Mlody_tm Zgłoś #361 Napisano 4 Października 2016 Trasy pewnie robisz... obroty masz ok 900 gdy wypala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegazik1 Zgłoś #362 Napisano 4 Października 2016 Przeważnie jeżdżę w koło komina Ale od czasu do czasu (raz w miesiącu) przegonię go tak z 500 km z prędkością 180-200. Tylko, że w żaden sposób nie zauważyłem momentu wypalania, a przejechałem nim już 25 tysięcy, więc chyba coś się powinno wypalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #363 Napisano 4 Października 2016 Obserwuj obroty, skoro byłeś na poprawde... musisz mieć dpf... bo już myślałem że po prostu go nie masz poprzedni właściciel usunął etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #364 Napisano 4 Października 2016 Mam wgraną poprawkę softu i nie zauważyłem w ogóle wypalania DPF. W jaki sposób się to objawia? Zapala się jakaś kontrolka, czy też wyświetla się komunikat? poczytaj temat o wypalaniu dpf Charakterystyka wypalania : obroty na poziomie 950rpm, chodzą oba wiatraki na ok 80% mocy. Czas wypalania - od 5 do 10 min na postoju. Po czym poznać że skończyło się wypalanie? Coś jakby silnik spuścił z wymuszonego trzymania na obrotach ale nie widać tego po obrotomierzu, dopiero depnijcie lekko gaz i jak wraca na 800rpm na jałowym to wtedy wiadomo że skończył. Albo patrzeć na vcds Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #365 Napisano 5 Października 2016 a co do wypalania się dpf, jeśli się jeździ dużo w trasach to mega sporadycznie, dpf jest wypalany, sam się w trasie oczyszcza, a zaobserwować można to jedynie w ten sposób ,że jak silnik jest wygrzany, to gdy stoi na wolnych obrotach trzyma 1000 zamiast 800, nie wolno wyłączać silnik aż operacji nie zakończy, po otwarciu drzwi czuć też specyficzny zapach w trakcie wypalania, ale faktycznie powinna być jakaś kontrolka informująca ,że wypalanie jest w trakcie, właśnie choćby po to żeby wtedy silnika nie wyłączać, a tak jest jedynie kontrolka informująca o tym że filtr się już zapchał, aczkolwiek u mnie nie ma okazji dopalać się inaczej jak w trasie U mnie nie ma żadnej informacji, że jest wypalany DPF. Często mam tak, że wyłączam silnik, wychodze z auta i wtedy dopiero słysze, że jakieś wiatraki jeszcze pracują na wyłączonym i zamkniętym aucie. Trwa to około 10 min i potem samo się wycisza i wyłącza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #366 Napisano 5 Października 2016 Tzn że przerwales proces wypalania. O tym jest wiele wątków na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #367 Napisano 5 Października 2016 Ale tego procesu nie widać w żadnych kontrolkach czy innych opcjach. Więc moim zdaniem można wyłączyć auto a on sobie sam dopala na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #368 Napisano 5 Października 2016 Ale tego procesu nie widać w żadnych kontrolkach czy innych opcjach. Więc moim zdaniem można wyłączyć auto a on sobie sam dopala na postoju. Jesteś w dużym błędzie. Jak gasisz silnik to automatycznie przerywasz proces wypalania. Po trzech takich akcjach DPF jest załatwiony i tylko wymuszone przez mechanika wypalanie może go częściowo uratować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #369 Napisano 5 Października 2016 (edytowane) Może w starszych DPFach tak było. To dlaczego jak gasze silnik to jeszcze z 10-15 minut chodza wiatraki? Moim zdaniem gdyby nie mozna było gasić silnika to pokazałby się odpowiedni komunikat a skoro go nie ma to pewnie po zgaszeniu jeszcze jakoś ten proces jest kontynuowany. Ok nie kontynuuje w tym temacie chociaz dalej uwazam ze wylaczajac silnik nic zlego nie robimy. To bylby nonsens zeby przed wylaczeniem sprawdzac czy czasem dpfa nie wypala i wtedy co mam siedziec 15 min w aucie? Edytowane 5 Października 2016 przez user78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #370 Napisano 5 Października 2016 nie jest kontynuowany tylko chłodzone jest wszystko. Serio nie ten temat do takich rozmów.... poczytać musisz o procesie wypalania, do jakich temperatur dochodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #371 Napisano 5 Października 2016 Więc moim zdaniem można wyłączyć auto a on sobie sam dopala na postoju. Jak może dopalać jak silnik nie chodzi? Poza tym dalsza deyskusja w tym wątku jest bezcelowa. Kontynuować proszę w tym - http://forum.vw-passat.pl/threads/146698-Wypalanie-DPF-proces-regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #372 Napisano 6 Października 2016 wczoraj byłem na przeglądzie gwarancyjnym i wymianie oleju w aso , oczywiście wiadomo ,że moje auto kwalifikuje się do modyfikacji dolotu i przeprogramowania, jeszcze akcja nie jest prowadzona w passatach, narazie tiguany i coś tam jeszcze... w każdym razie panowie usilnie wmawiają ,że modyfikacja w żaden sposób nie wpłynie pogarszając osiągi, spalanie , moc itd... co w/g niezależnych ekspertów jest bzdurą, gdyyż nie ma możliwości aby zmniejszyć wydzielanie tlenków azotu i dwutlenku węgla, przy zachowaniu parametrów silnika, gdyby tak było to vw wcale by nie oszukiwał tylko od początku takowe oprogramowanie instalował... jakie jest Wasze zdanie? i co z tym fantem zrobić, nikt nas zmusić nie może aby modyfikować, oczywiście jeśli nie zależy nam na gwarancji i ewentualnych kiedyś problemach z przeglądami np... dodatkowo jak już ktoś wgrał czipa , to zostanie zrobione uwstecznienie do fabrycznego-zmodyfikowanego oprogramowania, wydaje się jedynym słusznym rozwiązaniem, zrobić test na hamowni przed modyfikacja i chwilę po, aby mieć czarno na białym jak została zmodyfikowana jednostka napędowa, i jeśli będzie spadek parametrów, dochodzenie swych praw na drodze sądowej... konkluzja jest taka,że nas Polaków generalnie vw ma w d...nosie , nie tak jak w stanach, tu prawa konsumenta s,ą mało istotne niestety... - - - - - aktualizacja - - - - - a co do wypalania się dpf, jeśli się jeździ dużo w trasach to mega sporadycznie, dpf jest wypalany, sam się w trasie oczyszcza, a zaobserwować można to jedynie w ten sposób ,że jak silnik jest wygrzany, to gdy stoi na wolnych obrotach trzyma 1000 zamiast 800, nie wolno wyłączać silnik aż operacji nie zakończy, po otwarciu drzwi czuć też specyficzny zapach w trakcie wypalania, ale faktycznie powinna być jakaś kontrolka informująca ,że wypalanie jest w trakcie, właśnie choćby po to żeby wtedy silnika nie wyłączać, a tak jest jedynie kontrolka informująca o tym że filtr się już zapchał, aczkolwiek u mnie nie ma okazji dopalać się inaczej jak w trasie witam . sprawdzał to ktoś pod tym kątem czy po zmianie oprogramowania zmienia się moc i elastyczność jednostki napędowej. ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #373 Napisano 6 Października 2016 witam byłem we wtorek u Grzegorza -GCS Tuning i wyszło że mam po aktualizacji prawie 148 KM przed pierwszą wizytą u Niego miałem fabbrycznie tylko 137 KM wykresu jeszcze mi nie podesłał , czekam na niego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #374 Napisano 7 Października 2016 czyli moc ci się podniosłą o 11km po aktualizacji softu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #375 Napisano 7 Października 2016 Witam. Jak to jest z tą akcja serwisowa ?? Niedawno nabyłem Passata CC z 2009 roku i czy auto z tego roku też obowiązuje akcja serwisowa czy nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #376 Napisano 7 Października 2016 Te wszystkie opowieści o przekroczonych normach emisji to kłamstwa wyssane z brudnego paluch. Passaty to najbardziej ekologiczne samochody na świecie. Oto dowód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #377 Napisano 7 Października 2016 Witam. Jak to jest z tą akcja serwisowa ?? Niedawno nabyłem Passata CC z 2009 roku i czy auto z tego roku też obowiązuje akcja serwisowa czy nie ? Wg. mnie tak, ale możesz sprawdzić to stronie VW wpisując VIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niebiesko Zgłoś #378 Napisano 7 Października 2016 (edytowane) Dziś rano połączenie na komórę z poznańskiego numeru, zajęty byłem czymś innym, więc nie odebrałem. Za jakiś czas sms, nadawcą VOLKSWAGEN: "Witamy, kontaktujemy się w kwestii akcji serwisowej dotyczącej emisji spalin. Prosimy o odebranie połączenia. Dziękujemy." :-) Ale drugi raz jak dotąd nie zadzwonili... Będę umawiał się najpewniej u Zasady na Grochowskiej. O wrażeniach napiszę Edytowane 7 Października 2016 przez niebiesko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #379 Napisano 7 Października 2016 Te wszystkie opowieści o przekroczonych normach emisji to kłamstwa wyssane z brudnego paluch. Passaty to najbardziej ekologiczne samochody na świecie. Oto dowód [ATTACH=CONFIG]148532[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #380 Napisano 7 Listopada 2016 Koledzy co myslicie o tym częstym dopalaniu dpf po zmianie softu? Mnie to denerwuje. Nauczony bylem że jak dopala to mu dam dokonczyc, no ale bez przesady. Dzis juz totalnie mi sie nie chcialo, patrze na licznik i widze 500 km gdy dojechalem do pracy.... no i dopalanie właczyl jak dojezdzalem. Jako ze mam naprawde nowke dpf, olalem to bezczelnie i poszedlem do roboty. Wentylatory sie po chwili wylaczyly. I tyle. A czy ktos z takim doswiadczeniem mi podpowie co teraz ? Mam luz na kolejnych 500 km ? czy dzis znowu bedzie dopalal ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach