Skocz do zawartości
gromchester

Wasze wynegocjowane rabaty na nowego Passata B8

Rekomendowane odpowiedzi

Od czerwca -12000 rabatu zamiast -8500 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od czerwca -12000 rabatu zamiast -8500 :)

 

 

ciekawe mnie powiedzial ze z 8500 na 10000. rownoczesnie powiedzial ze klienci oczekujacy na auta jezeli w trakcie

vw zmieni polityke rabatowa na korzysc, dostaja w lepszej cenie. no wiec czekam na potwierdzenie i wtedy misia poprosze o 2000zl dokladki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://audibusinessline.pl/ w kwestii rabatów, to muszą coś dodać, bo w takim razie lepiej kupić Audi

 

Z tym audi bym nie był taki pewien:

 

- Audi A3 Sportback 1.5 TFSI 150 KM z manualną skrzynią biegów w edycji Business Line w cenie od 93 260 zł brutto.

 

- Oferta Audi Perfect Lease dla biznesu. Dla Audi A3 Sportback 1.5 TFSI 150 KM z manualną skrzynią biegów z pakietem

Comfort, w cenie 111 260 zł brutto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś diler jeszcze do rabatu 15% (auto na zamowienie MY2018) dorzucil mi -800zł za higline - twierdzi ze VW podwyzszyl na to rabat. wiec ze tak powiem negocjować polecam. sumarycznie zszedlem ze 160tys o 26300zł rabatu na auto do produkcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś diler jeszcze do rabatu 15% (auto na zamowienie MY2018) dorzucil mi -800zł za higline - twierdzi ze VW podwyzszyl na to rabat. wiec ze tak powiem negocjować polecam. sumarycznie zszedlem ze 160tys o 26300zł rabatu na auto do produkcji

 

 

Wydaje mi się że albo idzie lifting paska albo potrzebny hajs na dieselgate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś diler jeszcze do rabatu 15% (auto na zamowienie MY2018) dorzucil mi -800zł za higline - twierdzi ze VW podwyzszyl na to rabat. wiec ze tak powiem negocjować polecam. sumarycznie zszedlem ze 160tys o 26300zł rabatu na auto do produkcji

Czyli ok. 16,4%, ładnie. Zdecydowałeś i kupujesz czy szukasz lepszej ceny ?

Rabat ma związek z uszkodzeniem wału ?

Jaki silnik ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tsi 1.8 dsg.

rabat dostalem bo jestem dchyba obry w te klocki. po 10 latach sprzedazy wiec jak sprzedawce zmiekczyc argumentami :)

za uszkodzony wal nic nie dostalem, bo ich to ogolnie walilo. vw sie wypioo, a diler mowil ze sory ale nie jego odpowiedzialnosc.

no ale najbardziej podzialaala pisemna oferta od brokera z danymi brokera :) , ktora wyrownali, a potem sami dorzucili jeszcze, bo nie chcieli mnie stracic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możesz zdradzić dlaczego nie chcieli Ciebie stracić, bo z tego co piszesz to zarobić na Tobie raczej nie zarobili. Więc w czym tkwi sedno? Bo umiejętności negocjacyjne/sprzedażowe to jedno, a logika biznesowa to drugie. Klient jest dla mnie tyle wart ile mogę na nim zarobić. Nie podważam tego co piszesz, ale zaciekawiła mnie ostatnia część twojej wypowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo powiedzialem ze kupie w innym salonie VW - a ze kupowalem 5 lat gwary i pakiet przeglądów - to moze zdali sobie sprawę ze nie zarobią na sprzedaży, albo nawet sobie obrotu nie zrobią, a i tak bede do nich jezdzic na darmowe przeglądy :)

wiec straciliby klienta ze swojego terenu na rzecz innego dilera. a robote i tak by musieli wykonywac

 

ps. poza tym jakbym kupil u brokera - to by musieli mu odpalic jeszcze prowizje... wiec kalkulujac wyszli jakos tam na swoje, bo VW daje im pewnie rabat retro od sprzedanych aut i jak wykonają plan to mają jakiś tam extra bonus do podziału. więc im najwyraźniej zależało przed końcem kwartału.

a ze jeden diler mi powiedzial ze rabaty beda lepsze od czerwca - no to byly. wiec łatwiej mi je dali - bo nie ze swojej kiesy tylko z centralnej od VW

 

ps. jak ktos mysli ze rabat 12-16% to jest dobry rabat. to powiem wam ze te oficjalne rabaty dilerskie to taka sciemka - bo oni maja tak jak w kazdej firmie handlowej rabaty retro - wiec nawet jak powiedzą ze wypruli sobie wlasnie żyły i sa na zero. to pod koniec roku od VW dostają rabaty od obrotu ktory wykonali. wiec na pewno na tym nie stracą. ide o zakład ze pewnie robia tak - ze mi dali rabat a 2 innymi nie dadzą - wiec im sie i tak usrednia. zalezy kto sie upomni.

na VW Niemcy wogole nie ma rabatow - bo niemcy widocznie lubia placic pełną cenę za "jakość" :)

no ale to juz nie moja sprawa - ja wiem ze nawet jak diler powie ze nie zarobi - to jest dopiero 1 etap. potem trzeba zrobic dogrywke z castingiem - i sie nagle okazuje ze diler jeszcze spokojnie 3-5% opusci

Edytowane przez tjord

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Niemcy to taka sama wersja jest droższa o 20 tyś wg konfiguratora. Na bank jest inna jakość na rynek zachodni ale o tym tylko wiedzą ci co pracują w tych fabrykach. Na Niemcy mogą iść paski z innej zupełnie fabryki, a na wschodni rynek z innej jak Emden.

Dodatkowo na Polske dają takie rabaty. Ostatnio sprawdzałem gdzie co wyprodukowane no to felgi czech republik, opony Romania, reflektory, Romania albo Węgry, zawiasiki też czechy i rumunia itd. Boczki drzwi z chin bo widziałem na allegro naklejke. Z Polski też dużo części pewnie. Jak to się do kupy wszystko zlepi to dla tego tyle potem problemów. To nie b5 jak było robione w germanii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na Niemcy to taka sama wersja jest droższa o 20 tyś wg konfiguratora. Na bank jest inna jakość na rynek zachodni ale o tym tylko wiedzą ci co pracują w tych fabrykach. Na Niemcy mogą iść paski z innej zupełnie fabryki, a na wschodni rynek z innej jak Emden.

Dodatkowo na Polske dają takie rabaty. Ostatnio sprawdzałem gdzie co wyprodukowane no to felgi czech republik, opony Romania, reflektory, Romania albo Węgry, zawiasiki też czechy i rumunia itd. Boczki drzwi z chin bo widziałem na allegro naklejke. Z Polski też dużo części pewnie. Jak to się do kupy wszystko zlepi to dla tego tyle potem problemów. To nie b5 jak było robione w germanii.

 

No wlasnie a Passat produkowany jest tylko w 2 miejscach: Emden i Zwickau i pytanie od czego zależy w której fabryce? Czy może wszystkie na Polske produkowane są w Emden? I co dokładnie się tam produkuje, wszystko, czy prawie wszystko:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na Niemcy to taka sama wersja jest droższa o 20 tyś wg konfiguratora. Na bank jest inna jakość na rynek zachodni ale o tym tylko wiedzą ci co pracują w tych fabrykach. Na Niemcy mogą iść paski z innej zupełnie fabryki, a na wschodni rynek z innej jak Emden.

Dodatkowo na Polske dają takie rabaty. Ostatnio sprawdzałem gdzie co wyprodukowane no to felgi czech republik, opony Romania, reflektory, Romania albo Węgry, zawiasiki też czechy i rumunia itd. Boczki drzwi z chin bo widziałem na allegro naklejke. Z Polski też dużo części pewnie. Jak to się do kupy wszystko zlepi to dla tego tyle potem problemów. To nie b5 jak było robione w germanii.

Właśnie przez myślenie takich ludzi jak ty jeszcze długo będziemy biednym krajem. Niemcy to rasa panów i jak zrobią coś w swojej fabryce to super a jak zrobione w Polskiej fabryce to lipa. To jest myślenie wpojenie od małego dziecka żeby Polska była słaba.

W każdej fabryce produkującej części do grupy vw jest ten sam standard i jakość produkcji. Ewentualnie audi vw skoda w tą stronę. Jak można myśleć że jak coś z Polski Czech to gorsze niz z germani. VW ma poddostawcow w całej Europie Wschodniej i części Coraz częściej są z polskich firm. Zresztą fabryka vw poznań jedna z lepszych w całej Europie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie przez myślenie takich ludzi jak ty jeszcze długo będziemy biednym krajem. Niemcy to rasa panów i jak zrobią coś w swojej fabryce to super a jak zrobione w Polskiej fabryce to lipa. To jest myślenie wpojenie od małego dziecka żeby Polska była słaba.

W każdej fabryce produkującej części do grupy vw jest ten sam standard i jakość produkcji. Ewentualnie audi vw skoda w tą stronę. Jak można myśleć że jak coś z Polski Czech to gorsze niz z germani. VW ma poddostawcow w całej Europie Wschodniej i części Coraz częściej są z polskich firm. Zresztą fabryka vw poznań jedna z lepszych w całej Europie.

 

zgodze sie z powyzszym, ta niby inna jakosc to taka miejska legenda. powtarzana sama żyje.

a juz szczytem sa te gadki o proszkach do prania. nikt tego nie udowodnil naukowo - ale wielu sie wydaje. to jak z ludzmi co idą wino próbować - okazuje sie ze wino z biedrony za 20 zeta jest czasem duzo lepsze niz takie za 150zl butelka...

 

na pewno nie ma pogarszanych czesci na jakis rynek - bo gdyby to wyszlo to EU by zrobila VW z dupy jesien sredniowiecza. poza tym to wcale im by sie nie oplacilo. przeciez dizel gate wyszedl w USA, EU - wszedzie. globalizacja ma to do siebie - ze taniej jest produkowac to samo wszedzie. dlatego jest teraz plyta podlogowa MQB - zeby latwiej i taniej bylo na niej budowac rozne wersje i tyle.

 

ceny w DE sa wyzsze bo klient jest bogatszy, jest na nim pewnie podobna marza, bo reklama VW jest no,drozsza w niemieckiej tv niz polskiej. koszty pracy sa wyzsze w DE np w salonach. prawda? tak samo jak lekarz w PL zarabia mniej niz niemiecki. nie ze robi gorzej, tylko ze rynek jest tanszy ogólnie. mniejsza sila nabywcza. poza tym dla Polaka VW jest drogim autem, a dla Niemca przecietnym.

Edytowane przez tjord

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie nie ma różnicy w jakości VW produkowanych w tej samej fabryce w zależności od rynku odbiorcy.

Na linii montażowej były by specjalne akumulatory dla PL i inne (lepsze) dla DE? Podobnie paski, oleje, elementy zawieszenia?

A jak malują nadwozie do Polski to dają lakier gorszy jakości i cieńszą warstwę ?

Jak ktoś tak myśli to nigdy nie widział linii montażowej.

 

Proszki, czekolady itp. mogą mieć (i mają) inne składy bo są różne oczekiwania lokalnych rynków i bez problemu zmienia się dawki i proporcje składników. Słuchałem kiedyś wypowiedzi na temat proszków dyrektora (?) z Henkel'a - powiedział że dostosowują do oczekiwań lokalnych rynków. Inna spraw czy te lokalne rynki faktyczne (np. w Polsce) lubią dużo sypać proszku do pralki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wg mnie nie ma różnicy w jakości VW produkowanych w tej samej fabryce w zależności od rynku odbiorcy.

Na linii montażowej były by specjalne akumulatory dla PL i inne (lepsze) dla DE? Podobnie paski, oleje, elementy zawieszenia?

A jak malują nadwozie do Polski to dają lakier gorszy jakości i cieńszą warstwę ?

Jak ktoś tak myśli to nigdy nie widział linii montażowej.

 

Proszki, czekolady itp. mogą mieć (i mają) inne składy bo są różne oczekiwania lokalnych rynków i bez problemu zmienia się dawki i proporcje składników. Słuchałem kiedyś wypowiedzi na temat proszków dyrektora (?) z Henkel'a - powiedział że dostosowują do oczekiwań lokalnych rynków. Inna spraw czy te lokalne rynki faktyczne (np. w Polsce) lubią dużo sypać proszku do pralki.

 

kluczem jest slowo - dostosowanie do oczekiwan nabywcow. Hindus lubi to, Polak tamto, Niemiec co innego. Kazdy ma inny smak, gust itp.

wiec to jest zmienne i producenci sie dostosowują. ale nie mozna powiedziec ze w tej samej fabryce celowo ktos coś podmienia na gorsze - zeby przyoszczędzić, bo w dobie globalizacji taka oszczędność jest znikoma i tylko podraża proces produkcji - który im bardziej standaryzowany tym tańszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mozna powiedziec ze w tej samej fabryce celowo ktos coś podmienia na gorsze - zeby przyoszczędzić, bo w dobie globalizacji taka oszczędność jest znikoma i tylko podraża proces produkcji - który im bardziej standaryzowany tym tańszy

 

W polskim internecie jest pełno przykładów wręcz przeciwnych z żywnością, tak samo opakowane ciastka w niemczech a polsce mają inny skład. Zgadnij gdzie jest używany najtańszy(i najgorszy dla zdrowia) tłuszcz palmowy a gdzie coś lepszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś innego żywność, chemia gospodarcza a coś innego produkcja samochodów.

Samochody nie mają innej jakości lub innych komponentów tylko dlatego że jadą do Polski. To są mity !

Żywność i chemia jest inna dla każdego regionu dopasowana do lokalnych oczekiwań i lokalnych cen.

Często też producent oszczędza na recepturach by mieć większe zyski.

To są fakty.

Samochody to jest inna bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W polskim internecie jest pełno przykładów wręcz przeciwnych z żywnością, tak samo opakowane ciastka w niemczech a polsce mają inny skład. Zgadnij gdzie jest używany najtańszy(i najgorszy dla zdrowia) tłuszcz palmowy a gdzie coś lepszego.

 

juz mowilem ze ludzie nie rozumieją - jednej rzeczy, ze jak cos sie nazywa w jednym kraju ABC, a w innym tez ABC,

to wcale nie musi byc gorsze lub lepsze.

Bo jedni lubią tak a inni inaczej. I tyle. Jednym smakuje cukier, innym aspartam, innym acesulfam-k, a innym stewia.

W jednym kraju jest wiecej ludzi mlodych, a innym starych, w jednym wiecej czarnych, w drugim bialych itp podobne różnice. Np. skora osoby czarnej nie wytwarza takiej samej ilosci witaminy D jak bialego - i co? Generalnie kosmetyki dla nich, kremy powinny byc inne. A przeciez dalej mogą się tak samo nazywac. W Hiszpanii, i Norwegii - a rynki diametralnie inne pod wzgledem demograficznym.

I te 4 są uzywane np.w Coli, Sprite itp. i co? niby ta sama nazwa, skladnik inny. Ale to nie oznacza ze jest gorzej czy lepiej.

Po prostu jest INACZEJ.

A co do aut - to koszt produkcji aut jest tak skomplikowany - jest tysiace czesci w jednym aucie, ze nie oplaca sie krecic i zmieniac, oplaca sie upraszczać i standaryzowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wlasnie a Passat produkowany jest tylko w 2 miejscach: Emden i Zwickau i pytanie od czego zależy w której fabryce? Czy może wszystkie na Polske produkowane są w Emden? I co dokładnie się tam produkuje, wszystko, czy prawie wszystko:)

 

Nie wszystkie paski produkowane na Polskę są z Emden. Mój samochód jest z Mosel Zwickau.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności