TuRbO4Fun Zgłoś #1 Napisano 13 Października 2015 Witam od kilku dni staram się podłączyć turbo timer hks Type 0 do swojego samochodu i udało mi się to połowicznie ,ponieważ auto wyłącza się po odliczeniu czasu przez timer lecz gdy zamknę drzwi nie mogę zaryglować samochodu ,prawdopodobnie moduł komfortu widzi ze samochód jest uruchomiony i nie pozwala zamknąć drzwi ,i tutaj pytanie czy ktoś wie gdzie znajduje się przewód odpowiedzialny za nadanie sygnału do modułu iż samochód jest wciąż na chodzie? Bądź czy komuś przychodzi jakiś pomysł na ominięcie tego? Może opiszę jak wygląda urządzenie sam timer w budowie jest prosty mamy do dyspozycji 5 przewodów z czego szary to przewód który podłączamy do hamulca ręcznego czarny to masa czerwony staje 12v i są dodatkowe 2 przewody niebieski i zielony,udało się się podłączyć urządzenie bez wykorzystania przewodu niebieskiego ,umieszczając przewód zielony w kostce stacyjki na przewodzie w którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycji zasłon i wszystko ładnie działa po za w/w zamykaniem drzwi ,co ciekawe na przewodzie niebieskim mieszać miernikiem pojawia się tak samo napięcie gdy urządzenie działa jak i na przewodzie zielonym lecz gdy zmienię kolejność urządzenie kompletnie przestaje działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #2 Napisano 13 Października 2015 (edytowane) Info o odpalonym silniku idzie po CAN. Podłącz się pod przycisk zamykania drzwi od środka, ale to trzeba by bylo wsadzic przekaznik czasowy zeby np po 10s od wyjecia kluczyla ryglowal samochód i drugi przekaźnik po zakonczeniu pracy silnika zamyka centralny żeby się alarm uruchomił. Edytowane 13 Października 2015 przez rekinek7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2015 z przekaźnikiem nie ma problemu było by to do ogarnięcia ale chyba za dużo zachodu z tym gdzieś na jakimś forum widziałem krótką informacje o tym że trzeba przeciąć jeden przewód idący właśnie do modułu komfortu bo on wysyła tą informację iż silnik jest uruchomiony było to bodajże forum leona na ile jest ta informacja prawdziwa nie wiem ale myślałem o tym i jeśli rzeczywiście był by taki przewód to na nim wsadził bym przekaźnik który zrywał by obwód i do jednego wolnego przewodu który jest na turbo timerze go umieścił było by to najlepsze rozwiązanie bo gdy by timer przestał działać to obwód wracał by do swojego pierwotnego stanu ,jednak nie mam żadnych schematów i nie wiem nawet gdzie takiego przewodu szukać ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2015 (edytowane) W modułach komfortu 1JO jest taki kabel pin nr 3 23pinowej wtyczki. W 1CO w passacie to info idzie po CAN. Możesz spróbować odciąć jeden kabel z CAN między licznikiem a modułem komfortu. Edytowane 14 Października 2015 przez rekinek7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach