sylmicha Zgłoś #821 Napisano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Dnia 8.12.2018 o 10:25, Krawcol82 napisał: Ale nie ma się czym martwić wg mnie, ponieważ to jest tylko list informacyjny. Jakie będą kolejne kroki-czas pokaże. W końcu żyjemy w upierdliwym państwie, które lubi nękać obywateli. Pewnie będą się wzorować na Niemczech. W Niemczech jak nie reagujesz na zaproszenia dilera do zmiany oprogramowania to dealer zawiadamia o tym twój wydział komunikacji i masz z automatu wyrejestrowane auto. Ponoć do programu zmiany oprogramowania przystąpiło 95% właścicieli. Z pozostałymi robią to co napisałem powyżej. Kolega kupił od dealera rocznego Mercedesa i tydzień czekał na zmianę oprogramowania, nie wydano mu auta przed zmianą softu. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez sylmicha Zmiana wpisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadB7 Zgłoś #822 Napisano 29 Stycznia 2019 (edytowane) już chyba o tym pisałem ale przypomnę że mnie w ASO prawie pan wyprosił jak nie zgodziłem się na akcje serwisową sterownika i nie chcieli podjąć sie serwisu bez podpisu dokumentu! Druga sprawa to VWStop moim zdaniem nie wygra w PL bo właściciele VW Polska mają świetne powiązania z rządami i sądami, nie ma szans i takie jest moje zdanie. Już pozwy VW Stop zostały wycofane i już **** zbita i polscy użytkownicy jako jedyny na świecie nie wygrali z koncernem VW, fenomen na skale świata jest tutaj ... w PL. VW Stop chce walczyć ale ... widzę to średnio ... coż mogę na koniec podsumować: dalej chodźcie na pochody KOD z transparentami KONSTYTUCJA ! i nie chciejcie zmian w sądach a dalej ubeckie układy będą robić co chcą, nie czarujmy się bo Kulczyk holding jako właściciel VW w PL nie da sobie przegrać tej sprawy. Mimo że jestem poszkodowany to nie wierzę w wygraną Miałbym największą beke z tego wszystkiego jak by orgpanizatorem całęgo VWStop był sam VW i działał na szkodę samych użytkowników VW pod przykrywką "wspaniałych walecznych" obrońców samych poszkodowanych ... taki kolejny "układ bolka"... ale to tylko moje spostrzeżenia nie na poważnie, traktujcie to jako żart złośliwy i niepoważny ale niech każdy się zastanowi nad tym czy to jest możliwe tutaj w PL. Edytowane 29 Stycznia 2019 przez MadB7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #823 Napisano 30 Stycznia 2019 Prawda jest taka, że cały ten ruch VW Stop to gniot - dali pozew bez pojęcia i tyle. Był skonstruowany nie zgodnie z naszym prawem więc nie miał szans na wygraną ale oczywiście winne lobby VW Nie bronię tu koncernu, i nie wybielam naszego organu sprawiedliwości ale prawda jest taka, że cała ta pseudo organizacja nie dała sobie nawet szansy na pozytywne rozpatrzenie pozwu, a tak ogólnie to tzw. krowa, która dużo "muuuczy", a mało mleka daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #824 Napisano 30 Stycznia 2019 (edytowane) 19 godzin temu, MadB7 napisał: dalej chodźcie na pochody KOD z transparentami KONSTYTUCJA ! i nie chciejcie zmian w sądach a dalej ubeckie układy będą robić co chcą, 26 minut temu, radekrp90 napisał: VW Stop to gniot - dali pozew bez pojęcia i tyle. Był skonstruowany nie zgodnie z naszym prawem więc nie miał szans na wygraną No i wszystko jasne ? Niestety jeśli ktoś nie potrafi skonstruować pozwu, to na dzień dobry zostanie on odrzucony. Ale niektórzy pewnie myślą, że "to wszystko wina Tuska" ? I nie widzą tego, że w ostatnich latach wylecieliśmy na peryferie Europy i na każdym kroku ośmieszamy się w EU. Przypomnę tylko magiczne 27:1. Edytowane 30 Stycznia 2019 przez Krawcol82 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #825 Napisano 30 Stycznia 2019 @Krawcol82 Akurat wina Tuska są spoko... a nie czekaj to nie były Tuska... a i wina to też nie były Tak na poważnie - VW dyma całą Europę równo. Może kilka pozwów ktoś tam wygrał ale prawda jest taka, że to tzw. "odosobnione przypadki" niczym pęknięte na gwarancji głowice w 2.0 TDI-PD (podobnie teraz jest z BMW, które się zapalają i niby wszystkie od 2010 są zagrożone ale jednak nie wszystkie...). USA to stan umysłu i tam taki gniot jak ten u nas może przy przeszedł choć i tak instynkt samozachowawczy prawników jest na wyższym poziomie niż tych co konstruowali ten posef. Kolejna sprawa - w 70% sądzić się chcą osoby wcale nie posiadające danego pojazdu od nowości, osoby które kupiły auto nie z naszego rynku rodzimego, więc w czym problem. Czy dla Kowalskiego kupującego 10 letniego diesla na prawdę ma znaczenie, czy auto ma Euro V czy Euro I (w sensie - czy zwraca uwagę na to jak ekologiczne jest to auto)? Nie, póki nic te kolejne "euro" go nie kosztują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #826 Napisano 30 Stycznia 2019 (edytowane) 8 minut temu, radekrp90 napisał: USA to stan umysłu i tam taki gniot jak ten u nas może przy przeszedł choć i tak instynkt samozachowawczy prawników jest na wyższym poziomie niż tych co konstruowali ten posef. USA to specyficzny rynek prawników. Tam w zasadzie wszystko opiera się na pozwach i odszkodowaniach. Jeśli np na opakowaniu gwoździ nie będzie podpisu "DO NOT SWALLOW" i ktoś jednak je połknie, to producenta gwoździ będą szarpać i smażyć. 8 minut temu, radekrp90 napisał: Czy dla Kowalskiego kupującego 10 letniego diesla na prawdę ma znaczenie, czy auto ma Euro V czy Euro I (w sensie - czy zwraca uwagę na to jak ekologiczne jest to auto)? Nie, póki nic te kolejne "euro" go nie kosztują. Poczytaj wątek o odszkodowaniach z OC. U nas jest mentalność ludzi taka, żeby jak najwięcej wyciągnąć kasy. Jeśli tylko pojawi się okazja wyciągnięcia od kogoś kasy, żeby wpadło do portfela, to jest o to walka. Nie podważam nieuczciwego podejścia VW-to jest oczywiste. Ale nasi rodacy często chcą przekombinować i domagają się czegoś, co się im nie należy. Niestety to jest dziki kraj. Edytowane 30 Stycznia 2019 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #827 Napisano 30 Stycznia 2019 17 minut temu, Krawcol82 napisał: Niestety to jest dziki kraj. No i wszystko w temacie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #828 Napisano 30 Stycznia 2019 Jak to powiedział J. Piłsudski: Naród wspaniały, tylko ludzie k***y. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #829 Napisano 1 Lutego 2019 (edytowane) ostatnio kumpel był na przeglądzie i wyskoczyło, że jego fura łapie się na "akcję". Diagnosta powiedział, że jak za rok ponownie to wyskoczy to nie podbije mu przeglądu hehe Edytowane 1 Lutego 2019 przez rosol 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #830 Napisano 1 Lutego 2019 Ja ostatnio byłem na przeglądzie dwoma autami w których odmówiłem akcji i diagnosta słowem nie wspomniał że jest coś nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #831 Napisano 1 Lutego 2019 Tak samo ja. Pytałem o tę sprawę i diagnosta powiedział, że dostali pismo od wojewody z informacją, że mają informować o nie przeprowadzonej akcji. Mają także zbierać dane statystyczne ale żeby nie dopuszczać do ruchu to o tym nie słyszał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #832 Napisano 2 Lutego 2019 (edytowane) 19 godzin temu, rosol napisał: ostatnio kumpel był na przeglądzie i wyskoczyło, że jego fura łapie się na "akcję". Diagnosta powiedział, że jak za rok ponownie to wyskoczy to nie podbije mu przeglądu hehe Póki przepisy się nie zmienią a raczej nie (musieli by wycofać z ruchu wszystkie auta o gorszej emisji spalin niż "EA189") to Pan diagnosta może Cie co najwyżej pocałować w d*pę! *EDIT* Z drugiej zaś strony Polska to "dziwny kraj (...)" więc wszystko możliwe. Edytowane 2 Lutego 2019 przez ryger *EDIT* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1max3 Zgłoś #833 Napisano 18 Lutego 2019 Co o tym myślicie? https://fakty.interia.pl/deutsche-welle/news-polacy-dolaczaja-do-zbiorowego-pozwu-przeciwko-vw-w-rfn,nId,2839502 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #834 Napisano 20 Lutego 2019 Myślę, że jeszcze z 2 lata i znów Diesle wrócą do łask bo podobno benzyna już lepszych norm nie będzie spełniać. GPF do 1.5 TSI - ciekawe czy będzie usługa wycinania jak DPF ? Ciekawych czasu doczekaliśmy w motoryzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #835 Napisano 20 Lutego 2019 Nie będzie spełniać bo? GPF w przeciwieństwie do DPF ma bardzo dobre warunki pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #836 Napisano 21 Lutego 2019 Nic się nie poprawiło. Zdjeli paliwa dowalili więcej powietrza. Układ paliwowy bardziej suchy przez to ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekmoleda Zgłoś #837 Napisano 21 Lutego 2019 22 godziny temu, radekrp90 napisał: Nie będzie spełniać bo? GPF w przeciwieństwie do DPF ma bardzo dobre warunki pracy. Masz rację, że GPF ma dużo lepsze warunki pracy ale sam proces przebiegu spalania oleju napędowego jest bardziej hmmm "czysty" czy stabilny...(coś takiego) nie mogę znaleźć bardzo fajnego artykułu który czytałem pod koniec ubiegłego roku właśnie o możliwościach kontroli przebiegu procesu spalania paliwa. Tak do końca to sam nie wiem co bardziej truje a sam będąc dzieckiem bardzo mi się podobał zapach spalin poloneza z 85 roku ehhhh do tej pory pamiętam ten niezapomniany zapach z spalin gaźnikowca 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #838 Napisano 21 Lutego 2019 Nie wiem co w silniku diesla jest pod lepszą kontrolą. Zaletą, w ujęciu kontroli procesu spalania, jest fakt, że mamy tam nadmiar powietrza i dawkę podawaną w konkretnym momencie... ale przecież w FSI też to tak działa, a ilość powietrza jest dokładnie określona, poza tym moment zapłonu określa iskra, a nie punkt samozapłonu. Co innego silnik stacjonarny gdzie proces spalania w ujęciu do długości cyklu jest relatywnie długi ale nie bez powodu, w środku miasta jeśli ma być elektrociepłownia z silnikami spalinowymi to będzie to silnik gazowy, bo spaliny są najczystsze (więc de facto silnik o zapłonie iskrowym). Kolejna sprawa to cząstki stałe - to problem wszystkich silników o wtrysku bezpośrednim, ale ten problem w silnikach benzynowych załatwia GPF. Pozostaje jeszcze kwestia NOx pod obciążeniem. W dieslu AdBlue załatwia to ale zużycie tego czynnika jest spore, jeśli faktycznie ma neutralizować NOx. W benzyniakach mamy póki co tylko EGR i ewentualnie recyrkulację wewnętrzną (przez fazy rozrządu) ale przez temperaturę spalania ilość tlenków azotu jest spora. Ogólnie należy pamiętać, że ograniczenie emisji tlenków azotu jest w sprzeczności ze sprawnością silnika - jeśli silnik ma wykazywać wysoką sprawność, to temperatura spalania będzie wysoka, a co za tym idzie emisja tlenków również. Obniżamy emisję NOx, sprawność spada... M.in. dlatego TDI Bluemotion SCR wykazywały niższe zużycie paliwa, bo proces spalania był przeprowadzany w wyższej temperaturze, bo nadmiar NOx był redukowany w katalizatorach SCR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #839 Napisano 21 Lutego 2019 Bosch po aferze stwierdził, że są w stanie sprostać każdej normie spalin dla Diesla w przyszłości. 4 turbosprężarki jak w nowym BMW i można jeździć nadal na ropie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #840 Napisano 22 Lutego 2019 Coś musieli napisać aby przymknąć temat oprogramowania oszukującego z ich działów projektowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach