mshk Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2015 Witam mam pytanie jak wykonać reset ecu programem vcds lite w silniku 1,6 alz ,gdyż korekty silnika są dosyć dziwne i chcę je wyzerować ,po czy zająć się na nowo regulacją lpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2018 Panowie ktoś kiedyś resetował ECU? Znalazłem taką metodę. http://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat-b5-discussion/157204-diy-engine-computer-reset.html Czy ja dobrze rozumiem krok 3? Podłączyć klemy do aku w odwrotnej pozycji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #3 Napisano 29 Marca 2018 Źle rozumiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2018 Wszystko jasne. Nie śmiejcie się tam zbyt mocno z tym odwrotnym podłączeniem Cóż, chyba machnę sobie ten reset ECU. Może pomoże mi to w moim problemie z dziwaczną zadyszką nie do zwalczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #5 Napisano 29 Marca 2018 Pamiętam, że zdejmowanie klemy na kilka minut, faktycznie pomagało w starym (dobrym) Oplu z '94 benzyna/LPG - ale w nowszych? Na pewno nie zaszkodzi, pod warunkiem, że nie zamienisz klem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #6 Napisano 30 Marca 2018 po co odłączać klemy jak vcds to minuta roboty bez resetu zegarka w aucie i licznika km dziennych (01-Engine Adaption-10 Test Save i wsio, wyłączasz stacyjkę i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2018 Do klemy wystarczy klucz M10... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2018 Chwila muszę coś sprostować. Dziś z trzeźwym umysłem spostrzegłem, że linkowana "procedura" to nie żaden tam tajny sposób tylko to jest zwyczajne odpięcie od AKU tylko zamiast czekania jakiegoś tam czasu, efekt jest natychmiastowy bo zwieramy klemy i następuje błyskawiczne "rozładowanie elektroniki" w aucie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2018 Może ktoś mądry mi powie czemu mi się rozjeżdza mapa w tdi? Po resecie auto ze 2-3 dni rwie sie do przodu i można jechać momentem obrotowym, wyprzedzać itd, przy kolejnym odpaleniu auto jest zmulone, efekt taki że żeby przy prędkościach miejskich kogoś wyprzedzić trzeba silnik ciągnąć na 2 pod 3 tysiące, a później na 3 ciągnąć aż do zakończenia wyprzedzania. Biorąc pod uwagę jak się zbiera zmulone to mam wrażenie że ma jakieś 90 koni. Za miastem był lekki korek prędkość 30-40 gdzie za szybko żeby ciągnąć na 2 cały czas, po wrzuceniu 3 auto zmulone i trzyma prędkość ale szkoda deptać bo praktycznie brak reakcji na gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mundy1 Zgłoś #10 Napisano 7 Kwietnia 2018 (edytowane) Mnienp przestrzegali przed takim resetem jak piszesz StreamHD. Podobno komp kilka min trzyma napiecie po odłaczeniu i wtedy duza możliwość jego zjarania. Kiedys resetowałem, to zostawilem odłaczone na cała noc i tyle. Tylko nie bierzcie tego na 100% , to nie były słowa kogos mega wykwalifiowanego .. Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez mundy1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #11 Napisano 8 Kwietnia 2018 Dnia 7.04.2018 o 08:54, Kuba2000 napisał: Może ktoś mądry mi powie czemu mi się rozjeżdza mapa w tdi? Po resecie auto ze 2-3 dni rwie sie do przodu i można jechać momentem obrotowym, wyprzedzać itd, przy kolejnym odpaleniu auto jest zmulone I póki nie odetniesz zasilania od ECU to auto nie zacznie normlanie jechać? Na ile odcinasz prąd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #12 Napisano 8 Kwietnia 2018 W tym momencie przestał sposób działać po 2 takich mykach. Teraz jedzie jak taka 90-tka, a po resecie ecu odzyskiwał moc, odpinalem, stykalem klemy na 10minut pozniej 2 minuty na wolnych obrotach a pozniej kilka km jazdy. Wczoraj wieczorem tak zrobilem i nic, dzisiaj na swiatlach jednorazowo obroty zaczely wariowac, 800-1000 sie bujaly, na 800 telepalo bardziej niz zwykle, na 1000 bylo rowno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #13 Napisano 8 Kwietnia 2018 Komputer w dłoń i testuj. Jak obroty szaleją to pewnie MAP albo MAF z takich typowych usterek TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach