszt całkowity to:

101% (leasing) + 35 rat RTI po 0,1011% = 104,5385% koszt leasingu z RTI.

Edytowane przez d7d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja oferta leasingowa. Wychodzi 104,33% razem z RTI.

 

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI BMT HighlineDSG

Nazwa oferty VW Leasing EasyDrive1%

Cena samochodu

PLN netto 125 609,76 PLN

PLN brutto 154 500,00 PLN

10,00 % Wpłata własna PLN netto 12 560,98 PLN ;PLN brutto 15 450,00 PLN

Liczba rat 35

Rata całkowita

PLN netto 1 675,43 PLN

PLN brutto 2 060,78 PLN

Wartosc koncowa 51,30 %

PLN netto 64 437,80 PLN

PLN brutto 79 258,50 PLN

Suma opłat 104,33 %

 

Ubezpieczenia finansowane umowa

RTI D3

Rata ubezpieczeniowa jest wliczona w rate całkowita

Rata PLN netto 129,60 PLN

PLN brutto 159,41 PLN

 

PS. Udało się komuś osobno i taniej znaleźć RTI? VW nie wymaga wykupowania u nich RTI.

Edytowane przez adamoz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moja oferta leasingowa. Wychodzi 104,33% razem z RTI.

 

PS. Udało się komuś osobno i taniej znaleźć RTI? VW nie wymaga wykupowania u nich RTI.

 

Tak, najlepszy wydaje mi się Loyds - niecałek 3k na 3 lata przez agenta z mercedesa. Sam GAP fakturowy na passka.

 

Zerknij też Benefia (dawniej Vienna) i Wagas. Z tego co wiem to przez agentów w Oplu można też co wziąść.

 

Jeden minus jest taki, że w razie wypadku zawsze lepiej walczyć z ubezpieczycielem przez leasingodawce, które obejmuje swoim gapem jak np. vw leasing. Tutaj nie ma chyba dobre odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz wydruk "Symulacja leasingowa" ? Ja mam i są w niej podane pozycje : cena samochodu, wpłata własna, liczba rat, rata całkowita z RTI i oddzielnie rata RIT.

Na 3 lata i 10% wpłaty własnej koszt leasingu bez RTI wynosi 101%. Na pięć lat będzie pewnie wynosił 104-106%.

Podaj cenę raty i samego RTI.

Nie podjesz kwot więc nie wiem czy masz rację z kosztem RTI - płatnym przez 5 lat w takiej samej racie miesięcznej jak przez 3 lata.

Nie chcesz podać kwoty to podaj % raty RTI i % raty miesięcznej z RTI.

RTI D3 na 3 lata to w sumie 3,5385% wartości samochodu (35 rat po 0,1011% miesięcznie).

A ile jest w Twoim przypadku? 59 rat po 0,1011% miesięcznie czyli 5,9649% zapłacone przez 5 lat?

 

Screenshot_15.jpg

 

2185,22 x59rat =128927,98

wplata wstępna 10% = 13020

wplata koncowa 1% = 1287,1

Niby koszt leasingu 106,29% na 5 lat....

ALE:

Suma kosztów 143235

Wartość auta 130200

Całkowity koszt leasingu 143235

Podziel 143235/130200 = 110%

 

Więc... suma rat daje 110% w ciągu 5 lat - zatem pomimo ze RTI jest na 3 lata, to jest liczone jak za 5, lub w 2 latach splaty koszt leasingu jest o wartość RTI sztucznie pompowany.

Czy się myle??? albo RTI nie jest wcale na 3.5% tylko na 5%-5.5% realnie a piszą ze na 3,5%...

z drugiej strony ubezpieczenia są zwolnione z VAT - no wiec moze to jest podane 3.5% netto a do tego sobie dobijaja VAT - mimo ze normalnie na to nie ma stawki vat

Edytowane przez tjord

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mojej ofercie mam koszt RTI 202,20 PLN brutto czyli 202,20/200.000,00 = 0,1011% miesięcznie.

W Twoim przypadku (zakładając też 0,1011% miesięcznie) analogiczna suma opłat przez 35 miesięcy powinna wynosić:

35 x 0,1011% x 130.200,00 PLN = 4.607,13 PLN lub

35 x 0,1011% x 128.710,00 PLN = 4.554,40 PLN (bo wykup 1% wynosi 1.287,10 PLN).

Twoja rata RTI wynosi 82,57 PLN x 59 rat = 4.871,63 PLN i jest to o ok. 264,50 do 317,23 PLN więcej niż wg mojej symulacji.

Twój koszt 3-letniego RTI wynosi 3,74% (płacone przez 5 lat) a u mnie 3,54% płatne przez 3 lata.

Więc jest to podobnie, u Ciebie jest 0,20 % więcej.

Ta kwota większa o 264-318 PLN to (wg mnie) jest koszt rozłożenia RTI na 5 lat a nie na 3 lata.

 

Może uda się to zmienić na wyższe raty przez 3 lata (o cały trzyletni RTI i później 2 lata już bez opłat za trzyletnie RTI.

W mojej kalkulacji mam zapis o RTI - "Rata ubezpieczeniowa jest wliczona w ratę całkowitą" i licząc ratę całkowitą z potrąceniem RTI mam koszt leasingu

20.000,00 + 35 x (5.345,01 - 202,20) + 2.000,00 = 201.998,35 PLN co daje 101%.

 

Twoja rata leasingowa wynosi (wg symulacji i zapisu o RTI) = 2.185,22 - 82,57 = 2.102,65 PLN.

Potrącam RTI bo ""Rata ubezpieczeniowa jest wliczona w ratę całkowitą".

Koszt całkowity leasingu to

13.020,00 + 59 x 2.102,65 PLN + 1.287,10 PLN = 138.363,45 PLN co daje 106,57% + koszt RTI !!

Za rozłożenie leasing na 5 lat a nie na 3 lata płacisz 5,57pp.% więcej niż na 3 lata.

Dużo więcej ale i tak niezły jest to leasing.

RTI nie kosztuje dużo więcej niż na 3 lata.

 

Zwracam uwagę że "Nazwa oferty" to "VW Leasing EasyBuy 101% RTI" co należy pewne odczytywać:

Leasing od 101% z uwarunkowaniami , np. 10% I wpłaty + 3 lata + 1% wykup + RTI (np. tylko w VW)

Czyli dla innych warunków już nie ma 101%.

 

Mam nadzieję, że się nie pomyliłem w obliczeniach .... itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

rabat na B8 obecnie wynosi 12 000zl potwierdzone w Lelek Opole do konca roku przy samochodzie do produkcji moze dojsc jeszcze 5000zl

Wie moze ktos jak to jest teraz w Audi ?(rabat na audi A4)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

rabat na B8 obecnie wynosi 12 000zl potwierdzone w Lelek Opole do konca roku przy samochodzie do produkcji moze dojsc jeszcze 5000zl

Pozdrawiam

 

Co masz na myśli pisząc, że do końca roku może dojść jeszcze 5.000 zł? Czy to ma być rabat przyznawany każdemu przez VW (tak jak ten 12.000 zł), czy jakiś rabat przyznawany wg uznania Twojego dealera? Pytam bo ja mam już auto zamówione do produkcji i dealer potwierdził, że obejmie mnie ten zwiększony do 12.000 zł rabat, ale nic nie wspominał o dodatkowych 5.000 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

rabat na B8 obecnie wynosi 12 000zl potwierdzone w Lelek Opole do konca roku przy samochodzie do produkcji moze dojsc jeszcze 5000zl

Wie moze ktos jak to jest teraz w Audi ?(rabat na audi A4)

 

Pozdrawiam

 

Nie wiem ile na pierwszy samochód z grupy VAG, na drugi do leasingu proponowali 12% (ale nie na A4 więc informacja lekko obok tematu A4) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co masz na myśli pisząc, że do końca roku może dojść jeszcze 5.000 zł? Czy to ma być rabat przyznawany każdemu przez VW (tak jak ten 12.000 zł), czy jakiś rabat przyznawany wg uznania Twojego dealera? Pytam bo ja mam już auto zamówione do produkcji i dealer potwierdził, że obejmie mnie ten zwiększony do 12.000 zł rabat, ale nic nie wspominał o dodatkowych 5.000 zł.

 

To znaczy że w tym roku rabat może wynieść nawet 17000tyś ale to pewnie po wakacjach.

A czemu ci nie wspomniał bo ten rabat jeszcze nie obowiązuje i bazują na tym co jest aktualne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rabat 17.000 PLN po wakacjach .. ale nie na sam koniec 2017 roku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To znaczy że w tym roku rabat może wynieść nawet 17000tyś ale to pewnie po wakacjach.

A czemu ci nie wspomniał bo ten rabat jeszcze nie obowiązuje i bazują na tym co jest aktualne.

 

tak wlasnie sie wyrazil po wakacjach powiedzmy zamowienie we wrzesniu do produkcji odbior grudzien dojdzie jeszcze 5000zl rabatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak może być .... tylko czy warto czekać na koniec roku dla 5 tys. zł?

Niby ubezpieczenie wyjdzie za darmo. Ale taniej będzie nie kupować ;)

Czasami kupuje się w grudniu z uwagi na podatki ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym dodać głos w tej dyskusji. Lubię negocjować i zwykle nie przyjmuję pierwszej oferty. Jak kupuję auto, to biorę też pod uwagę, że będę je potem gdzieś serwisował, być może coś naprawiał, być może chciał dokupić jakieś akcesoria itp. Dlatego zakładam, że nie jest to jednorazowy zakup. Wchodzimy chcąc nie chcąc w relację ze sprzedawcą. Jeśli zadbamy o nią na początku (damy zarobić sprzedawcy), to jednak łatwiej nam będzie poprosić go o pomoc, jak przyjdzie co do czego. Z doświadczenia wychodzi mi, że odpuszczenie sprzedawcy 1 czy 2% przy kupnie ma dla mnie bardzo pozytywne konsekwencje przez resztę relacji. A to może być i wiele, wiele lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To znaczy że w tym roku rabat może wynieść nawet 17000tyś ale to pewnie po wakacjach.

A czemu ci nie wspomniał bo ten rabat jeszcze nie obowiązuje i bazują na tym co jest aktualne.

 

"17000 tys" to rabat z zyskiem dla kupującego bo to w miliony już wchodzimy ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym dodać głos w tej dyskusji. Lubię negocjować i zwykle nie przyjmuję pierwszej oferty. Jak kupuję auto, to biorę też pod uwagę, że będę je potem gdzieś serwisował, być może coś naprawiał, być może chciał dokupić jakieś akcesoria itp. Dlatego zakładam, że nie jest to jednorazowy zakup. Wchodzimy chcąc nie chcąc w relację ze sprzedawcą. Jeśli zadbamy o nią na początku (damy zarobić sprzedawcy), to jednak łatwiej nam będzie poprosić go o pomoc, jak przyjdzie co do czego. Z doświadczenia wychodzi mi, że odpuszczenie sprzedawcy 1 czy 2% przy kupnie ma dla mnie bardzo pozytywne konsekwencje przez resztę relacji. A to może być i wiele, wiele lat.

 

Na czym ma pomagać ta "lepsza pomoc" sprzedawcy który zarobił trochę więcej (1-2%) na sprzedaży samochodu za np. 150.000 PLN , czyli 1.500-3.000 PLN ?

Cały czas serwisowałem (i nadal serwisuję) w jednym ASO, dostałem zniżkę na R i M ale jak przyszedł problem to nie potrafili naprawić i nie zapomnieli o kliencie. Olej polecali Mobil 1 bo Castrol to "wie pan" ...

Kupiłem koła, czujniki, akcesoria itp. za ~5.000 PLN i nic to nie pomogło w problemie który nie potrafili naprawić.

Olej od początku mam zawsze własny i tylko słyszałem sugestie że "to może być podróbka i że nie powinno się oszczędzać" na olej kupowany w ASO. Podobnie z klockami hamulcowymi.

Odmówili wymiany rozrządu z moich materiałów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym dodać głos w tej dyskusji. Lubię negocjować i zwykle nie przyjmuję pierwszej oferty. Jak kupuję auto, to biorę też pod uwagę, że będę je potem gdzieś serwisował, być może coś naprawiał, być może chciał dokupić jakieś akcesoria itp. Dlatego zakładam, że nie jest to jednorazowy zakup. Wchodzimy chcąc nie chcąc w relację ze sprzedawcą. Jeśli zadbamy o nią na początku (damy zarobić sprzedawcy), to jednak łatwiej nam będzie poprosić go o pomoc, jak przyjdzie co do czego. Z doświadczenia wychodzi mi, że odpuszczenie sprzedawcy 1 czy 2% przy kupnie ma dla mnie bardzo pozytywne konsekwencje przez resztę relacji. A to może być i wiele, wiele lat.

 

kolego, piękny list - ale totalnie zaprzecza idei handlowej i bez podstaw merytorycznych. co z tego ze odpuscisz sprzedawcy 1% jak ten pan tam za 6 miesiecy nie bedzie pracowac. kogo to dzis obchodzi kto co kiedys obiecal. ważne jest co dostajesz teraz, a sprzedawca i tak musi Ci udzielic gwarancji i wsparcia - bo jest zobowiazany do tego prawej i umową. ja rozumiem ze masz dużą dozę altruizmu i jesteś Matką Teresą, ale lepiej jakbyś te 1-2% wysłał na dzieci w Aleppo....

 

sprzedawca po roku czy 2 nawet jak bedzie pracowac - to co najwyzej moze Ci sie lepiej usmiechac i byc mily. a i tak nic w zasadzie nie moze poza tym co mu wytycza centrala. dlatego jak jest realny problem - to oni są tacy niekumaci i wogole.

 

więc jakby to powiedziec - kupowanie auta co 5 lat to nie to samo co pomidorty i chleb w sklepie na parterze bloku codziennie..

 

ps. na handlu to sie raczej nie znasz. i na kupnie tym bardziej. na sprzedaży to już wogole.

ps 2. sprzedaz to jest wojna - albo sprzedawca Cię oskubie (i tak wyjdzie na swoje zapewniam), albo Twoje dzieci będą mialy mnie do gara. proste.

Edytowane przez tjord

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności