r222 Zgłoś #821 Napisano 10 Sierpnia 2017 Ciekawe czy coś będzie dodane w ramach tego czy raczej inflacja. pismo przyszlo ze inflacja bleble a na cos wiecej niz teraz to mozna liczyc na koniec roku lub przelom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DrTroll Zgłoś #822 Napisano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) A ja właśnie otrzymałem telefon od Dealera, że auto pomimo planowanej produkcji na przyszły tydzień jest już w produkcji Odbiór auta do końca sierpnia. Pierwotnie auto miało być wyprodukowane w połowie września i odbiór na przełomie września/października. Powoli zastanawiam się, czy nie jest to celowa taktyka. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez DrTroll Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #823 Napisano 10 Sierpnia 2017 A ja właśnie otrzymałem telefon od Dealera, że auto pomimo planowanej produkcji na przyszły tydzień jest już w produkcji Odbiór auta do końca sierpnia. Pierwotnie auto miało być wyprodukowane w połowie września i odbiór na przełomie września/października. Powoli zastanawiam się, czy nie jest to celowa taktyka. no dziwne. jaki silnik i wyposazenie itp? bo moze masz diesela wiec dostales do przodu - bo nikt gnoja nie kupuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DrTroll Zgłoś #824 Napisano 10 Sierpnia 2017 no dziwne. jaki silnik i wyposazenie itp? bo moze masz diesela wiec dostales do przodu - bo nikt gnoja nie kupuje 2.0 TDI 190KM DSG, Highline i dodatki pakietowe plus kilka innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #825 Napisano 10 Sierpnia 2017 2.0 TDI 190KM DSG, Highline i dodatki pakietowe plus kilka innych. no to jest tak jak napisalem, na 2tyg zabraklo silnikow 18tsi, wiec przyspieszyli produkcje tym co zamowili diesele. proste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
integrale Zgłoś #826 Napisano 10 Sierpnia 2017 no to jest tak jak napisalem, na 2tyg zabraklo silnikow 18tsi, wiec przyspieszyli produkcje tym co zamowili diesele. proste Naprawdę wierzysz w takie bajki? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multisync Zgłoś #827 Napisano 10 Sierpnia 2017 Mój pierwotnie był na 38 tydzień a dzisiaj już zmienił status na 40 tydzień - 2.0 TSI 220 HL + pakiety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #828 Napisano 10 Sierpnia 2017 Naprawdę wierzysz w takie bajki? ? nie musze wierzyc. wystarczy mi wiedza - ze widac ze dieseli coraz mnie ludzie kupuja. co widac po raportach w mediach. to powoduje ze na tsi jest wiekszy popyt - nagle fabryka silnikow 20 tys tsi nie wyprodukuje w 1 dzien albo tydzien wiecej - bo kooperanci dostarczaja tysiace czesci i cala ta ukladanka musi czasowo wyrobic. wiec ze tak powiem - nie musisz sie zgadzac. zdroworozsadkowo prawo popytu i podazy tutaj tez działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #829 Napisano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]154522[/ATTACH] pazdziernik 2005 a moze wygladac porzadnie?:-) Chyba nie ma załącznika WiadomośćZakradł się błąd... Jeśli uważasz, że link powinien działać skontaktuj się z administratorem . - - - - - aktualizacja - - - - - nie musze wierzyc. wystarczy mi wiedza - ze widac ze dieseli coraz mnie ludzie kupuja. co widac po raportach w mediach. to powoduje ze na tsi jest wiekszy popyt - nagle fabryka silnikow 20 tys tsi nie wyprodukuje w 1 dzien albo tydzien wiecej - bo kooperanci dostarczaja tysiace czesci i cala ta ukladanka musi czasowo wyrobic. wiec ze tak powiem - nie musisz sie zgadzac. zdroworozsadkowo prawo popytu i podazy tutaj tez działa W którym to kraju ludzie nagle przestali kupować diesla a zaczęli kupować 20 tysięcy TSI na tydzień ?? Takie bajki to tylko w Toyota. Sprawdź jakie są proporcje kupowanych silników TDI i TSI w VW Passat. Zwłaszcza w Niemczech. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez d7d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TFB Zgłoś #830 Napisano 10 Sierpnia 2017 d7d mi dziala:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #831 Napisano 10 Sierpnia 2017 Chyba nie ma załącznika - - - - - aktualizacja - - - - - W którym to kraju ludzie nagle przestali kupować diesla a zaczęli kupować 20 tysięcy TSI na tydzień ?? Takie bajki to tylko w Toyota. Sprawdź jakie są proporcje kupowanych silników TDI i TSI w VW Passat. Zwłaszcza w Niemczech. najwyrazniej masz dane sprzed paru lat. od 1-2 roku jest juz kompletnie inaczej sam wiem - bo mialem dizele od 2004, z 5 sztuk po kolei, a teraz wzialem TSI posluguj sie faktami i danymi a nie zaslyszanymi ploteczkami ze szrotow i komisow gdzie handlują starym szrotem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #832 Napisano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) najwyrazniej masz dane sprzed paru lat. od 1-2 roku jest juz kompletnie inaczejsam wiem - bo mialem dizele od 2004, z 5 sztuk po kolei, a teraz wzialem TSI [ATTACH=CONFIG]154541[/ATTACH] posluguj sie faktami i danymi a nie zaslyszanymi ploteczkami ze szrotow i komisow gdzie handlują starym szrotem To są dane nowych samochodów w sensie kupowanych jako nowe z salonu? Nie, to są dane dotyczące kupna używanych samochodów. Oberjmują tylko samochody osobowe czy też dostawcze (w większości diesle lub CNG). I tak w przedziale do 4 lat co 1/3 (37%) samochodów to diesle, a 2/3 (58%) to benzyny. Więc Twoje dane nie dotyczą po pierwsze nie dotyczą nowo kupowanych samochodów a dotyczą samochodów używanych. Po drugie, udział zakupów nowych samochodów w Polsce (przez Polaków) jest drobną częścią samochodów kupowanych w Europie. Nowe samochody w Polsce to 475 tys. w 2016 roku. Europa kupuje ok. 15 milionów nowych samochodów rocznie (2016 r.) W Niemczech ok. 3.3 miliona (ponad 7 razy więcej). W Niemczech udział nowo kupowanych diesli to 48% a 52% to benzyna (dane za 2016 r.) Sprawdź wyniki na https://www.autosuche.de/suche/detailsuche?t_gwfc=1 i porównaj ilość samochodów ON i Pb. Passat roczniki 2016-2017 - ilość samochodów 3.120 sztuk z tego: - benzyna 693 sztuki - 22,21% - diesel 2.379 sztuk - 76,25% - hybryda 32 sztuki - 1,02% - inne 17 sztuk - 0,54% Tak wygląda rynek prawie nowych Passatów w Niemczech. I to są nowe dane i nie z "komisów" w Polsce. To że miałeś 5 diesli to znaczy że miałeś pięć strych diesli a nie nowych z salonu. W tym temacie forum omawiamy nowe samochody Passat B8 a nie stare ze szrotów. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez d7d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #833 Napisano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) To są dane nowych samochodów w sensie kupowanych jako nowe z salonu?Nie, to są dane dotyczące kupna używanych samochodów. Oberjmują tylko samochody osobowe czy też dostawcze (w większości diesle lub CNG). I tak w przedziale do 4 lat co 1/3 (37%) samochodów to diesle, a 2/3 (58%) to benzyny. Więc Twoje dane nie dotyczą po pierwsze nie dotyczą nowo kupowanych samochodów a dotyczą samochodów używanych. Po drugie, udział zakupów nowych samochodów w Polsce (przez Polaków) jest drobną częścią samochodów kupowanych w Europie. Nowe samochody w Polsce to 475 tys. w 2016 roku. Europa kupuje ok. 15 milionów nowych samochodów rocznie (2016 r.) W Niemczech ok. 3.3 miliona (ponad 7 razy więcej). W Niemczech udział nowo kupowanych diesli to 48% a 52% to benzyna (dane za 2016 r.) Sprawdź wyniki na https://www.autosuche.de/suche/detailsuche?t_gwfc=1 i porównaj ilość samochodów ON i Pb. Passat roczniki 2016-2017 - ilość samochodów 3.120 sztuk z tego: - benzyna 693 sztuki - 22,21% - diesel 2.379 sztuk - 76,25% - hybryda 32 sztuki - 1,02% - inne 17 sztuk - 0,54% Tak wygląda rynek prawie nowych Passatów w Niemczech. I to są nowe dane i nie z "komisów" w Polsce. To że miałeś 5 diesli to znaczy że miałeś pięć strych diesli a nie nowych z salonu. W tym temacie forum omawiamy nowe samochody Passat B8 a nie stare ze szrotów. Kolego cieszy mnie Twoje podejscie - ale pozostane przy swoim zdaniu. Co ma jakies auto-suche z 3000 sztuk do calosci rynku? Extrapolujesz? to są auta ktore leża u dilerów - a nie kupione. Widocznie leżą bo nikt nie chce kupić. A nijak się to ma do faktycznych rejestracji. nie sądzisz? Co do tego jakie miałem auta - to informuje Cie - zawsze to było nowe auto z salonu za wyjątkiem ostatniego B6. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #834 Napisano 10 Sierpnia 2017 To nie są leżace - nowe , nie kupione. To są kupione = używanie półroczne , roczne . Analogicznie jest w Audi. A6 ~90% to diesle. Małe samochody podbijają liczbę benzynowych. W Niemczech duże samochody to diesle. Nie mam nic do benzynowych. Taki benzynowy 2,0 TFSI będę miał jako następny po B6 TDI 170KM. Ale nie dlatego że diesle są złe lub psują się. Mam Passata B6 kupionego jako "prawie" nowy w salonie Niemczech. Właśnie z takiego programu jak podałem. W 2008 roku też tak było z dieslami. Chciałem kupić 2,0 TSI ale ich nie było. Były same "diesle" lub 1,8 TSI lub słabsze. W Arteona też większość to "diesle". "Diesle" są popularne tylko w Europie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #835 Napisano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) To nie są leżace - nowe , nie kupione. To są kupione = używanie półroczne , roczne .Analogicznie jest w Audi. A6 ~90% to diesle. Małe samochody podbijają liczbę benzynowych. W Niemczech duże samochody to diesle. Nie mam nic do benzynowych. Taki benzynowy 2,0 TFSI będę miał jako następny po B6 TDI 170KM. Ale nie dlatego że diesle są złe lub psują się. Mam Passata B6 kupionego jako "prawie" nowy w salonie Niemczech. Właśnie z takiego programu jak podałem. W 2008 roku też tak było z dieslami. Chciałem kupić 2,0 TSI ale ich nie było. Były same "diesle" lub 1,8 TSI lub słabsze. W Arteona też większość to "diesle". [ATTACH=CONFIG]154542[/ATTACH] "Diesle" są popularne tylko w Europie. Były popularne. i nie upieraj się, bo gołym okiem widać że sytuacja sie zmieniła. nara Diesele są złe - bo trują, sa klamotami, mają wiecej wad niż zalet i tyle w temacie. Poza tym cena nie uzasadnia zakupu - bo dopiero przy 100tys wychodzi sie na zero. wiec sory ale jak na 2017 to diesel nie ma dla mnie żadnych zalet. I mowie to jako osoba ktora miala 5 dieseli pod rząd. A ostatnią benzynę w 2001. Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez tjord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #836 Napisano 11 Sierpnia 2017 Podsumowując czas realizacji mojego zamówienia. Zamówienie złożone 2 maja 2017. Variant, 2.0 tsi 220 KM, HL + dodatki typu hak, dźwiękoszczelne szyby, progresywny układ kierowniczy, AID. Termin realizacji na zamówieniu to 23 lipca. Wkrótce po złożeniu zamówienia okazuje się, że termin produkcji to dopiero 31 tydzień. Termin ten został dotrzymany. Dziś otrzymuję tel od dealera, że auto będzie u nich fizycznie w najbliższy poniedziałek tj. 14 sierpnia. Wydanie auta postarają się załatwić tego samego dnia o ile z autem przyjadą od razu dokumenty (chyba chodzi o homologację itp). Jeśli nie uda się poniedziałek, to najpóźniej środa 16 sierpnia. Zatem czas od zamówienia do odbioru to 3,5 miesiąca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubmalin Zgłoś #837 Napisano 11 Sierpnia 2017 Moje juz jest u dealera. Odbiór sr/czw. U kogo zamawiałes? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #838 Napisano 11 Sierpnia 2017 Moje juz jest u dealera. Odbiór sr/czw. U kogo zamawiałes? Zamówione u Berdychowskiego w Poznaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubmalin Zgłoś #839 Napisano 11 Sierpnia 2017 Ja w Centrum ( Krotoski) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #840 Napisano 11 Sierpnia 2017 To zobaczymy, kto szybciej odbierze:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach