lysy78_03 Zgłoś #681 Napisano 22 Grudnia 2017 (edytowane) 7 minut temu, kuebk napisał: Nie zmiania to jednak postaci ze to co pokazales to nic specjalnego. Nic specjalnego? Dla mnie wygląda masakrycznie. Po 30 tkm taki syf? Edytowane 22 Grudnia 2017 przez lysy78_03 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #682 Napisano 23 Grudnia 2017 Myślisz, że stare TDI (VP lub PD) są lepsze? Po prostu po pewnym czasie przelot się nie zmniejsza, bo prędkość powietrza jest na tyle duża, że cząstki stałe już nie osadzają się na ściankach. Natomiast to, że nowe oprogramowanie do EA189 jeszcze bardziej pogarsza tą sytuację to druga para kaloszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #683 Napisano 23 Grudnia 2017 37 minut temu, radekrp90 napisał: po pewnym czasie W pełni się z Tobą zgadzam. Po pewnym czasie, ale nie po 30000 km. Samochód miał dwa lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #684 Napisano 23 Grudnia 2017 Dużo zależy od warunków pracy - jeśli auto stoi sporo w korkach to będzie taki właśnie efekt. Nowe oprogramowanie pogarsza sytuację, bo EGR pracuje również przy częściowych obciążeniach i syfi układ również w pozostałych warunkach. To powoduje efekt jak wyżej - czyli masz w sumie dwa DPFy - jeden przed i drugi za głowicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #685 Napisano 23 Grudnia 2017 Mój cycu ma 140 tkm. Po ujrzeniu tego syfu, postanowiłem, że zwalę u siebie dolot i go wyczyszczę. Widziałem film, na którym gościu używał jakiegoś magicznego płynu do usuwania tego nagaru. Robił to na odpalonym silniku, więc cały rozpuszczony syf leciał do silnika I TAK POWINNO BYĆ. Nie miałbym odwagi tego zrobić. Jedna taka akcja i dpf zapchany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #686 Napisano 23 Grudnia 2017 Sądząc po tym jak trudno było mi wyczyścić swój kolektor w 1.9, mam obawy co do skuteczności tego typu środków - pierwsza to taka, że nic nie wypłucze a jedynie zmiękczy i spowoduje, że jakiś większy fragment wpadnie do cylindra. Druga taka, że jeśli środek jest tak żrący, że w mgnieniu oka rozpuszcza gruby nagar, to co robi z pozostałymi elementami silnika?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #687 Napisano 23 Grudnia 2017 No właśnie. I do tego zrobiła to całkiem rozsądna firma. Jak dla mnie, to ten środek jest całkiem spoko. Ale kolektor musi leżeć na stole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart.b Zgłoś #688 Napisano 23 Grudnia 2017 Ciekawy opis (po niemiecku) co update softu zmienia. https://www.motor-talk.de/news/so-funktioniert-das-diesel-update-t6219349.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #689 Napisano 28 Grudnia 2017 Tutaj macie co robi ASO jeśli chodzi o akcję serwisową (na filmiku dotyczy 1.6 ale w 2.0 jest podobnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #690 Napisano 28 Grudnia 2017 Niby niewinnie ale to raczej nie jest tak kolorowo... Bo to oprogramowanie właśnie wiele zmienia a mówią w ASO że wszystko jest jak było spalanie kultura pracy moc i co jest tak? Dpf 2x częściej się wypala... Pali więcej mniej? Słabsze auto? Ja porównania nie mam bo auto kupione w maju a w lutym był w Niemczech na akcji... Ale najgorszy ten co chwilę wypalajacy się dpf... Spalanie no książkowe niby 6 po mieście... Mi na krótkich odcinkach jest ciężko żeby bylo 10... W tej chwili na baku robię 600-630km po mieście latem 700-750 co do katalogowego spalania to dzień a noc silnik się nie dogrzewa z tego co czytałem przed akcja dpf się wypalal pomiędzy 900-1000km po akcji 450-500 a u mnie 2 razy na jedno tankowanie średnio co 250-300km... Porażka jakas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #691 Napisano 29 Grudnia 2017 6 godzin temu, ANDRIUBIKER napisał: bo w 2.0 nie montuje się tzw prostownicy powietrza, Przecież mówił o tym w filmie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #692 Napisano 29 Grudnia 2017 I dlatego napisałem podobnie a nie że tak samo Dla nie czytajacych wątku od początku - w 1.6 montuje się tą plastikową strumienicę, gumowe nakładki na rurki i oprogramowanie, w 2.0 tylko gumowe nakładki i oprogramowanie. Co do eksploatacji to jak się dobrze kogoś zna w ASO to można usłyszeć że klienci wracają bo zapchany szybko dpf, że doloty zatkane, egr z chłodniczką do wymiany bardzo szybko. I jak ktoś robi awanturę w ASO to w ramach dobrej woli wymieniają na nowe na swój koszt (klient pokrywa tylko koszt samej usługi). Jak się klient nie wykłóci to płaci za całość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #693 Napisano 29 Grudnia 2017 Mam kolegę,który pracuje w ASO ..Odradza szczerze grzebania w programie,mają mnóstwo reklamacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #694 Napisano 29 Grudnia 2017 (edytowane) 4 godziny temu, artmin napisał: I dlatego napisałem podobnie a nie że tak samo Dla nie czytajacych wątku od początku - w 1.6 montuje się tą plastikową strumienicę, gumowe nakładki na rurki i oprogramowanie, w 2.0 tylko gumowe nakładki i oprogramowanie. Co do eksploatacji to jak się dobrze kogoś zna w ASO to można usłyszeć że klienci wracają bo zapchany szybko dpf, że doloty zatkane, egr z chłodniczką do wymiany bardzo szybko. I jak ktoś robi awanturę w ASO to w ramach dobrej woli wymieniają na nowe na swój koszt (klient pokrywa tylko koszt samej usługi). Jak się klient nie wykłóci to płaci za całość a ile koszt takiej usługi? słyszałem że się w niektórych ASO poczuwają ale jak byłem przy okazji i poruszyłem temat to mi powiedział że jest wszystko na pewno jak powinno usługa aktualizacji była robiona w lutym 2017 więc powinna być na to jakaś gwarancja. Z tym ze w Niemczech ale przecież w razie czego tutaj też powinni wymienić graty ?? więc jakie to koszta tej usługi jakbym się wykłócił? niby wszystko ok póki co ale ten dpf co chwile wypalający się mnie drażni i spalanie podwyższone ale to już ASO nie zrobi jedynie ich naciągnąć na wymianę gratów żeby na dłuższy okres czasu był spokój w każdym ASO mają obowiązek wymiany gratów czy to tylko gest woli zależny od danego serwisu? Godzinę temu, akism napisał: Mam kolegę,który pracuje w ASO ..Odradza szczerze grzebania w programie,mają mnóstwo reklamacji. reklamacji związanych z? Edytowane 29 Grudnia 2017 przez Zioolko00 dodanie treści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #695 Napisano 29 Grudnia 2017 23 minuty temu, Zioolko00 napisał: jedynie ich naciągnąć na wymianę gratów żeby na dłuższy okres czasu był spokój nie dasz rady chyba ze jestes dobrym znajomym kierownika serwisu to co napisalem jest niejawne i nikt Ci tego oficjalnie nie przyzna. Rozumiesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #696 Napisano 29 Grudnia 2017 26 minut temu, artmin napisał: nie dasz rady chyba ze jestes dobrym znajomym kierownika serwisu to co napisalem jest niejawne i nikt Ci tego oficjalnie nie przyzna. Rozumiesz? rozumiem doskonale wcześniej słyszałem o tym ale w innych miastach i poza granicami PL że ludziom wymieniali kierownika nie znam tylko żona mojego przyjaciela pracuje w VW ale to za mało ale kierownik serwisu to jej dobry znajomy bo mi wiele rzeczy posprawdzał ... ale ja szczęścia nie mam do takich rzeczy jedyne co bym spróbował to zadzwonić i się spytać czemu mi auto pali po mieście 10-11 litrów po tej aktualizacji... niby wpływu miało nie być na spalanie czy by coś sprawdzili w ramach tej aktualizacji... a jak nie pozostaje jechać do tunera na zmianę softu i problem zniknie ze spalaniem i częstym wypalaniem dpfa... jest możliwa opcja downgrade do orginału softu z przed aktualizacji ale trzeba posiadać nr poprzedniej kalibracji ale ja nie posiadam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #697 Napisano 29 Grudnia 2017 (edytowane) 15 godzin temu, ANDRIUBIKER napisał: w 2.0 nie jest podobnie, bo w 2.0 nie montuje się tzw prostownicy powietrza, w 2.0 jedynie oprogramowanie, które wkurza chyba każdego, o ile nie zmieni sobie czegoś na czip Ja mam 2 litry i takie gumki leżą im nie pod rurkami od klimy pod filtrem paliwa i myślałem że to ma być pod tymi rurkami żeby się nie ruszaly albo obijały o obudowę ha ha to dopieor mod a jeśli chodzi o czipa to ja zrobię kilka dni po takim czymś (w uk w Aso mi zrobili)i później jechałem autem do pl na święta i powiem Ci że też mi się wypala dość często aż myślałem że coś nie tak ale temat obserwuje i ktoś napisał że nawet czip niby nie zmienia mapy całkowicie po tym czymś bo niby tunerzy nie mogą czegoś tam zrobić. Nie pamiętam czy to było tu na forum czy nie ale teraz ja mogę potwierdzić że mam czipa po akcji a Aso i na bak paliwa też chyba 2 x się wypala jeżdżąc po mieście a kiedyś tak nie było. Ps.ten gość od filmiku myślę że może mieć przez to kłopoty bo nie wydaje mi się żeby dealer vw w uk wyrażał na to zgodę i vw tym bardziej Ale nie się mylić. I Jeszcze jedna rzecz 2 lata temu zmieniłem rozrząd w aso w Polsce i wtedy pompa i płyn też byl zmieniany i teraz przed sietami chce 22 wyjeżdża z Niemiec a tak kontrolka od płyny chłodniczego hmmm wycieków nie było i nie ma także może to przez ten dpf miał ktoś tak aha i oleju też nie przybywa jak był maks tak jest Edytowane 29 Grudnia 2017 przez fcbsoci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #698 Napisano 30 Grudnia 2017 (edytowane) 11 hours ago, Zioolko00 said: reklamacji związanych z? Naprawde? Pewnie maja duzo reklamacji zwiazanych z dmuchawa od nawiewu po aktualizacji oprogramowania w sterowniku silnika. 10 hours ago, fcbsoci said: i ktoś napisał że nawet czip niby nie zmienia mapy całkowicie po tym czymś bo niby tunerzy nie mogą czegoś tam zrobić. Jedz do kogos kto ma pojecie, nie bedzie zadnego problemu. Edytowane 30 Grudnia 2017 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #699 Napisano 30 Grudnia 2017 9 godzin temu, kuebk napisał: Jedz do kogos kto ma pojecie, nie bedzie zadnego problemu. Kogo polecasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #700 Napisano 31 Grudnia 2017 Domyślać się możemy, że chodzi o 1.6tdi? Bo w 2.0 nic dodatkowego chyba nie montują... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach