Skocz do zawartości
user78

Afera VW z emisją spalin - można już sprawdzać

Rekomendowane odpowiedzi

czyli co że te z adblue spełniają wymogi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to prawda z adblue to vw powinien dokładać instalację adblue:) w ramach akcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli to prawda z adblue to vw powinien dokładać instalację adblue:) w ramach akcji.

To jest już gruba ingerencja w konstrukcje. Założenie instalacji adblue do tego elektronika sterująca i utrzymująca to w działaniu.

To co proponują z softem to znowu myślenie oczu.

 

 

 

wysłane z budki telefonicznej na zadupiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli to prawda z adblue to vw powinien dokładać instalację adblue:) w ramach akcji.

Tam jest podany przykład testów robionych na Tuaregu. Potrzebował on 8 litrów adblue na 1000km a zbiornik na ten roztwór mocznika mogli włożyć max 16 litrowy. Czyli w praktyce częściej niż co drugie tankowanie oznacza konieczność uzupełniania adblue.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja równiez dostałem pisemko ,lecz nikt do mnie nie dzwonił ,napisane jest abym skontaktował się z najbliższym ASO w celu ustalenia wizyty ,napisali również ,że czas operacji pacjenta to 60 min. Sam nie wiem czy jechać czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem już nawet umówiony na zmianę softa w zeszłym roku w grudniu, po telefonie z centrali VW a potem z ASO, które wskazałem. Z przyczyn niezależnych musiałem wizytę odwołać i od tamtej pory się nie odezwali... a i ja się nie przypominam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mojej ostatniej wizycie w serwisie ok. 3 tygodnie temu w tym tygodniu miałem już dwa telefony w sprawie akcji serwisowej: najpierw dzwonili od Rowińskiego w Piasecznie a później z centrali z Poznania i proponowali zmianę oprogramowania ale na razie jestem nieugięty i się nie zgodziłem. Dodatkowo wczoraj przyszedł list polecony z Poznania za potwierdzeniem odbioru ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj do mnie dzwonili, jadę na akcje 17.03, Poznan Wiatraczna. Mam zabrać książkę serwisowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj do mnie dzwonili, jadę na akcje 17.03, Poznan Wiatraczna. Mam zabrać książkę serwisowa.

 

Robert ,czy "za grdykę Cię złapałi"że jedziesz już "na akcję". Wcześniej poczytaj posty użytkowników różnych pojazdów koncernu VW (nie tylko na tym forum) ,co się dzieje po "aktualizacji" oprogramowania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem za tym bo chciałem mieć to wbite w książkę, a i tak jadę na chipa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czekałem za tym bo chciałem mieć to wbite w książkę, a i tak jadę na chipa :)

 

Nie musiałeś czekać na telefon , czy też jakieś pismo; wystarczyło podjechać do najbliższego ASO , okazać DR (VIN) i już masz aktualizację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czekałem za tym bo chciałem mieć to wbite w książkę, a i tak jadę na chipa :)

 

 

Byłem wczoraj u tunera, jest taka sprawa ze sterownik jest zablokowany nic nieda się zrobić przez złącze diagnostyczne trzeba rozbierać sterownik po aktualizacji VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem wczoraj u tunera, jest taka sprawa ze sterownik jest zablokowany nic nieda się zrobić przez złącze diagnostyczne trzeba rozbierać sterownik po aktualizacji VW

 

Dzięki za info bo zastanawiałem się czy nie zrobić podobnie jak kolega roberto190.

Rozumiem, że wcześniej jak robiłeś program to nie trzeba było wyciągać sterownika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem wczoraj u tunera, jest taka sprawa ze sterownik jest zablokowany nic nieda się zrobić przez złącze diagnostyczne trzeba rozbierać sterownik po aktualizacji VW

A który to tuner? Bez żadnego problemu tuner zrobił w moim aucie softa przez OBD po aktualizacji ASO.

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez KriSSo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewien ale chyba trzy razy mozna robić zmiany w sterowniku później sie blokije i aby odblokowac trzeba go wyjać, po odblokowaniu tysiace razy juz mozna w nim grzebac

tak bynajmniej móił mi tuner a nawet chyba dwaj tunerzy

u mnie zmiana 1 x nn

2x klapy out

3x tuner soft

i po niekoniecznie dobrym sofcie a raczej dopasowywaniu go w trakcie hamowania, była lekka zmiana wiec po raz kolejny wgrywany nowy soft magiczna skrzynka sie zablokowała i trzeba było wydrzec ja na zewnatrz w celu odblokowania. późniejsze zmiany znowu juz tylko po obd

w niektórych autach sterowniki na dzień dobry są zablokowane i aby odblokować i cokolwiek pozmieniać trzeba wyjać, rozkleić, robić wszystko na stole, alee mysle że dla ogarnietego elektronika to bajkaa i dodatkowe pól h, tymbardziej ze w naszych wozach jest pod podszybiem umiejscowiony na dwóch srubkach

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w 2,0 ,ale 1,6 w oryginale jest zawsze zablokowany i trzeba go wyciągać ,otwierać ,co się wiąże z rozklejaniem. Nie ciekawa robota,bo akurat widziałem jak to robił. Trzeba go póżniej bardzo dobrze zakleić ,bo po nim leci woda i często się zdarza że potrafi zamoknąć co wiąże się z bardzo kosztowną wymianą ,programowaniem nowego ITP. Myślę że nawet jak pojedziesz do serwisu z już odblokowanym przez tunera to serwis po wgraniu poprawki ponownie go zablokuje. Bo sam bym pojechał ,aby mieć pieczątkę że jest poprawiony ,tak na przyszłość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę że nawet jak pojedziesz do serwisu z już odblokowanym przez tunera to serwis po wgraniu poprawki ponownie go zablokuje.

Kolego? Myślisz, czy wiesz to? Po co ludzi wprowadzać w błąd, na litość Boską. Napiszę jeszcze raz. Z odblokowanym sterownikiem, w dodatku po programie, pojechałem do ASO aby wgrać poprawkę. ASO zaktualizowało soft, oczywiście program tunera poleciał przez to w kosmos, po czym po aktualizacji ponownie pojechałem do tunera, zrobiliśmy moda od nowa i nie ma żadnego problemu ani żadnej kolejnej blokady. Jeśli chodzi o rozbieranie sterownika, to kto Ci to rozbierał i przede wszystkim kiedy? Od dawna (czyli co najmniej od roku, a być może i wcześniej) tunerzy z odpowiednim sprzętem mogą stroic*CR'y 1.6 czy 2.0 z roczników 2010 do 2014 (nie wiem jak w najnowszych) bez żadnego rozbierania i rozklejania sterownika. Zatem albo robiłeś program 5 lat temu, albo tunerowi brakowało sprzętu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat sterownik 1,6 to całkiem inna bajka jak w 2,0. ,nawet inny producent. Jest to Continental ,a 2,0 ma chyba EDC 17 . Odnośnie czasu kiedy robiłem to się zgadza w tamtych latach to tylko taka metoda była. Passat ma naganiane już pona 350 tys. z tego ponad 200 na czipie. Tak około 3 lat temu był robiony program na 150 Km i usuwany EGR programowo. Wtedy tylko serwis mógł sciągnąć blokadę po diagnozie. Jeśi teraz to nie problem to super. W EDC 17 było jeszcze gorzej bo trzeba było nawet program wgrywać na stole,a 1,6 tylko sciągał blokadę,a reszta to już przez OBD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśi teraz to nie problem to super. W EDC 17 było jeszcze gorzej bo trzeba było nawet program wgrywać na stole,a 1,6 tylko sciągał blokadę,a reszta to już przez OBD.

Teraz w 2.0 nie trzeba wyciągać na stół w ogóle. Blokadę ściąga się przez OBD i każde kolejne strojenie robi się*również przez OBD. Natomiast nie wiem, jak to jest w przypadku tych nowszych TDI np.: 2.0 190/400.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego? Myślisz, czy wiesz to? Po co ludzi wprowadzać w błąd, na litość Boską. Napiszę jeszcze raz. Z odblokowanym sterownikiem, w dodatku po programie, pojechałem do ASO aby wgrać poprawkę. ASO zaktualizowało soft, oczywiście program tunera poleciał przez to w kosmos, po czym po aktualizacji ponownie pojechałem do tunera, zrobiliśmy moda od nowa i nie ma żadnego problemu ani żadnej kolejnej blokady. Jeśli chodzi o rozbieranie sterownika, to kto Ci to rozbierał i przede wszystkim kiedy? Od dawna (czyli co najmniej od roku, a być może i wcześniej) tunerzy z odpowiednim sprzętem mogą stroic*CR'y 1.6 czy 2.0 z roczników 2010 do 2014 (nie wiem jak w najnowszych) bez żadnego rozbierania i rozklejania sterownika. Zatem albo robiłeś program 5 lat temu, albo tunerowi brakowało sprzętu?

 

 

chciałbym się dowiedzieć jakie auto robiłem tuning? a potem pojechałeś do aso na poprawkę i ile miał mocy i nm po poprawce oprogramowania? i na ile go zrobiłeś 1 razą a na ile 2 razą? pozdrawiam.

bo moje auto po aktualizacji lepiej się zbiera od dołu, a u ciebie jakie odczucia? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności