r1u0d2y Zgłoś #1 Napisano 24 Września 2015 Z pozdrowieniami dla kolegów z forum http://zacharoff.pl/?p=590 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #2 Napisano 25 Września 2015 (edytowane) Ten test zdecydowanie nie jest obiektywny... Zapomniałeś chociażby o takim szczególe, że za tą dobrą wolę producenta zapłacić trzeba 20-25% kosztów naprawy. Widać że jesteś zakochany w aucie "Tylko rdza wyszła, ale poza tym tylko lać paliwo i zmieniać olej". No niestety tak dobrze to w B6 nie jest. Chociaż fakt, gnije ale jeździ Edytowane 25 Września 2015 przez eltom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2015 zeby nie obrażac to napisze pozytywny świr, myslalem ze o przebiegu będzie gadal a nie o zmianach wygladu zawsze mnie to smieszylo zeby zmieniac w aucie cos zeby wygladalo na nowsze hege Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1987 Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2015 (edytowane) Fajny test Ciekawe czy tylko modele po tzw. lifcie rdzewieją? Mam passata z 2005 r. i zero rdzy... hmmm Edytowane 26 Września 2015 przez pawel1987 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
james-bond Zgłoś #5 Napisano 26 Września 2015 Fajny test Ciekawe czy tylko modele po tzw. lifcie rdzewieją? Mam passata z 2005 r. i zero rdzy... hmmm Ja mam z 2006r. i niestety w narożnikach drzwi zaczęły pojawiać się ogniska korozji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #6 Napisano 27 Września 2015 Ja mam z 2006r. i niestety w narożnikach drzwi zaczęły pojawiać się ogniska korozji a ja jak kupowalem z miernikiem to do listw na drzwiach mam malowane 2 raz z obu stron i tak sie zastanawialem co sie wydarzylo a teraz juz wiem rdzewial porazka vw z drugiej strony jakbym kupil nowego passata i po kilku dniach by mi komputer padl to bym chcial go oddac pod grozba podpalenia delara, maska jak biedronka wyglada od odpryskow, nie maluje bo i po co dziadzia do 10 sie zbliza porownujac do b5 to byl jest samochod niezniszczalny skrzynia 6 130km, prowadzenie.. za sprawa wielowachacza, a w b6 jak wsiade to mam ochote jak najszybciej dojechac i wysiasc chyba przez te symboliczne 105km.., do jezdzenia po krajowkach wystarczy ale autostrada brak 6stki powyzej 150. 160 3.5 obr zre olej prowadzenie tego auta moze satysfacjonowac tylko dziadka po 60, aczkolwiek buda mi sie podoba, patrzac w przyszlosc b8 jest ladny nawet bardzo ale jak tak vw sobie pogrywa to spodziewalbym sie ladnego wozidelka na max 3 lata, swoja droga ciekawe czyaudi tez ma takie wpadki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disciples Zgłoś #7 Napisano 27 Września 2015 a ja jak kupowalem z miernikiem to do listw na drzwiach mam malowane 2 raz z obu stron i tak sie zastanawialem co sie wydarzylo a teraz juz wiem rdzewial porazka vw z drugiej strony jakbym kupil nowego passata i po kilku dniach by mi komputer padl to bym chcial go oddac pod grozba podpalenia delara, maska jak biedronka wyglada od odpryskow, nie maluje bo i po co dziadzia do 10 sie zbliza porownujac do b5 to byl jest samochod niezniszczalny skrzynia 6 130km, prowadzenie.. za sprawa wielowachacza, a w b6 jak wsiade to mam ochote jak najszybciej dojechac i wysiasc chyba przez te symboliczne 105km.., do jezdzenia po krajowkach wystarczy ale autostrada brak 6stki powyzej 150. 160 3.5 obr zre olej prowadzenie tego auta moze satysfacjonowac tylko dziadka po 60, aczkolwiek buda mi sie podoba, patrzac w przyszlosc b8 jest ladny nawet bardzo ale jak tak vw sobie pogrywa to spodziewalbym sie ladnego wozidelka na max 3 lata, swoja droga ciekawe czyaudi tez ma takie wpadki W moim wypadku nie widać, żadnych oznaków korozji czy rdzy. Test uważam za w miarę wiarygodny, chociaż nie jest obiektywny z uwagi na stanowisko tylko 1 właściciela o 1 samochodzie. Jedynie wkurza mnie skrzypienie deski przy jeździe na gorszej nawierzchni. W Audi a6c6 nie było takich problemów. Pytasz o wpadki? Właśnie przeniosłem się z forum audi na forum passata, silniki 2.0 TDI jak również 3.0 są awaryjne z czego te pierwsze chyba najbardziej. Do około 2007/08 roku awaryjny jest mechanizm napędu pompy oraz ewentualnie wałki wyrównujące. Użytkownicy chwalą sobie silniki benzynowe, ale o większej mocy mają dość drogie części "premium". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach