Skocz do zawartości
Bimbasz

Terminy realizacji zamówień B8

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czy coś będzie dodane w ramach tego czy raczej inflacja.

 

pismo przyszlo ze inflacja bleble a na cos wiecej niz teraz to mozna liczyc na koniec roku lub przelom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie otrzymałem telefon od Dealera, że auto pomimo planowanej produkcji na przyszły tydzień jest już w produkcji :) Odbiór auta do końca sierpnia. Pierwotnie auto miało być wyprodukowane w połowie września i odbiór na przełomie września/października. Powoli zastanawiam się, czy nie jest to celowa taktyka.

Edytowane przez DrTroll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja właśnie otrzymałem telefon od Dealera, że auto pomimo planowanej produkcji na przyszły tydzień jest już w produkcji :) Odbiór auta do końca sierpnia. Pierwotnie auto miało być wyprodukowane w połowie września i odbiór na przełomie września/października. Powoli zastanawiam się, czy nie jest to celowa taktyka.

 

no dziwne. jaki silnik i wyposazenie itp? bo moze masz diesela wiec dostales do przodu - bo nikt gnoja nie kupuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no dziwne. jaki silnik i wyposazenie itp? bo moze masz diesela wiec dostales do przodu - bo nikt gnoja nie kupuje :)

 

2.0 TDI 190KM DSG, Highline i dodatki pakietowe plus kilka innych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2.0 TDI 190KM DSG, Highline i dodatki pakietowe plus kilka innych.

 

no to jest tak jak napisalem, na 2tyg zabraklo silnikow 18tsi, wiec przyspieszyli produkcje tym co zamowili diesele. proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to jest tak jak napisalem, na 2tyg zabraklo silnikow 18tsi, wiec przyspieszyli produkcje tym co zamowili diesele. proste

 

Naprawdę wierzysz w takie bajki? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwotnie był na 38 tydzień a dzisiaj już zmienił status na 40 tydzień - 2.0 TSI 220 HL + pakiety :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Naprawdę wierzysz w takie bajki? ?

 

nie musze wierzyc. wystarczy mi wiedza - ze widac ze dieseli coraz mnie ludzie kupuja. co widac po raportach w mediach. to powoduje ze na tsi jest wiekszy popyt - nagle fabryka silnikow 20 tys tsi nie wyprodukuje w 1 dzien albo tydzien wiecej - bo kooperanci dostarczaja tysiace czesci i cala ta ukladanka musi czasowo wyrobic. wiec ze tak powiem - nie musisz sie zgadzac. zdroworozsadkowo prawo popytu i podazy tutaj tez działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

[ATTACH=CONFIG]154522[/ATTACH] pazdziernik 2005 a moze wygladac porzadnie?:-)

Chyba nie ma załącznika

Wiadomość

Zakradł się błąd... Jeśli uważasz, że link powinien działać skontaktuj się z administratorem .

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

nie musze wierzyc. wystarczy mi wiedza - ze widac ze dieseli coraz mnie ludzie kupuja. co widac po raportach w mediach. to powoduje ze na tsi jest wiekszy popyt - nagle fabryka silnikow 20 tys tsi nie wyprodukuje w 1 dzien albo tydzien wiecej - bo kooperanci dostarczaja tysiace czesci i cala ta ukladanka musi czasowo wyrobic. wiec ze tak powiem - nie musisz sie zgadzac. zdroworozsadkowo prawo popytu i podazy tutaj tez działa

 

W którym to kraju ludzie nagle przestali kupować diesla a zaczęli kupować 20 tysięcy TSI na tydzień ??

Takie bajki to tylko w Toyota.

Sprawdź jakie są proporcje kupowanych silników TDI i TSI w VW Passat. Zwłaszcza w Niemczech.

Edytowane przez d7d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

d7d mi dziala:-(IMG_4230.jpg

IMG_4233.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie ma załącznika

 

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

W którym to kraju ludzie nagle przestali kupować diesla a zaczęli kupować 20 tysięcy TSI na tydzień ??

Takie bajki to tylko w Toyota.

Sprawdź jakie są proporcje kupowanych silników TDI i TSI w VW Passat. Zwłaszcza w Niemczech.

 

najwyrazniej masz dane sprzed paru lat. od 1-2 roku jest juz kompletnie inaczej

sam wiem - bo mialem dizele od 2004, z 5 sztuk po kolei, a teraz wzialem TSI

raport_paliwa_597a4889.jpg

 

posluguj sie faktami i danymi a nie zaslyszanymi ploteczkami ze szrotow i komisow gdzie handlują starym szrotem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
najwyrazniej masz dane sprzed paru lat. od 1-2 roku jest juz kompletnie inaczej

sam wiem - bo mialem dizele od 2004, z 5 sztuk po kolei, a teraz wzialem TSI

[ATTACH=CONFIG]154541[/ATTACH]

 

posluguj sie faktami i danymi a nie zaslyszanymi ploteczkami ze szrotow i komisow gdzie handlują starym szrotem

 

To są dane nowych samochodów w sensie kupowanych jako nowe z salonu?

Nie, to są dane dotyczące kupna używanych samochodów.

Oberjmują tylko samochody osobowe czy też dostawcze (w większości diesle lub CNG).

 

I tak w przedziale do 4 lat co 1/3 (37%) samochodów to diesle, a 2/3 (58%) to benzyny.

Więc Twoje dane nie dotyczą po pierwsze nie dotyczą nowo kupowanych samochodów a dotyczą samochodów używanych.

Po drugie, udział zakupów nowych samochodów w Polsce (przez Polaków) jest drobną częścią samochodów kupowanych w Europie.

Nowe samochody w Polsce to 475 tys. w 2016 roku.

Europa kupuje ok. 15 milionów nowych samochodów rocznie (2016 r.)

W Niemczech ok. 3.3 miliona (ponad 7 razy więcej).

W Niemczech udział nowo kupowanych diesli to 48% a 52% to benzyna (dane za 2016 r.)

 

Sprawdź wyniki na https://www.autosuche.de/suche/detailsuche?t_gwfc=1

i porównaj ilość samochodów ON i Pb.

Passat roczniki 2016-2017 - ilość samochodów 3.120 sztuk

z tego:

- benzyna 693 sztuki - 22,21%

- diesel 2.379 sztuk - 76,25%

- hybryda 32 sztuki - 1,02%

- inne 17 sztuk - 0,54%

Tak wygląda rynek prawie nowych Passatów w Niemczech.

 

I to są nowe dane i nie z "komisów" w Polsce.

To że miałeś 5 diesli to znaczy że miałeś pięć strych diesli a nie nowych z salonu.

W tym temacie forum omawiamy nowe samochody Passat B8 a nie stare ze szrotów.

Edytowane przez d7d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To są dane nowych samochodów w sensie kupowanych jako nowe z salonu?

Nie, to są dane dotyczące kupna używanych samochodów.

Oberjmują tylko samochody osobowe czy też dostawcze (w większości diesle lub CNG).

 

I tak w przedziale do 4 lat co 1/3 (37%) samochodów to diesle, a 2/3 (58%) to benzyny.

Więc Twoje dane nie dotyczą po pierwsze nie dotyczą nowo kupowanych samochodów a dotyczą samochodów używanych.

Po drugie, udział zakupów nowych samochodów w Polsce (przez Polaków) jest drobną częścią samochodów kupowanych w Europie.

Nowe samochody w Polsce to 475 tys. w 2016 roku.

Europa kupuje ok. 15 milionów nowych samochodów rocznie (2016 r.)

W Niemczech ok. 3.3 miliona (ponad 7 razy więcej).

W Niemczech udział nowo kupowanych diesli to 48% a 52% to benzyna (dane za 2016 r.)

 

Sprawdź wyniki na https://www.autosuche.de/suche/detailsuche?t_gwfc=1

i porównaj ilość samochodów ON i Pb.

Passat roczniki 2016-2017 - ilość samochodów 3.120 sztuk

z tego:

- benzyna 693 sztuki - 22,21%

- diesel 2.379 sztuk - 76,25%

- hybryda 32 sztuki - 1,02%

- inne 17 sztuk - 0,54%

Tak wygląda rynek prawie nowych Passatów w Niemczech.

 

I to są nowe dane i nie z "komisów" w Polsce.

To że miałeś 5 diesli to znaczy że miałeś pięć strych diesli a nie nowych z salonu.

W tym temacie forum omawiamy nowe samochody Passat B8 a nie stare ze szrotów.

 

Kolego cieszy mnie Twoje podejscie - ale pozostane przy swoim zdaniu. Co ma jakies auto-suche z 3000 sztuk do calosci rynku? Extrapolujesz? to są auta ktore leża u dilerów - a nie kupione. Widocznie leżą bo nikt nie chce kupić. A nijak się to ma do faktycznych rejestracji. nie sądzisz?

 

Co do tego jakie miałem auta - to informuje Cie - zawsze to było nowe auto z salonu za wyjątkiem ostatniego B6.

Edytowane przez tjord

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie są leżace - nowe , nie kupione. To są kupione = używanie półroczne , roczne .

Analogicznie jest w Audi. A6 ~90% to diesle.

Małe samochody podbijają liczbę benzynowych.

W Niemczech duże samochody to diesle.

Nie mam nic do benzynowych.

Taki benzynowy 2,0 TFSI będę miał jako następny po B6 TDI 170KM.

Ale nie dlatego że diesle są złe lub psują się.

 

Mam Passata B6 kupionego jako "prawie" nowy w salonie Niemczech. Właśnie z takiego programu jak podałem.

W 2008 roku też tak było z dieslami.

Chciałem kupić 2,0 TSI ale ich nie było. Były same "diesle" lub 1,8 TSI lub słabsze.

W Arteona też większość to "diesle".

diesle w Europie.png

"Diesle" są popularne tylko w Europie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie są leżace - nowe , nie kupione. To są kupione = używanie półroczne , roczne .

Analogicznie jest w Audi. A6 ~90% to diesle.

Małe samochody podbijają liczbę benzynowych.

W Niemczech duże samochody to diesle.

Nie mam nic do benzynowych.

Taki benzynowy 2,0 TFSI będę miał jako następny po B6 TDI 170KM.

Ale nie dlatego że diesle są złe lub psują się.

 

Mam Passata B6 kupionego jako "prawie" nowy w salonie Niemczech. Właśnie z takiego programu jak podałem.

W 2008 roku też tak było z dieslami.

Chciałem kupić 2,0 TSI ale ich nie było. Były same "diesle" lub 1,8 TSI lub słabsze.

W Arteona też większość to "diesle".

[ATTACH=CONFIG]154542[/ATTACH]

"Diesle" są popularne tylko w Europie.

 

Były popularne. i nie upieraj się, bo gołym okiem widać że sytuacja sie zmieniła. nara

Diesele są złe - bo trują, sa klamotami, mają wiecej wad niż zalet i tyle w temacie. Poza tym cena nie uzasadnia zakupu - bo dopiero przy 100tys wychodzi sie na zero. wiec sory ale jak na 2017 to diesel nie ma dla mnie żadnych zalet. I mowie to jako osoba ktora miala 5 dieseli pod rząd. A ostatnią benzynę w 2001.

Edytowane przez tjord

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując czas realizacji mojego zamówienia. Zamówienie złożone 2 maja 2017. Variant, 2.0 tsi 220 KM, HL + dodatki typu hak, dźwiękoszczelne szyby, progresywny układ kierowniczy, AID.

Termin realizacji na zamówieniu to 23 lipca. Wkrótce po złożeniu zamówienia okazuje się, że termin produkcji to dopiero 31 tydzień. Termin ten został dotrzymany. Dziś otrzymuję tel od dealera, że auto będzie u nich fizycznie w najbliższy poniedziałek tj. 14 sierpnia. Wydanie auta postarają się załatwić tego samego dnia o ile z autem przyjadą od razu dokumenty (chyba chodzi o homologację itp). Jeśli nie uda się poniedziałek, to najpóźniej środa 16 sierpnia.

Zatem czas od zamówienia do odbioru to 3,5 miesiąca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje juz jest u dealera. Odbiór sr/czw. U kogo zamawiałes?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moje juz jest u dealera. Odbiór sr/czw. U kogo zamawiałes?
Zamówione u Berdychowskiego w Poznaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zobaczymy, kto szybciej odbierze:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności